Temporal Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Jak w blendku usuanac animacje z danego obiektu? Powiedzmy ze wybekowalem sobie jakas symulacje i teraz chce miec tylko jedna klatke z tej animacji. Ani na dopesheet ani w graph editorze nie widze zadnych klatek, ale przesuwajac timelinem obiekt sie animuje. Jak to usunac?
Monio Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Nie do końca. Dostep do tych danych jest w Action Editorze. To jest tryb Dopesheeta. NLA może korzystać z akcji ale nie jest ich nadrzędnym edytorem. Temporal - Odpal dopesheet -> Zmień tryb z dopesheet na Action Editor. Na headerze wyświetlą się akcje twojego obiektu czyli pewnie bake i bazowa animacja. Wybierasz bazową i wywalasz ją iXem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się