Jump to content

qnaman

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Excellent

About qnaman

  • Rank
    Member
  1. Tak. Wszystko było animowane w blenderze. Największym wyzwaniem była animacja pasa naboi, po którym przemieszcza się amunicja. Mając te wszystkie mechanizmy mogę skupić się na bryłach. W sketchfab oficjalnie mam tylko dwa modele: biedny model granatu i mangową wiedźmę, więc na razie niczego nie podsyłam. Ale update będzie ze zmodyfikowanym modelem bunnybota. Zamierzam zrobić głowę, która będzie mieć animowany wyświetlacz z 6-kątnych kafelków- efekt podobny do pola siłowego w połowie filmu. @Olaf Rzeczywiście amatorsko zajmuję się robotyką i drukiem 3d. Mógłbym zrealizować jakiś projekt w formie prostego mechanizmu np. ruchomej głowy. Ale nie wiem, czy to nadaje się na ten portal.
  2. heh, całkiem zapomniałem o tym projekcie, w międzyczasie nauczyłem się programować, rigować i animować w czasie rzeczywistym. Nie ukończyłem projektu, ponieważ brakowało mi wiedzy na te tematy, a nie chciałem iść na kompromis. Więc porzuciłem go na rzecz prostych zleceń i życie. Ale czuję, że teraz jestem gotowy, by zrealizować go do końca.
  3. Opłaca się, nie muszą nawet być takie same. Obok gtx 1080 podłączałem nawet gtx750ti. Tylko, że to nie miało sensu.
  4. qnaman

    Modo Czy Blender?

    Blender z cycles jest świetny i myślę, że da się w nim odtworzyć wszystkie efekty, ale stworzenie porządanego materiału jest czasami tak samo skomplikowane i czasochłonne, jak stworzenie całego modelu. Tutoriale sa bardzo ważne. Bez tutoriali nie byłbym w stanie wpaść na to jak używać systemu node by stworzyć materiał lakieru albo ceramik, która mieni się kilkoma kolorami zależnie od kąta patrzenia. Czy nawet materiał głupiej butelki wody - gdzie plastik częściowo zachowuje się jak szkło.
  5. Rzeczywiście film wygląda jak efekt pracy sieci neuralnych. I myślę, że spece od google nie mieliby problemu, by przetworzyć klatki tego czarnobiałego filmu na identycznie wyglądający obraz. Prawdę powiedziawszy myślę, że nawet autorzy mogliby zrobić podobny zabieg i ściemniać nas i reporterów.
  6. Aha, czyli pomniejsze studia tworzą np. zbroje, lub całe postacie i przedmioty dostosowując je do oczekiwania twórców animacji? Coś jak firmy samochodowe, które zamawiają podzespoły u innych producentów?
  7. Zastanawia mnie ile czasu zajmuje przygotowanie tych wszystkich assetów? Bo jak na jedną osobę - taki filmik byłby dziełem kilku lat pracy. Nawet jedna postać to z miesiąc roboty.
  8. Nie kupuj 1060/1050 te karty mają słabsze parametry od podstawowej 980tki. Te karty są dla ludzi którzy budują budżetowe komputery do grania. Jeśli nie możesz kupić przynajmniej gtx1070. Kup używaną 980. 980ti w ogóle chodzą w cenach sprzed dwóch lat.
  9. Te filmy o superbohaterah - jak obecne anime. W kółko to samo.
  10. Miałem chwilę przerwy przez pracę. Zrobiłbym retopologię, ale nie chce mi sie tracić czasu dla nie własnej koncepcji. Wiele się dzięki temu nauczyłem, następny model będzie dużo lepszy. Zapraszam na sketchfab: [sketchfab]52d2cafc27c1440c987764294a89d2eb[/sketchfab] Little Witch Academia by qnaman on Sketchfab
  11. "Płynny zoom" ctrl + środkowy przycisk myszy/pokrętło + przesuw myszy.
  12. [video=youtube_share;lmz6Ybx29-c] https://drive.google.com/file/d/0B05duWRbvNaddVNRT1BiQ1ZzUmM/view?usp=sharing Ten plik w blenderze zawiera origowany model w blenderze- Noga z kilkoma sensorami i szkieletem tworzy łatwy do kopiowania moduł. Trochę to prymitywne, ale bardzo szybkie do zrobienia. ten model lepiej, jakby był wyeksportowany w wrl. stl. albo najfajniej w obj. bo nie mogę otworzyć surowych plików z inventora.
  13. Wow, te maszyny czasami wygladają jak stylizowane rendery. Wszystko spoko, tylko nie Popek Monster;-(
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy