Skocz do zawartości

pixeloza w viewportach


P.I.W.O.

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie powiem że - wiem było.

Ale żadna ze znalezionych porad nie działa. Jestem po formacie i już mam problem.

Chodzi dokładnie o to że textury nie ważne w jakiej jakości i rozdzielczości we wszystkich viewportach mają pixelozę. Nie mam pojęcia dlaczego?

W material editorze wyświetlają się normalnie na renderach też. Problem ten dotyczy tylko viewportów.

3sd max 2014 x64 vray 3.0 x64

Czy przyczyna leży po stronie vray-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności