deshu Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 Cześć Mam pytanie: w jaki sposób mogę mapą (przyjmijmy prosty gradient) kontrolować skale, oraz gęstość partykli rozmieszczonych na obiekcie? Załóżmy że mam plane, na którym z jednej strony mam partykle duże i jest ich mniej, a z drugiej strony mam partykle małe i jest ich proporcjonalnie więcej? O ile doszukałem się opcji "Denisity By Material" w operatorze Position Object, to skalowania cząstek mapą nie udało mi się osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonejm Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 data operatorem mozna cos takiego zrobic. samplujesz kolor z obiektu i mnozysz jego wartosc przez skale najblizszego partikla. (nody select object + geometry->point color, mnozymy przez np 0.001 * input standard->scale i wypluwamy output standard->scale) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się