TXNart Napisano 6 Styczeń 2015 Napisano 6 Styczeń 2015 Witam chcialbym pochwalic sie ostatnia moja praca typu game art . model domku silnika unreal engine :) model i teksturowanie robione od podstaw pomysl zupelnie z glowy :) jakies porady
nCar Napisano 7 Styczeń 2015 Napisano 7 Styczeń 2015 (edytowane) Model przyjemny :) tekstura białego drewna mi się podoba możesz się pochwalić skąd dorwałeś? Tylko tak jakby nie zgrywa się z resztą. A czy na dachu tekstura drewna również nie powinna być dopasowana do położenia modelu? Wygląda jakoś tak jakby za bardzo rozciągnięta. Edytowane 7 Styczeń 2015 przez nCar
TXNart Napisano 7 Styczeń 2015 Autor Napisano 7 Styczeń 2015 ogolnie tekstura z tej strony bardzo ja polecam strasznie duzy wybor http://www.cgtextures.com/texview.php?id=66330&PHPSESSID=hl5djqkqn3cgtrecgi3216g1j2 tylko ja ja dopracowalem troche w ps bumpa kontrast itp . a co dachu to jest tekstura dachowek . i nie zabardzo wiem co masz na mysli
skalpel3d Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Ja bym poprawił kilka detali w modelu np dach nie powinien mieć fazowania, belki stropowe powinny być zamknięte powierzchnia dachową, popraw mapowanie na podprzybitce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się