Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nareszcie udalo mi sie skonczyc bust, ktory zaczalem jakis czas temu. Pierwszy raz uzywalem HDGeo w Zbrushu i prawdopodbnie ostatni, strasznie spowalnia prace, moze nie sama iloscia polygonow, ale wymuszeniem pracy w danych obszarze, no i robienie parunastu BPR z roznymi swiatlami zajelo mi "jedyne" 6h(~30min na jeden). Z samej pracy jestem zadowolony i stwierdzilem, ze moge przybic pieczatke "Finished" :)

 

0fE7met.jpg

 

Krytyka w kazdym stopniu mile widziana :))

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie za dużo jest kolorów w Twoim projekcie, gęba tego brzydala powinna być w miarę straszna, a tymczasem mieni się jak księżna elfów w pełni. Tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie wina tych "parenastu BPR", które za wszelką cenę chciałeś użyć i dlatego powstał taki kolorystyczny miszmasz. Generalnie to całość powinna być bardziej "dark"

 

Ponadto nie zaszkodziłoby go trochę pobrudzić. Błoto, krew, trochę suchej ziemi

 

Ukradłem i podkręciłem po swojemu (Fusion

-> http://imagizer.imageshack.us/a/img674/1567/lqgBEP.jpg

Napisano
  • Autor

Dziekuje za krytyke, to pomocne :) Poszedlem za rada i troche zbilem kolory, aby nie wygladal jak ksiezna elfow. Niestety, jesli chodzi o moje "Compositing skills" to jest to chyba moja pierwsza "powazna" proba, wiec troche w tej kwestii kuleje, tak samo jak teksturowanie. Bloto, krew, piasek to jeszcze nie ta liga, ale mam nadzieje isc do przodu.

 

VovdjLR.jpg

Napisano

Tak jak wspomnial kolega, gdy byla jasna to troche za kolorowo, ale ta poprawke naprawde super wyglada!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności