ETA Napisano 29 Grudzień 2014 Napisano 29 Grudzień 2014 Witam wszystkich serdecznie mam takie małe pytanko. Zna ktoś sposób na przerzucenie wartości generowanych przez Pythona do MaxScript?
Reanimator Napisano 29 Grudzień 2014 Napisano 29 Grudzień 2014 Mozesz podac jakis przyklad zastosowania, zebym mial pewnosc o co chodzi?
ETA Napisano 29 Grudzień 2014 Autor Napisano 29 Grudzień 2014 Ogólnie idea jest taka aby użyć programy Papagayo do wygenerowania animacji mowy. W Pythonie napisałem skrypt który wczytuje plik .pgo i tworzy tablicę z wpisanymi numerami poszczególnych klatek dla danych fenomów. I teraz chciałbym żeby Python przekazał jakoś te tablice do MaxScript w celu ustawienia odpowiednich wartości dla morphów. Można by w sumie w samym Pythonie wywołać komendy MaxScript, ale chciałbym użyć GUI MaxScripta do kontroli działania morphera tzn. dać możliwość zmiany siły danych fenomów itp.
Tamyl91 Napisano 29 Grudzień 2014 Napisano 29 Grudzień 2014 A nie możesz zapisać tego pliku pythonowego, wczytać go w maxscripcie i odpowiednio potraktować?
ETA Napisano 29 Grudzień 2014 Autor Napisano 29 Grudzień 2014 Tzn co masz na myśli, bo ten skrypt Pythona ma być wywołany wewnątrz MaxScript. Problem mój polega na tym, że puki co nie mam pomysłu jak przerzucić zmienne między MaxScript i Pythonem. Np. w Pythonie mam zmienną x = 6, i teraz chce w MaxScript wyłuskać aby pod jakąś zmienną wyciągnął wartość spod x wygenerowaną przez Pythona.
Reanimator Napisano 30 Grudzień 2014 Napisano 30 Grudzień 2014 Chodzi o to, ze możesz np. zapisac zmienne pythona w pliku txt, jezeli maxscript obsluguje pliki zewnetrzne i bedzie mogl je wczytac. Takze, jesli obsluguje to moze mozesz przerzucic przez clipboard systemowy. Jest modul pythona do tego.
ETA Napisano 30 Grudzień 2014 Autor Napisano 30 Grudzień 2014 Dzięki za pomoc, udało się dokonać tego bez używania plików txt czy portów. Puki co działa i nie sypie błędami. Dla 3ds Max 2015: a = b*4 import MaxPlus MaxPlus.Core.EvalMAXScript("a= " + str(a)) może komuś się przyda :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się