Napisano 27 Wrzesień 200420 l Mam problem ze zwykłą, płaską lustrzaną powierzchnią. Nie renderuje się jako lustro. Stosowałam materiały: 1. Standard z raytrace w kanale reflection 2. Standard z flat mirror w kanale reflection (z poprawnie przypisanymi ID) 3. VRay Mtl 4. VRay Mtl z raytrace w kanale reflection 5. Architectural (w 3DMAXsie jest biblioteka gotowców;) z właściwościami "mirror". Za każdym razem brak jakichkolwiek odbić. Co dziwniejsze, w tej samej scenie mam powierzchnię płytek zbudowaną z boxów z przypisanym materiałem z architectural "ceramic and glazed" i SĄ odbicia. To samo z materiałem ceramiki - umywalki, wc - SĄ odbicia. Dlaczego to cholerne lustro się nie renderuje????
Napisano 27 Wrzesień 200420 l bo vray nie obsluguje cholernych materialow raytrace :] uzyj materialu vraymtl
Napisano 27 Wrzesień 200420 l Autor Aaaaaaa:-D Chłopcy, użyłam materiał standard z VRayMap w kanale reflection. DZIAŁA:-) Dzięki:-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto