THE MANYSH TRAFO Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 no brawo wóz fajny ale textura podłoza no taka rozmyta no a szyby w aucie dziwaczne ogólnie to pozytywnie
zbuffer Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Według mnie to on raczej jak zabawka wygląda bo nie ma zbyt wielu szczegółów... no i wnętrza Ci się robić nie chciało :P Szczeliny w karoserii za duże!!! Tekstura gruntu rozmyta. Ogólnie nie jest źle ale popracuj nad detalami. Pozdr P.S. Coś oświetlenie mi nie pasuje do tła :/
Baton Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Fajny woz, kiedys tez probowalem zrobic audi tt ale nie dotrwalem do konca ;) Popraw teksturke podloza i zrob udpate tej wersji. Aha i przydaloby sie jakies swiatlo kierunkowe, no chyba ze samochod stoi w jakims cieniu i to tak specialnie.
xMark Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 przednia szyba zlewa sie z karoseria a tak chyba nie powinno byc. dach wydaje sie byc troche krzywy(taki sie sie wydaje sadzac po tych rowkach). ogolnie bardzo ladnie ale moze byc bardziej realistycznie. w skali ocen szkolnych dalbym ci 5- :D pozdraiwam
nielot007 Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 witam tez robie tt:D model bardzo ladny ale ma kilka(nascie) niedociagniec: -krzywe nadkole -przednia szyba blee -boczna tak samo zabardzo zlewa sie z karoseria - ten kant ktory idze od drzwi do tylu jest troche za wysoko (na dzwiach) powinien byc rowno z tym rowkiem .. no i przydaloby sie wnetrze;) super pozdro
Gość User190 Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 nooo.. powiem Ci troszke przypomina TT ;)
Piotr Dobosz Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 fajne fajne tylko naprawde bardziej przypomina dobrze zrobiony resorek:( ale ogolnie swietna pracka, ladny lakier samochodu ale i tak cos jest nie tak:( pozdrawiam
Marcin Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 robione na szybkiego .... tyle moge powiedziec ... prawie zadnych szczegolow ... mysle ze nie zaloezalo ci bardziej na efekcie skaczonej pracy ale bardziej na szybkim jej skaczeniu .... jak dla mnie 3/6 ;/
cochise Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Mnie interesuje sposob wykonania rowkow, bo wygladaja jakby byly flamastrem narysowane. Zaciemnienie szyb niezgodne z prawem.
Marcin Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 pokaz siateczke ;) te rowki faktycznie jakos podejzanie wygladaja ...
Mr Pank Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 modelik ładny i czysty ale kiebski klimat
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Mnie interesuje sposob wykonania rowkow, bo wygladaja jakby byly flamastrem narysowane racja tak teraz patrze to przy swietle widac ze cos z tymi rowkami jest zlego jakaies takie podejzane:D:D
Kulki Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 czym robiles? bo momentami troche kanciasto jest (na szybach) pozatym okna wygladaja jakby to byla tekstura! bardzo ladnie blacha z wyjatkiem tych dwoch odbijajacych sie okien: - popierwsze jakos dziwnie sie odbijaja - podrugie ta tekstura przedstawia jakies okna pstrykniete od dolu a na karoseri wyglada to tak jakby byly one naprzeciwko samochodu - potrzecie te same okna odbijaja sie na felgach z fatalnym efektem. szczerze mowic powinienes jeszcze odrobine posiedziec nad tym samochodem i bylo by bardzo ladnie... a teraz jest przecietnie z duzym + pozdr
derman Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 jeszcze jeden render a co do rowków to nie tekstura, boolean a potem extrude do środka.
Kulki Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 juz fajniej ale tym razem tekstura blachy troche szwankuje... pozatym ja audi tt dokladnie nie znam ale czy dach nie jest zbyt garbaty (na samej gorze) wrazenie ogolne pozytywne... gdyby sie postarac mozna by z tego cos jak zdjecie zrobic i pewnie niejeen by sie nabral pozdr
Kulki Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 a i jeszcze jedno uzyj area shadows (no chyba ze kompa masz wolnego to nie uzywaj) i popraw skale tego muru oraz teksture powiezchni bo bardzo zle wypada. ps szyby to tekstura czy osobna geometria??? a tak wogule czy robiles? moglbys pokazac siatke (pytam z ciekawosci a nie ze mam jakie watpliwosci co do obiektu bo jest naprawde przyzwoity) pozdr
maniak3d Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Hej Tomek - no lepiej ten drugi render wygląda - ale i tak nie idzie Ci coś takiego jak komponowanie z sobą elementów (dopasowywanie do siebie textur, oświetlenia i reszty materiałów) np w drugim renderku albo musisz zmienić połowę elementów na jaśniejsze albo na ciemniejsze - jeżeli jaśniejsze to:przy jasnej ścianie i podłożu nie psuje cień pod samochodem - musisz go rozjaśnić - tak samo opony i inne czarne rzeczy, jak wszystko będzie jasne to odbicia w szybach też nie będą czarne. Po prostu wszystko musi z sobą współgrać - zobacz o co mi chodziło - zrobiłem drastyczną korekcję - looknij http://www.m3d.republika.pl/08.jpg - troszkę realizmu, jak chcesz to wpadnij do mnie to Ci pokarzę jak możesz to zrobić (ja jestem w chacie:]) >> praktyka czyni mistrza
cochise Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 jeszcze jeden render a co do rowków to nie tekstura, boolean a potem extrude do środka. Rowki booleanem, o bosh, dlatego efekt jest o kant dupala
beeper Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 derman - powiedz mi, dlaczego audi tt ?
Gość cwieq Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 lenistwo nie chciało sie robić środka ;p
Salay Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Salay no nie wiem...mi sie straszliwie podoba takie TT jakbym ja tak potrafil robic...Ej gosciu jak to zrobiles spline'ami??? bo ja nie wiem...odp na [email protected] please o odpowiedz.[/
maniak3d Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 please -------------------------------------------------------------------------------- Salay no nie wiem...mi sie straszliwie podoba takie TT jakbym ja tak potrafil robic...Ej gosciu jak to zrobiles spline'ami??? bo ja nie wiem...odp na [email protected] please o odpowiedz.[/ hahahahahaa na każdym portalu dla grafików 3D jest co najmniej kilka tutoriali jak zrobić samochód - splajnami też można, ale lepiej walić w E.M.
maniak3d Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 Rowki booleanem, o bosh, dlatego efekt jest o kant dupala wcale bollean nie jest efektem o kant dupala ! :P Akurat derman ma takie oświetlenie że rowki są czarne we wszystkich miejscach (w sumie tak nie powinno być) A rowki po wycięciu booleanem, można potraktować champferem i je sfazować jednokrotnie czy dwukrotnie, wtedy są cacy :) (tylko nikomu się zazwyczaj nie chce bo to kila godz roboty) Ej to lepiej zrobić rowki jeszcze przed wygładzeniem maski Mesh Smoothem ? i co jak się wygładzi maskę, to powstaną przyciągania siatki w okolicach maski, i wtedy to wygląda jak dupa węża - woozek wygląda jakby był po blacharce :]
ReflectVision Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 oczywiscie ze rowki to tekstura :)
Rekomendowane odpowiedzi