Napisano 17 Grudzień 201410 l http://zapodaj.net/5ae16fc94ec7a.jpg.html http://zapodaj.net/afb4904da60f3.jpg.html Panowie przepala mi biały materiał Jak dam górne oświetlenie wyżej albo zmniejszę intensywność to tracę efekt "właściwego oświetlenia"
Napisano 17 Grudzień 201410 l zmień rodzaj COLOR MAPPING na exponential lub reinhard. I w obu przypadkach masz opcję BURN VALUE. obniż ją i szukaj wartości aż przepalenie zniknie.
Napisano 17 Grudzień 201410 l Możesz też w materiale zamiast białego koloru dać bardzo jasny szary, Vray nie lubi kolorów z jasnością 255.
Napisano 17 Grudzień 201410 l Możesz też w materiale zamiast białego koloru dać bardzo jasny szary, Vray nie lubi kolorów z jasnością 255. Ania ma 100% rację. Sam przecież używam "białego" ale o wartościach koło 220,220,220. Niemniej COLOR MAPPING duuuużo pomaga rozwiązać jeśli chodzi o sterowanie jasnością, przepaleniami czy miejscami zacienionymi. Ale spróbuj najpierw sposobu Ani.
Napisano 18 Grudzień 201410 l Autor http://zapodaj.net/81096ceee1bc4.jpg.html Uzyskałem taki efekt , czy powinienem tak zostawić ?
Napisano 18 Grudzień 201410 l Na moim monitorze wyglada wzglednie spoko. Ten jeden klocek to ma miec self ilumination, tak? Jesli tak to wszystko gra. EDIT: Po zastanowieniu sie, to jednak wciaz troszke ze jasne te biale kolocki.
Napisano 18 Grudzień 201410 l nie macie jakiegoś własnego studia vray do maxa ? W pracy mam maxa 2012 i vraya 2.5. Jak podeslesz scene na [email protected] to Ci ją ustawię i odeślę. Może to coś pomoże i potem ewentualnie napiszę Ci co zmieniłem i dlaczego. Ok? Tylko że dziś mam wydanie projektu w robocie, więc odpiszę dopiero w nocy dziś albo jutro rano.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto