Pleszer Napisano 7 Grudzień 2014 Share Napisano 7 Grudzień 2014 (edytowane) Witam Jest to wizka salonu wykonana dla kontrahenta w Max2015+vray3, zrobiłem ją w ok. 8h z wcześniej przygotowanych elementów które roboczo zajęły mi ok. miesiąc + czas renderu (noc) - piszcie nad czym byście jeszcze popracowali (w zakresie fachu 3d) - dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Edytowane 8 Grudzień 2014 przez Pleszer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertFilip Napisano 8 Grudzień 2014 Share Napisano 8 Grudzień 2014 Moim zdaniem jest całkiem przejrzyście. Popracowałbym nad ustawieniem kamery bo tutaj ściany się trochę "walą" szczególnie w pierwszym ujęciu. Zniwelować to można w opcjach kamery >> vertical shift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pleszer Napisano 8 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2014 Faktycznie troche jest takie uczucie (specjalnie tak zrobiłem żeby uzyskać efekt skali) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Z3Piotr Napisano 10 Grudzień 2014 Share Napisano 10 Grudzień 2014 (...) dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Wszystko widać, Cele osiągnięte :) Próbowałeś pomieszać render z warstwą ambient occlusion? moim zdaniem ściany za bardzo zlewają się z sufitem i podłogą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pleszer Napisano 11 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2014 Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Z3Piotr Napisano 11 Grudzień 2014 Share Napisano 11 Grudzień 2014 Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie Spróbuj zastosować a.o. jako materiał override i wyrenderować :) Są dwie szkoły, otwocka i falenicka, widzisz...mi np. nie zdarzyło się wysłać surówki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi