Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie to on raczej jak zabawka wygląda bo nie ma zbyt wielu szczegółów...

no i wnętrza Ci się robić nie chciało :P

Szczeliny w karoserii za duże!!! Tekstura gruntu rozmyta.

Ogólnie nie jest źle ale popracuj nad detalami.

 

Pozdr

 

P.S. Coś oświetlenie mi nie pasuje do tła :/

Napisano

Fajny woz, kiedys tez probowalem zrobic audi tt ale nie dotrwalem do konca ;)

Popraw teksturke podloza i zrob udpate tej wersji. Aha i przydaloby sie jakies swiatlo kierunkowe, no chyba ze samochod stoi w jakims cieniu i to tak specialnie.

Napisano

przednia szyba zlewa sie z karoseria a tak chyba nie powinno byc. dach wydaje sie byc troche krzywy(taki sie sie wydaje sadzac po tych rowkach).

ogolnie bardzo ladnie ale moze byc bardziej realistycznie. w skali ocen szkolnych dalbym ci 5- :D

pozdraiwam

Napisano

witam tez robie tt:D

model bardzo ladny ale ma kilka(nascie) niedociagniec:

-krzywe nadkole

-przednia szyba blee

-boczna tak samo zabardzo zlewa sie z karoseria

- ten kant ktory idze od drzwi do tylu jest troche za wysoko (na dzwiach) powinien byc rowno z tym rowkiem

..

no i przydaloby sie wnetrze;)

super

pozdro

Napisano

nooo.. powiem Ci troszke przypomina TT ;)

Napisano

robione na szybkiego .... tyle moge powiedziec ... prawie zadnych szczegolow ... mysle ze nie zaloezalo ci bardziej na efekcie skaczonej pracy ale bardziej na szybkim jej skaczeniu ....

 

jak dla mnie 3/6 ;/

Napisano
Mnie interesuje sposob wykonania rowkow, bo wygladaja jakby byly flamastrem narysowane

 

racja tak teraz patrze to przy swietle widac ze cos z tymi rowkami jest zlego jakaies takie podejzane:D:D

Napisano

czym robiles? bo momentami troche kanciasto jest (na szybach)

pozatym okna wygladaja jakby to byla tekstura! bardzo ladnie blacha z wyjatkiem tych dwoch odbijajacych sie okien:

- popierwsze jakos dziwnie sie odbijaja

- podrugie ta tekstura przedstawia jakies okna pstrykniete od dolu a na karoseri wyglada to tak jakby byly one naprzeciwko samochodu

- potrzecie te same okna odbijaja sie na felgach z fatalnym efektem.

szczerze mowic powinienes jeszcze odrobine posiedziec nad tym samochodem i bylo by bardzo ladnie... a teraz jest przecietnie z duzym +

pozdr

Napisano

juz fajniej ale tym razem tekstura blachy troche szwankuje... pozatym ja audi tt dokladnie nie znam ale czy dach nie jest zbyt garbaty (na samej gorze)

wrazenie ogolne pozytywne... gdyby sie postarac mozna by z tego cos jak zdjecie zrobic i pewnie niejeen by sie nabral

pozdr

Napisano

a i jeszcze jedno uzyj area shadows (no chyba ze kompa masz wolnego to nie uzywaj) i popraw skale tego muru oraz teksture powiezchni bo bardzo zle wypada.

ps szyby to tekstura czy osobna geometria??? a tak wogule czy robiles?

moglbys pokazac siatke (pytam z ciekawosci a nie ze mam jakie watpliwosci co do obiektu bo jest naprawde przyzwoity)

pozdr

Napisano

Hej Tomek - no lepiej ten drugi render wygląda - ale i tak nie idzie Ci coś takiego jak komponowanie z sobą elementów (dopasowywanie do siebie textur, oświetlenia i reszty materiałów) np w drugim renderku albo musisz zmienić połowę elementów na jaśniejsze albo na ciemniejsze - jeżeli jaśniejsze to:przy jasnej ścianie i podłożu nie psuje cień pod samochodem - musisz go rozjaśnić - tak samo opony i inne czarne rzeczy, jak wszystko będzie jasne to odbicia w szybach też nie będą czarne. Po prostu wszystko musi z sobą współgrać - zobacz o co mi chodziło - zrobiłem drastyczną korekcję - looknij http://www.m3d.republika.pl/08.jpg - troszkę realizmu, jak chcesz to wpadnij do mnie to Ci pokarzę jak możesz to zrobić (ja jestem w chacie:])

 

>> praktyka czyni mistrza

Napisano

please

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Salay no nie wiem...mi sie straszliwie podoba takie TT jakbym ja tak potrafil robic...Ej gosciu jak to zrobiles spline'ami??? bo ja nie wiem...odp na [email protected] please o odpowiedz.[/

 

hahahahahaa

na każdym portalu dla grafików 3D jest co najmniej kilka tutoriali jak zrobić samochód - splajnami też można, ale lepiej walić w E.M.

Napisano
Rowki booleanem, o bosh, dlatego efekt jest o kant dupala

 

wcale bollean nie jest efektem o kant dupala ! :P Akurat derman ma takie oświetlenie że rowki są czarne we wszystkich miejscach (w sumie tak nie powinno być) A rowki po wycięciu booleanem, można potraktować champferem i je sfazować jednokrotnie czy dwukrotnie, wtedy są cacy :)

(tylko nikomu się zazwyczaj nie chce bo to kila godz roboty)

 

Ej to lepiej zrobić rowki jeszcze przed wygładzeniem maski Mesh Smoothem ?

i co jak się wygładzi maskę, to powstaną przyciągania siatki w okolicach maski, i wtedy to wygląda jak dupa węża - woozek wygląda jakby był po blacharce :]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności