Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem ze zwykłą, płaską lustrzaną powierzchnią. Nie renderuje się jako lustro. Stosowałam materiały:

1. Standard z raytrace w kanale reflection

2. Standard z flat mirror w kanale reflection (z poprawnie przypisanymi ID)

3. VRay Mtl

4. VRay Mtl z raytrace w kanale reflection

5. Architectural (w 3DMAXsie jest biblioteka gotowców;) z właściwościami "mirror".

 

Za każdym razem brak jakichkolwiek odbić. Co dziwniejsze, w tej samej scenie mam powierzchnię płytek zbudowaną z boxów z przypisanym materiałem z architectural "ceramic and glazed" i SĄ odbicia. To samo z materiałem ceramiki - umywalki, wc - SĄ odbicia.

 

Dlaczego to cholerne lustro się nie renderuje????

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności