Napisano 29 Grudzień 201410 l Witam wszystkich serdecznie mam takie małe pytanko. Zna ktoś sposób na przerzucenie wartości generowanych przez Pythona do MaxScript?
Napisano 29 Grudzień 201410 l Mozesz podac jakis przyklad zastosowania, zebym mial pewnosc o co chodzi?
Napisano 29 Grudzień 201410 l Autor Ogólnie idea jest taka aby użyć programy Papagayo do wygenerowania animacji mowy. W Pythonie napisałem skrypt który wczytuje plik .pgo i tworzy tablicę z wpisanymi numerami poszczególnych klatek dla danych fenomów. I teraz chciałbym żeby Python przekazał jakoś te tablice do MaxScript w celu ustawienia odpowiednich wartości dla morphów. Można by w sumie w samym Pythonie wywołać komendy MaxScript, ale chciałbym użyć GUI MaxScripta do kontroli działania morphera tzn. dać możliwość zmiany siły danych fenomów itp.
Napisano 29 Grudzień 201410 l A nie możesz zapisać tego pliku pythonowego, wczytać go w maxscripcie i odpowiednio potraktować?
Napisano 29 Grudzień 201410 l Autor Tzn co masz na myśli, bo ten skrypt Pythona ma być wywołany wewnątrz MaxScript. Problem mój polega na tym, że puki co nie mam pomysłu jak przerzucić zmienne między MaxScript i Pythonem. Np. w Pythonie mam zmienną x = 6, i teraz chce w MaxScript wyłuskać aby pod jakąś zmienną wyciągnął wartość spod x wygenerowaną przez Pythona.
Napisano 30 Grudzień 201410 l Chodzi o to, ze możesz np. zapisac zmienne pythona w pliku txt, jezeli maxscript obsluguje pliki zewnetrzne i bedzie mogl je wczytac. Takze, jesli obsluguje to moze mozesz przerzucic przez clipboard systemowy. Jest modul pythona do tego.
Napisano 30 Grudzień 201410 l Autor Dzięki za pomoc, udało się dokonać tego bez używania plików txt czy portów. Puki co działa i nie sypie błędami. Dla 3ds Max 2015: a = b*4 import MaxPlus MaxPlus.Core.EvalMAXScript("a= " + str(a)) może komuś się przyda :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto