Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam szanownych forumowiczow,

po licznych podchodach z maxem wreszcie zaczelo mi cos wychodzi.

Prezentuje toto ponizej i licze na krytyke, tylko prosze o szczegoly. to ciagle jest praca w toku i wiem ze np sa krzywe plytki przy stopach.. ale co dodac, co zmienic?

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

meshsmooth jest, ale nie wszedzie. Jutro wrzuce "goly model".

Bedzie wiecej szczegolow, tylko musze wpierw cos z rekami zrobic, niepotrzebnie na paluchach porobilem jakies cuda, ktorych tu nawet nie widac a komputer mi ledwo chodzi...

Napisano

Siema.

Jako początkujący powiem:

1. Pomysł ciekawy chociarz hmm ja bym nóżki troszke inaczej zrobił bardziej takie rozłożone jak ma mój pajak http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8189.

2. Pokaz siateczkę :) jak mówi Klicek oraz troszke wiecej swiatła daj zeby było widac dokładniej prace

3. Jeszcze nóżki w porównianiu do ramion zbyt proste spróbuj je bardziej urozmiaicić daj więcej tłoków jakieś śruby.

4. Daj jakieś działa :) [ale to taka moja opinia] albo zrób mu dłonie a w dłonie bronie włóż albo włucznie coś takiego nietypowego zeby było ciekawe :) :)

5. OOO jeszcze coś zrub tak zeby twarz miała takie swiecące oczy wtedy bedzie Cool.

 

narazie chyba wsio

 

PS. pracuj dalej i czekamy nan next Rendery

Napisano

Fajne, fajne ... zrób bardziej szczegółowe nogi i zrob jakies ładniejsze łączenia nóg z główną cześcią robota :] Jak na początkującego bardzo mi sie podoba :)

Napisano

przepraszam za opoznienie, praca niestety troche mnie zajela :).

Dziekuje za komentarze i staram sie do nich stosowac, nogi skomplikowalem. Na razie maja dwa silowniki, jeden na gorze i jeden ponizej, na goleniu. Oba sa zamocowane na slowo honoru tylko tak aby wam pokazac...

Dojda jeszcze conajmniej trzy silowniki na noge, polacza noge z korpusem. Aktualne umocowanie nogi wlasciwie nie istnieje...

Zdecydowalem sie na hydraulike wiec bedzie pompa, pompa bedzie w dolnej czesci robota, pomoze to utrzymac odpowiedni srodek ciezkosci.

Plyny poplyna elastycznymi rurami (z pompy tylko one beda widoczne) do silownikow, tak jak w koparkach na przyklad.

Co do twarzy, to pierwszy koncept byl taki, ze glowa bedzie orgraniczna, robot mial byc szkieletem zewnetrznym dla istoty posiadajacej tylko organy wewnetrzne ze wskazaniem na uklad nerwowy, niestety nie potrafie modelowac ciala.

Z drugiej strony doszedlem do wniosku ze ne ma sensu umieszczac organicznej czesci na zewnatrz, zbyt to niebezpieczne i niewygodne.... teraz dochodze do podobnego wniosku z glowa mechaniczna, po co twarz? chyba zrobie cos mniej ciekawie wygladajacego ale praktyczniejszego, mysle np. o kopule czarnej z migajacym swiatlem w srodku, cos ala Hal. (Allucard moze byc w ramach oczu swiecacych? :)

tyle mojego, wiecej grzechow nie pamietam i prosze o bogata krytyke.

 

P.S zaczepy pretow silownkow beda wzmocnione, te sa duzo za slabe

Napisano

No no widzę postęp co do nóżek ale jedna prośba daj nam siateczkę. Co do głowy to niewiem tak jak jest wygląda właśnie fajnie no moze troszkę bardziej urozmaić ja i bedzie elegancko, teraz dopiero zauważyłem że dłonie albo to co ma je imitować są jakieś takie no niewim jak to powiedzieć, no są dziwne zrób je na kształt ludzkich dłoni zeby miejsze były albo tak jak mówiłem skasuj te dłonie i zastąp je Działkami. Poza tym zauważyłem że łączenie nóg z tym garnkiem[sory tak to mi wygląda] jest troszkę dziwne zastosuj tam jakieś inne łaczenie bo taka dziura jest niebardzo to samo tyczy sie rąk i łączenia ich z korpusem. no to narazie wszystko pracuj dalej i niezałamuj się :)

 

PS: prosiky o kolejne updaty.

Napisano

Allucard: co do siatki, to wstyd sie przyznac nie znalazlem, zadowalajacej metody pokazania siatki. Jak tylko powiesz mi jak to zrobic zapodam siatke.

 

Dlonie musza byc, to ma byc robot pracujacy, zaden mech. Ewentualnie zmienie je na cos innego, bo faktycznie to co jest teraz ma, za krotkie palce na razie.

 

hehe garnek, tez to tak roboczo nazywam, laczenie bedzie inne jak napisalem, w dziurze bedzie widoczny wewnetrzny mechanizm, czesc szkieletu w ktorym lacza sie wszystkie nogi, a wokol mocowania trzy silowniki do manipulacji cala noga.

 

Na koniec pytanie, Szukam jakiegos dobrego tutoriala z rigowania mechanicznych elementow, to znaczy oczywiscie o robocie mysle. Probowalem z organika i bylo w miare, ale z takim czyms mam problem.

 

Wczesniej padlo pytanie o scene, to co pokazuje to jeden model, chce zrobic scenke z pracy robotow, ktore buduja coraz wiekszego robota. Sa male, i coraz wieksze podobne, a ostatni widoczny nie miesci sie w kadrze, cos w tym rodzaju....

 

A to zblizenie na dlon, pomysle jeszcz enad nia, ale robic ludzkiej raczej nie chce, chocby dlatego ze bardziej mi pasuje uklad z dwoma kciukami, ale zobaczymy jeszcze...

Napisano

tylne nóżki ciągle odstają od podłoża, poza tym, to z czego wystają odnóża jakoś nie pasuje do całej konwencji robota, na screenie z ręką jakieś błędy są (w tej części przed palcami) pokaż siatke (włączasz smooth + hightlights i edged faces, było o tym pisane pare postów temu).

Napisano

qrcze musisz pokazac siatke bo na zblizeniu lapki model wyglada na strasznie nieprawidlowy i z masa siakichs bugow :|

W maxie wcisinij f4 chyba pokaze ci sie siatka na modelu zrobc scrina i wrzuc tutaj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności