Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Jest to wizka salonu wykonana dla kontrahenta w Max2015+vray3, zrobiłem ją w ok. 8h z wcześniej przygotowanych elementów które roboczo zajęły mi ok. miesiąc + czas renderu (noc) - piszcie nad czym byście jeszcze popracowali (w zakresie fachu 3d) - dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr

 

qx7dp9k6mysp_t.jpg

 

wgoofjgdiwzv_t.jpg

 

dfz8op1qz9yb_t.jpg

 

ovzeli0zxr0s_t.jpg

Edytowane przez Pleszer
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Moim zdaniem jest całkiem przejrzyście. Popracowałbym nad ustawieniem kamery bo tutaj ściany się trochę "walą" szczególnie w pierwszym ujęciu. Zniwelować to można w opcjach kamery >> vertical shift.

Napisano
(...) dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr

 

Wszystko widać,

Cele osiągnięte :)

 

Próbowałeś pomieszać render z warstwą ambient occlusion?

moim zdaniem ściany za bardzo zlewają się z sufitem i podłogą...

Napisano

Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie

Napisano
Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie

 

Spróbuj zastosować a.o. jako materiał override i wyrenderować :)

 

Są dwie szkoły, otwocka i falenicka, widzisz...mi np. nie zdarzyło się wysłać surówki ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności