V4nder Napisano 4 Grudzień 2014 Napisano 4 Grudzień 2014 Witam. Pytanie takie jak w tytule tematu. W 3ds maxie po renderze jest bardzo ładny obraz, ale kiedy zapisuje go to jakość jest gorsza. zapisywałem w tifie, jpgu, bmp, png i innych których już nie pamiętam, ale to nic zmienia nic
skalpel3d Napisano 5 Grudzień 2014 Napisano 5 Grudzień 2014 czy gorsza jakość nie objawia się tym ze obraz jest rozjaśniony i lekko zamglony w stosunku do tego co widzisz w frame bufferze? jeśli tak to wystarczy zapisać obrazek z odpowiednia gamma w tym przypadku ustawioną na 1, masz możliwość wyboru gammy przy zapisie w okienku zapisu po lewej stronie na dole ovveride daj na 1 albo jeśli używasz maxa 2014 lub wyższego to możesz zastosować scrypt http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/gamma-settings-for-3ds-maxdesign-2014 wcześniejsze wersja posiadaj możliwość ustawienie zapisu wyjściowego z konkretna gamma bez konieczności pamiętania o tym przy samym zapisie obrazka jest on w ustawieniach Rendering->Gamma/Lut setup. Jeśli nie chodziło ci o taki mankament zapisu to pokaż obrazek z problemem:)
V4nder Napisano 5 Grudzień 2014 Autor Napisano 5 Grudzień 2014 O to mi właśnie chodziło skalpel3d. Ta opcja pozwoliła mi zrobić tak jak chciałem. Dziękuję kolego! :) Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się