Dziuba Napisano 8 Grudzień 2014 Napisano 8 Grudzień 2014 (edytowane) Witajcie, z jednej strony nie jest to odpowiedni dział a z drugiej chyba najodpowiedniejszy. Poniżej przedstawiam swój 1 projekt w 3ds + v-ray i 1 render na wysokich ustawianiach - czyli coś z sensem a nie jak najwięcej elementów dla samej nauki. Jak widać wynik bardzo średnio na jeża. Jest to jednak WIP więc mam nadzieję pojawić się z fajniejszą jakością. P.S. ktoś wie jak zmienić to walące po oczach v-ray sky? HSV exponensial włączone ale bez efektu.. Edytowane 8 Grudzień 2014 przez Dziuba
skalpel3d Napisano 8 Grudzień 2014 Napisano 8 Grudzień 2014 Na dzień dobry popraw położenie kamery zasadniczo do wnętrza wysokość usytuowania to jest około 155-165 cm, warto po manewrowaniu targetem kamery wcisnąć guzik guess vert aby wyrównać zbiegi w kamerze, kolejna sprawa to parametr clipping w kamerze dzięki niemu nie musisz kombinować z fov, kamery można wystawić kamerę za pomieszczenie i ustalić płaszczyzny: początku widzenia kamery i zakresu widzenia skutkiem czego nie będzie deformacji optycznych. Popraw mapowanie blatu drewnianego na wysapie słoje mają się układać po długości a nie szerokości :)W materiałach nie masz bumpa np powinien być w drewnie, tynku. Źle dobrany filtr aa lub brak sub pixel mappingu mocne ząbkowanie krawędzi refleksów. Wrzuć parametry color mappingu, światła i kamery bez nich trudno będzie wyłapać co robisz nie tak w ustawianiu światła
Dziuba Napisano 8 Grudzień 2014 Autor Napisano 8 Grudzień 2014 Hej, dzięki za szybką odpowiedź :) W załącznikach ustawienia color mapping oraz kamery. Słońce mam tylko powiększone do 3.0, więcej nie ruszałem. Bump w gruncie rzeczy jest i w tynku i w drewnie postaram się nim popracować.
skalpel3d Napisano 8 Grudzień 2014 Napisano 8 Grudzień 2014 W kamerze zmień whithe balance na neutal , f-number daj na 8 iso na 100 natomiast zjeżdżaj w dół parametrem shuter speed, w color mappingu zmieniłbym na reinharda i schodził w dół z parametrem burn value
Dziuba Napisano 9 Grudzień 2014 Autor Napisano 9 Grudzień 2014 Zastosowałem zmiany, które sugerowałeś. Z jednym wyjątkiem - po ustawieniach kamery całkiem nieźle wyszło na filtrze HSV. W załączniku podgląd.
Hokmah Napisano 9 Grudzień 2014 Napisano 9 Grudzień 2014 Postaraj się zrobić coś z teksturą drewna na meblach gdyż wygląda mega płasko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się