Skocz do zawartości

PFlow - Scale and Denisity by map


deshu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Mam pytanie: w jaki sposób mogę mapą (przyjmijmy prosty gradient) kontrolować skale, oraz gęstość partykli rozmieszczonych na obiekcie?

 

Załóżmy że mam plane, na którym z jednej strony mam partykle duże i jest ich mniej, a z drugiej strony mam partykle małe i jest ich proporcjonalnie więcej?

 

O ile doszukałem się opcji "Denisity By Material" w operatorze Position Object, to skalowania cząstek mapą nie udało mi się osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

data operatorem mozna cos takiego zrobic. samplujesz kolor z obiektu i mnozysz jego wartosc przez skale najblizszego partikla. (nody select object + geometry->point color, mnozymy przez np 0.001 * input standard->scale i wypluwamy output standard->scale)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności