Napisano 15 Grudzień 201410 l Hej, szukałem tutaj takich wątków ale nie mogę sie doszukać. bardzo proste pytanie, do tej pory robilem samochody itd wiec texturowałem małe powierzchnie. Teraz bawie się w wizualizacje domu i korzystam z Vray Materials. Chciałem zapytać jak użyć materiału żwiru na podjeździe do garażu by ten się nie powtarzał ? jak dam tiles na 1 to textura się tak naciągnie że jest jedna wielka pixeloza, tak samo np ściany do okoła itd... generalnie duże powierzchnie. Jak się używa materiałów w wizualizacjach architektonicznych ? Czy muszę powielać texturę i robić łagodne przejścia w photoshopie by nie było widać łączeń ? czy moze jest na to jakiś sposób ? przykład w załączniku. Oraz drugie pytanie, czy jak zmieniam w UVWmap położenie tekstury to czy musze dopasowywać w jakiś sposób mape do VrayDisplacement ? w sensie, że minimalnie rozciągnę texturę to muszę też edytować displacement delikatnie go rozciągając ? Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 201410 l Po pierwsze korzystaj z dobrych tekstur czyli takich na których niema znaków szczególnych które powodują ze widać kafelkowanie, dobrze mieć tekstury o troszkę większych rozdzielczościach jak np 2000x2000 a nie 256x256 :) Co do drugiego to zależy jaką masz kolejność w drzewku modyfikatorów jeśli mapowanie jest nadrzędne nad displacementem to nie musisz nic kombinować
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto