Jump to content

nCar

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

38 Excellent

About nCar

  • Rank
    Member
  1. Jak dla mnie nie jest lepiej oświetlona. Dalej jest nijako tylko jaśniej. Materiały najlepiej zacznij od nowa. Na pewno w sieci jest masa tutoriali omawiających teksturowanie budowanie shaderów i oświetlanie sceny. Powodzenia :)
  2. Hej ;) Jaki silnik? Bo zaczynając od samego oświetlenia to jest takie nijakie, mdłe. Materiały samego zegarka też wyglądają na takie nad którymi nie spędziłeś dużo czasu, plus samo mapowanie leży. Co to za białe artefakty? A sam model też w kilku miejscach bym poprawił. Jeśli o mnie chodzi to praca powinna wylądować w dziale WiP :)
  3. Hej ;) Przydałaby się informacja o użytym oprogramowaniu :) Pozdrawiam
  4. Kuchnia obok łazienki też jakoś nie bardzo mi leży, ale oceniając same wizki jakościowo jest bardzo ładnie :) Pozdrawiam
  5. Nie ma nic do czego mógłbym się przyczepić. Świetne wizki. Szczękę właśnie zebrałem z podłogi :D Na jakich GPU rędzone? I jakie czasy? Sam chciałem wypróbować FStorm, ale z jednym gtx 970 nie będę się w to pchał. Może kiedyś.
  6. Zacząłbym od podbicia wartości GI, a przy takich artefaktach spróbowałbym BF + BF :)
  7. A to co się wtapia w szybę to co to jest? :)
  8. Przyczepiłbym się jedynie do widoku za oknem. Osobiście rozjaśniłbym i zjechał z saturacją odrobinkę.
  9. Hej ;) Ma potencjał, ale trzeba dopieścić. Tak wiem, że to bez postpro tylko bezpośrednio z blendera. Po pierwsze daj jakieś niebo a nie biały kolor. Trawa jest za bardzo jednolita. Słupki wyglądają jakbyś zapomniał nadać im materiału. W pomieszczeniach masz zapalone światła. Więc może daj jakąś porę dnia bliżej wieczoru? Ewentualnie jakieś późne popołudnie. Białe niebo trochę się gryzie z tym oświetleniem wewnątrz. W każdym razie trzymaj się i powodzenia. Pozdrawiam :) - - - Połączono posty - - - Ups, nawet nie zauważyłem, że na górze jest ta sama wizka, ale z mocnym postpro. Teraz dziwnie wygląda ten mój post ;p
  10. Reynevan daj spokój ;) Niech żyje w swoim świecie.
  11. Wcześniej gitara wchodziła w drugi obiekt, teraz lewituje :)
  12. Nie wiem jak ma się rozkładanie tekstury w blenderze, ale czy po prostu nie używasz mapowania względem położenia kamery?
  13. 1. Połącz te obiekty. 2. Co Ci się dzieję z tą teksturą? Na drugim obrazku jest położona zupełnie inaczej. 3. Dwa obiekty w siebie wchodzą. 4. To samo co 1. 5. Obiekt wchodzi w podłogę. Pooglądaj jakieś tutoriale odnośnie oświetlania sceny i tworzenia materiałów ;)
  14. Akierek musisz pokonać swoją największą słabość. Czyli modelowanie byle jak aby coś tylko było. Rób jeden model dłużej, ale dokładnie. Jeśli się uczysz i robisz dla siebie tempo pracy nie jest tak istotne. Wgryziesz się, wypracujesz własną metodę i zaczniesz trzaskać modele szybko. Przez jakiś czas w ogóle na to forum nie zaglądałem, ale widzę że nadal są osoby które Ci pomagają i tłumaczą wiele rzeczy więc wypadałoby się im odwdzięczyć dobrym modelem ;)
  15. Mam wrażenie, że jest trochę wyższa w rzeczywistości od tej na Twoim modelu
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy