Pleszer Napisano 7 Grudzień 2014 Napisano 7 Grudzień 2014 (edytowane) Witam Jest to wizka salonu wykonana dla kontrahenta w Max2015+vray3, zrobiłem ją w ok. 8h z wcześniej przygotowanych elementów które roboczo zajęły mi ok. miesiąc + czas renderu (noc) - piszcie nad czym byście jeszcze popracowali (w zakresie fachu 3d) - dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Edytowane 8 Grudzień 2014 przez Pleszer
RobertFilip Napisano 8 Grudzień 2014 Napisano 8 Grudzień 2014 Moim zdaniem jest całkiem przejrzyście. Popracowałbym nad ustawieniem kamery bo tutaj ściany się trochę "walą" szczególnie w pierwszym ujęciu. Zniwelować to można w opcjach kamery >> vertical shift.
Pleszer Napisano 8 Grudzień 2014 Autor Napisano 8 Grudzień 2014 Faktycznie troche jest takie uczucie (specjalnie tak zrobiłem żeby uzyskać efekt skali)
Z3Piotr Napisano 10 Grudzień 2014 Napisano 10 Grudzień 2014 (...) dodam, że fotorealistyczność nie jest moim wyłącznym celem, a bardziej czytelność i eleganckie przedstawienie proponowanej realizacji, pzdr Wszystko widać, Cele osiągnięte :) Próbowałeś pomieszać render z warstwą ambient occlusion? moim zdaniem ściany za bardzo zlewają się z sufitem i podłogą...
Pleszer Napisano 11 Grudzień 2014 Autor Napisano 11 Grudzień 2014 Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie
Z3Piotr Napisano 11 Grudzień 2014 Napisano 11 Grudzień 2014 Dobra myśl, próbowałem kiedyś renderu z Amb. occlusion ale obiekty takie jak lakiery robiło wszystko na czarno - raczej unikam postprodukcji w 2d ale wyjątkowo mogę spróbować przy kolejnym projekcie Spróbuj zastosować a.o. jako materiał override i wyrenderować :) Są dwie szkoły, otwocka i falenicka, widzisz...mi np. nie zdarzyło się wysłać surówki ;)
Rekomendowane odpowiedzi