Napisano 16 Grudzień 201410 l Nareszcie udalo mi sie skonczyc bust, ktory zaczalem jakis czas temu. Pierwszy raz uzywalem HDGeo w Zbrushu i prawdopodbnie ostatni, strasznie spowalnia prace, moze nie sama iloscia polygonow, ale wymuszeniem pracy w danych obszarze, no i robienie parunastu BPR z roznymi swiatlami zajelo mi "jedyne" 6h(~30min na jeden). Z samej pracy jestem zadowolony i stwierdzilem, ze moge przybic pieczatke "Finished" :) Krytyka w kazdym stopniu mile widziana :))
Napisano 17 Grudzień 201410 l Według mnie za dużo jest kolorów w Twoim projekcie, gęba tego brzydala powinna być w miarę straszna, a tymczasem mieni się jak księżna elfów w pełni. Tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie wina tych "parenastu BPR", które za wszelką cenę chciałeś użyć i dlatego powstał taki kolorystyczny miszmasz. Generalnie to całość powinna być bardziej "dark" Ponadto nie zaszkodziłoby go trochę pobrudzić. Błoto, krew, trochę suchej ziemi Ukradłem i podkręciłem po swojemu (Fusion -> http://imagizer.imageshack.us/a/img674/1567/lqgBEP.jpg
Napisano 17 Grudzień 201410 l Autor Dziekuje za krytyke, to pomocne :) Poszedlem za rada i troche zbilem kolory, aby nie wygladal jak ksiezna elfow. Niestety, jesli chodzi o moje "Compositing skills" to jest to chyba moja pierwsza "powazna" proba, wiec troche w tej kwestii kuleje, tak samo jak teksturowanie. Bloto, krew, piasek to jeszcze nie ta liga, ale mam nadzieje isc do przodu.
Napisano 17 Grudzień 201410 l Tak jak wspomnial kolega, gdy byla jasna to troche za kolorowo, ale ta poprawke naprawde super wyglada!