Napisano 22 Marzec 200322 l Autor Dzięki. Jeszcze jedno pytanie : co zrobić żeby mgła zajmowała tylko określony obszar.
Napisano 22 Marzec 200322 l musisz wstawic gizmo (create/helpers/atmospheric apparatus) i w ustwianiach volume fog ustawic w sekcji \"gizmos\" interesujace Cie gizmo
Napisano 6 Listopad 201311 l musisz wstawic gizmo (create/helpers/atmospheric apparatus) i w ustwianiach volume fog ustawic w sekcji \"gizmos\" interesujace Cie gizmo Chciałbym ustawić we wnętrzu delikatną mgłę, niestety poprzez volume fog jest to bardzo ciężka mgła..;-) Jak można ją ustawić na mniej gęstą? Jestem średnio zaawansowana także proszę o szczegółowe wskazówki
Napisano 9 Listopad 201311 l Tu jest taka ładna ściąga z właściwości mgły polecam: http://www.vray.com/vray_for_3ds_max/manual/vrayenvironmentfog_examples.shtml
Napisano 9 Listopad 201311 l Żaden z was nie pisze czym renderuje bo mglę która została tutaj wcześniej opisan dobra jest w przypadku używania mentala, natomiast jak używasz vraya jest vrayfogenvironment http://help.chaosgroup.com/vray/help/150SP1/vrayenvironmentfog_params.htm, http://help.chaosgroup.com/vray/help/150SP1/examples_vrayenvironmentfog.htm. Fog tworzony w renderze zasadniczo spowalnia jego prace można także otrzymać mgłę wykorzystuje render element z-depth w postprodukcji w photoshopie lub w After Effects http://www.mathiesonfacer.com/featured/z-depth-fog-in-one/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto