Napisano 1 Październik 200420 l Obrazki z nudnej space opery, którą właśnie gotuje. Powstaje toto tylko dla wyćwiczenia modelingu i innych spraw, które moje ego traktuje z chrapnięciem i krzykiem "nie budź mnie". Wstępny model i wstępne testy światła
Napisano 1 Październik 200420 l Autor Sorry z góry za umieszczenie tego kiczu tutaj. Może ktoś pomoże. Potraktujcie to jako akcję charytatywną, ok? Klicek: bevele też :> siłą (mam nadzieję) tego syfu będą tekstury.
Napisano 1 Październik 200420 l na razie nie moge sie polapac co i jak ale mysle ze powoli sie wszystko zacznie wyjasniac. Powodzenia i pozdrawiam Pionier.
Napisano 1 Październik 200420 l są pewne dziwne anomalie w oświetleniu, które chyba nawet ty sam widzisz... modele narazie gorzej niż proste, ale to w końcu początek. do robty, i obudź swoje ego ;]
Napisano 1 Październik 200420 l Autor no właśnie, cholera, dlaczego ta ściana jest jasna dziwnie. ale wraz z teksturami chyba sprawa się wyjaśni. to będzie pole ćwiczebne do modelingu. zamierzam wymodelowac tłum (tak! jak wojować, to wojować) low-poly postaci i pieprznąć ich tutaj na środek. Poza tym tekstury - tutaj chyba wykorzystam deeppaint. chyba tutaj zbędne będzie jego wykorzystanie, ale chce się nauczyć softu i konswekwentnie dac to do tej sceny "ćwiczebnej". no i ta ściana tragiczne wygląda, jak z styropianu - jakieś rady? co powiecie na dodanie kablów i ogółne jakichś połączeń biegnących zewsząd wszędzie? nie za dużo, ale w odpowiednich ilościach nie zaszkodza, co?
Napisano 1 Październik 200420 l 1) Patrzac po cieniach domyslam sie ze kolo sciany sa swiatla dlatego ona jest tak dziwnie oswietlona. 2) W raz z texturami sprawa sie wyjasni ? raczej w to watpie ... jak skonczysz modeling to ustawiaj swiatla przed nalozeniem textur a jak juz nalozysz texturki to bedziesz mial jeszcze czas do ostatecznego poprawienia swiatla.
Napisano 1 Październik 200420 l ale zes zaslonil ta spaceciuchcie.. pokaz ja... wogole nierozumiem co to za cwiczenie jak sam niewiesz co chcesz osiagnac... bo raczej watpie ze te extrude'owo-bevel'owe ksztalty to to co chciales wymodelowac... wyglada to troche jak jakas makieta z pudelek po zapalkach robiona na zpt... zanim cos wymodelujesz pomysl jak to ma wygladac a najlepiej to sobie narysuj... wtedy idzie dosc szybko... ps. nareszcie sie wziales za cos pozadnego a nie jakies kurde kulki skrzydelka czy bazgroly... to co? nastepna praca samochodzik? ;)
Napisano 1 Październik 200420 l Schody mocium panie są karygodnie nieproporcjonalne do reszty, nawet jeśli założyć że ciuchcia jest jednoosobowa. Drobiazg może, ale istotny :D
Napisano 2 Październik 200420 l Autor Mkaszpir: Zauważono, poprawić należy :> Sir_Bols: Moja wyobraźnia jest dosyć silna, by sama z siebie, bez żadnego conceptu wydalić takie rzeczy. Poza tym modelowanie z czyjegoś conceptu śmierdzi dla mnie, dla grafika 2d głównie. Mogę się wspomóc cudkami pana Feng'a conajwyżej. Zapomnij o samochodzie - nigdy! Ten pojazd to tylko jeden z kilku, które zamierzam tutaj wladować :> Już wiem dlaczego ściana jest tak rozświetlona. Dzieje się to bez znaczenia na oświetlenie i te pe. Po prostu podłoga to jeden wielki poly, a max oświetlając pojedyncze tylko ma lekkie dziwactwa. Po prostu urozmaice siatkę quad patch i bedzie dobrze. Jak na razie nie mogę sobie na to pozwolić, bo szybkość renderingu gwałtownie spada po takim zabiegu. No i sam program pluje i charczy. A ja muszę jeszcze trochę pomodelować, a nie chcę chodzić do KFC po każdym ruchu myszki.
Napisano 2 Październik 200420 l zobaczymy co z tego wyniknie jeszcze - mozesz podac jakis cel w robieniu takich scian? co do conceptow, to bolsowi chyba raczej chodzilo o to, zeby rozrysowac cos, co chce sie zrobic[co, wbrew pozorom, rowniez zwie sie conceptem ;) ]... niekoniecznie korzystac z cudzego... moim skromnym zdaniem, jakeij bys wyobrazni nie mial, w trakcie pracy zapomnisz o swojej wizji. chyba, ze uzywasz ino bevela ;).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto