Wielka_Siostra Napisano 27 Wrzesień 2004 Share Napisano 27 Wrzesień 2004 Mam problem ze zwykłą, płaską lustrzaną powierzchnią. Nie renderuje się jako lustro. Stosowałam materiały: 1. Standard z raytrace w kanale reflection 2. Standard z flat mirror w kanale reflection (z poprawnie przypisanymi ID) 3. VRay Mtl 4. VRay Mtl z raytrace w kanale reflection 5. Architectural (w 3DMAXsie jest biblioteka gotowców;) z właściwościami "mirror". Za każdym razem brak jakichkolwiek odbić. Co dziwniejsze, w tej samej scenie mam powierzchnię płytek zbudowaną z boxów z przypisanym materiałem z architectural "ceramic and glazed" i SĄ odbicia. To samo z materiałem ceramiki - umywalki, wc - SĄ odbicia. Dlaczego to cholerne lustro się nie renderuje???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 27 Wrzesień 2004 Share Napisano 27 Wrzesień 2004 bo vray nie obsluguje cholernych materialow raytrace :] uzyj materialu vraymtl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wielka_Siostra Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2004 Aaaaaaa:-D Chłopcy, użyłam materiał standard z VRayMap w kanale reflection. DZIAŁA:-) Dzięki:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się