Conrad Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Pomimo tego że od dawna znam to forum nigdy niczego tu nie zapostowałem. Ostatnio podczas porządków na dysku, które wynikły z pracy na dwóch i kopiowania, przypomniałem sobie o moim pierwszym poważnym aczkolwiek jeszce nie dość starym modelu. Pierwszym w programie Zmodeler v1.7 b oczywiście.Ustawienia hierarchy zostały przystosowane do gry GTA:Vice City, więc można go podstawić mode Faggio w grze. Nad modelem pracowałe kiedyś długo, szczególnie nad hierarchy oraz testowaniu. Nie jest on pełny detali, ze względu na założenie tworzenia, jednak ma to co ważne i godne moim skromnym zdaniem uwagi. Zinteresowanym mogę napisać ze plik zaajmuje okołol 750 kilo, napisałem pełni opis techniczny modelu rzeczywistego oraz mojego 3D w języku polskim i angielskim.
Conrad Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 Liczba Faces: 7042 Liczba Vertices 2246 Przyciski, łańcuch, zębatka, kierunkowskazy, klamki, grip'y (rączki), felgi, śruby, amortyzator, kabel stworzone w 3D. Model został odwzorowany z dużą dokładnością na prawdziwym produkcie E-Scooter na tyle na ile mogłem. Ze względu na liczbę podobnych produktów inne skutery elektryczne mogą się od tego różnić. Pliki carcols.dat raz handling.cfg również sa odzorowane. Jedynie dodałem kilka szczegułów od siebie w celu zwiększenia jakości np: przycisk On-Off, który nie istnieje jednak w rzeczywistości. Również tekstury bierznika opon są inne. Reszta tekstur jest orginalna. Zwróćcie na ograniczone możliwości tego programu bo praca była ciężka.
greg_jg Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 Ogólnie mam pozytywne wrażenia, ale: 1. Siodełeko jest jakoś dziwacznie przymocowane do ramy, czy rzeczywiście w orginale jest tylko taka "rura"? 2. tak jak punk 1. tylko tym razem chodzi o kierownicę. 2a. Cała kierownica mi się nie podoba. 3. Przednie koło jest chyba za wąskie? 4. Jeżeli model jest do gry (?) to chyba ma za gęstą siatkę. Mógłbyś to wyeksportować do Max`a i wyrenderować "normalnym" rendererem.
mCh Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 dużo, dużo face'w poszlo na koło widzę.. nie za dużo?
Conrad Napisano 28 Wrzesień 2004 Autor Napisano 28 Wrzesień 2004 Koło jes dobre, kierownica jak w orginale więc nie domnie spostrzeżenia o niej, rzecziwiście zaponiałem wsporniczak i mocowania dać do siodełka wiec tu minu. Render - program ten nie ma rendera, jest to zrzut z widoku 3d, chodziło o wymodelowanie w free software. Duzo poly - chodziło o wpokazanie możliwości programu, wyciągniecia na maxa.
Salvator Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 wrzuć opis tego programu do mojego wątku w innych.
Rekomendowane odpowiedzi