JackTheRippy Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Nareszcie udalo mi sie skonczyc bust, ktory zaczalem jakis czas temu. Pierwszy raz uzywalem HDGeo w Zbrushu i prawdopodbnie ostatni, strasznie spowalnia prace, moze nie sama iloscia polygonow, ale wymuszeniem pracy w danych obszarze, no i robienie parunastu BPR z roznymi swiatlami zajelo mi "jedyne" 6h(~30min na jeden). Z samej pracy jestem zadowolony i stwierdzilem, ze moge przybic pieczatke "Finished" :) Krytyka w kazdym stopniu mile widziana :))
STRZYG Napisano 17 Grudzień 2014 Napisano 17 Grudzień 2014 Według mnie za dużo jest kolorów w Twoim projekcie, gęba tego brzydala powinna być w miarę straszna, a tymczasem mieni się jak księżna elfów w pełni. Tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie wina tych "parenastu BPR", które za wszelką cenę chciałeś użyć i dlatego powstał taki kolorystyczny miszmasz. Generalnie to całość powinna być bardziej "dark" Ponadto nie zaszkodziłoby go trochę pobrudzić. Błoto, krew, trochę suchej ziemi Ukradłem i podkręciłem po swojemu (Fusion -> http://imagizer.imageshack.us/a/img674/1567/lqgBEP.jpg
JackTheRippy Napisano 17 Grudzień 2014 Autor Napisano 17 Grudzień 2014 Dziekuje za krytyke, to pomocne :) Poszedlem za rada i troche zbilem kolory, aby nie wygladal jak ksiezna elfow. Niestety, jesli chodzi o moje "Compositing skills" to jest to chyba moja pierwsza "powazna" proba, wiec troche w tej kwestii kuleje, tak samo jak teksturowanie. Bloto, krew, piasek to jeszcze nie ta liga, ale mam nadzieje isc do przodu.
Moniek Napisano 17 Grudzień 2014 Napisano 17 Grudzień 2014 Tak jak wspomnial kolega, gdy byla jasna to troche za kolorowo, ale ta poprawke naprawde super wyglada!
Rekomendowane odpowiedzi