Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem ze zwykłą, płaską lustrzaną powierzchnią. Nie renderuje się jako lustro. Stosowałam materiały:

1. Standard z raytrace w kanale reflection

2. Standard z flat mirror w kanale reflection (z poprawnie przypisanymi ID)

3. VRay Mtl

4. VRay Mtl z raytrace w kanale reflection

5. Architectural (w 3DMAXsie jest biblioteka gotowców;) z właściwościami "mirror".

 

Za każdym razem brak jakichkolwiek odbić. Co dziwniejsze, w tej samej scenie mam powierzchnię płytek zbudowaną z boxów z przypisanym materiałem z architectural "ceramic and glazed" i SĄ odbicia. To samo z materiałem ceramiki - umywalki, wc - SĄ odbicia.

 

Dlaczego to cholerne lustro się nie renderuje????

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności