P.I.W.O. Napisano 13 Styczeń 2015 Napisano 13 Styczeń 2015 Na wstępie powiem że - wiem było. Ale żadna ze znalezionych porad nie działa. Jestem po formacie i już mam problem. Chodzi dokładnie o to że textury nie ważne w jakiej jakości i rozdzielczości we wszystkich viewportach mają pixelozę. Nie mam pojęcia dlaczego? W material editorze wyświetlają się normalnie na renderach też. Problem ten dotyczy tylko viewportów. 3sd max 2014 x64 vray 3.0 x64 Czy przyczyna leży po stronie vray-a?
PICsell Napisano 14 Styczeń 2015 Napisano 14 Styczeń 2015 Faktycznie było :-) https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=resolution+3dmax+viewport
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się