Napisano 7 Grudzień 201410 l Witam Jest to wizka salonu wykonana dla kontrahenta w Max2015+vray3, zrobiłem ją w ok. 8h z wcześniej przygotowanych elementów które roboczo zajęły mi ok. miesiąc + czas renderu (noc) - piszcie nad czym byście jeszcze popracowali (w zakresie fachu 3d) - dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Edytowane 8 Grudzień 201410 l przez Pleszer
Napisano 8 Grudzień 201410 l Moim zdaniem jest całkiem przejrzyście. Popracowałbym nad ustawieniem kamery bo tutaj ściany się trochę "walą" szczególnie w pierwszym ujęciu. Zniwelować to można w opcjach kamery >> vertical shift.
Napisano 8 Grudzień 201410 l Autor Faktycznie troche jest takie uczucie (specjalnie tak zrobiłem żeby uzyskać efekt skali)
Napisano 10 Grudzień 201410 l (...) dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Wszystko widać, Cele osiągnięte :) Próbowałeś pomieszać render z warstwą ambient occlusion? moim zdaniem ściany za bardzo zlewają się z sufitem i podłogą...
Napisano 11 Grudzień 201410 l Autor Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie
Napisano 11 Grudzień 201410 l Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie Spróbuj zastosować a.o. jako materiał override i wyrenderować :) Są dwie szkoły, otwocka i falenicka, widzisz...mi np. nie zdarzyło się wysłać surówki ;)