Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Pytanie takie jak w tytule tematu. W 3ds maxie po renderze jest bardzo ładny obraz, ale kiedy zapisuje go to jakość jest gorsza. zapisywałem w tifie, jpgu, bmp, png i innych których już nie pamiętam, ale to nic zmienia nic

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czy gorsza jakość nie objawia się tym ze obraz jest rozjaśniony i lekko zamglony w stosunku do tego co widzisz w frame bufferze? jeśli tak to wystarczy zapisać obrazek z odpowiednia gamma w tym przypadku ustawioną na 1, masz możliwość wyboru gammy przy zapisie w okienku zapisu po lewej stronie na dole ovveride daj na 1 albo jeśli używasz maxa 2014 lub wyższego to możesz zastosować scrypt http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/gamma-settings-for-3ds-maxdesign-2014 wcześniejsze wersja posiadaj możliwość ustawienie zapisu wyjściowego z konkretna gamma bez konieczności pamiętania o tym przy samym zapisie obrazka jest on w ustawieniach

Rendering->Gamma/Lut setup. Jeśli nie chodziło ci o taki mankament zapisu to pokaż obrazek z problemem:)

Napisano
  • Autor

O to mi właśnie chodziło skalpel3d. Ta opcja pozwoliła mi zrobić tak jak chciałem. Dziękuję kolego! :)

Temat do zamknięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności