kolaborant Napisano 27 Marzec 2015 Napisano 27 Marzec 2015 (edytowane) Usiłuję wypalić normalmapę grupy obiektów (kamieni) "Selected to active" na (płaski plane).Coś tam udaje mi się wypalić ale nie jestem zadowolony z efektu. Normal mapa wydaje się być bardzo spłaszczona i nie oddaje szczegółów geometrii poszczególnych obiektów. Zerknijcie na grafikę poniżej. Dodatkowo mapa nie wypala się poprawnie (obrazek 3) jeżelikamienie lub plane nie mają odwróconych normali (w stronę przeciwną Podgląd pod linkiem: https://www.dropbox.com/s/92jfrtg0zcry5c9/wiz_.jpg?dl=0 Edytowane 28 Marzec 2015 przez kolaborant
qnaman Napisano 27 Marzec 2015 Napisano 27 Marzec 2015 Popraw posta , bo nie widać grafiki. Osobiście wolę używać do wypieków bezpłatnego programu xnormal. Póki co, ciężko coś orzec :P
Zuorion Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 Bo wypala Ci te normalki od dołu... Nie znam się na interialu. To to nawet nie ma cage'a.. Moze wystarczy przenieść tego plane'a powwyżej zamiast poniżej (tylko nie wiem czy nie bedziesz musial jego normala odrwócić). Też polecam xNormal'a.
kolaborant Napisano 28 Marzec 2015 Autor Napisano 28 Marzec 2015 (edytowane) xNormal rzeczywiście załatwił sprawę :D Żałuję, że wcześniej nie zacząłem z niego korzystać. Teraz muszę sporo normalmap poprawić. Dzięki Edytowane 28 Marzec 2015 przez kolaborant
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się