August 2, 201212 yr Szkoda, że zakładasz nową teczkę, ja tam wolę jak jedna się ciągnie latami, można w jednym miejscu śledzić rozwój. Ale jak patrzę i porównuję ze starszymi to widać, że robisz postępy, zróżnicowana dieta *z natury/z wyobraźni/kopie* przynosi efekty. Dawaj dalej!
August 3, 201212 yr No świetnie że wróciłeś na pokład ziomek! idzie do przodu i jest bardzo fajny progres. Może coś z biurka też rzuć, brakuje mi jakiegoś studium martwej. ;) Pozdro
August 4, 201212 yr Author EthicallyChallenged tamtej teczki nie mam dlatego też założyłem nową .Pozdrawiam Swieży Chciałem dodać ale limit jest 25 prac :P jak będę miał nową jakąś martwa to dodam aktualnie walczę z faktura skał i drzew, korzystam bo pogoda wróciła żeby nie było ze pusty wątek to dodaje speeda
August 4, 201212 yr No speed całkiem w porządku i taki wydaje się z thumbnaila a więc bardziej zaplanowany. ;) Trochę tylko relacje waloru po lewej i prawej ciemniejszych plam nie do końca pasuje. Ale jeśli sądzisz że jest ok zobaczymy co będzie dalej.
August 6, 201212 yr Author No masz racje Swieży tutaj coś nie gra w tym miejscu za ciemne miejsce . Dzisiejsze nudy, pozostawiam to w postaci WIP Edited August 6, 201212 yr by Kalberos
August 6, 201212 yr czerwony anioł i wrak statku podobają mi się najbardziej :) fajnie się rozwijasz carry on :)!
August 7, 201212 yr Author No staram się, dużo ćwiczę praktycznie wszędzie zabieram ołówek i szkicownik. Cieszę się podarowałem tego anioła koledze bo mu się spodobał.Dalej jednak walczę z tym żeby nie używać czarnego 100 % i białego 100 % bo przy druku później są prace za ciemne tak jak i na niektórych monitorach.
August 8, 201212 yr To ostatnie fajne, tylko drobne uwagi. Światło na kopułach - płaskie. Gdzieś krążą tutki jak wygląda oświetlona kula, zwykle maksymalny cień tzw "terminator" nie biegnie aż do samej krawędzi, tylko jeszcze gdzieś tam kula łapie światło. Ta druga kopuła też powinna być jakoś odseparowana - odbijałaby światło od ściany i kopuły za nią, teraz w cieniu się zlewa. Spokojnie można też dać mocniejsze subglowy pomiędzy poszczególnymi planami. No i ważna rzecz - luźny styl jest ok ale krawędzie powinny być lepiej zdefiniowane. Jak opanujesz światłocień to też swobodniej Ci będzie szkolić się w kompozycji, bo na razie trochę sztywno. Te dwa długopisowe szkice bardzo fajne, swobodne. Przy tej okazji jeszcze jedną rzecz zauważyłem, wszystko rysujesz jakbyś rzutował na płasko, każdą elewację, każdy budynek. Spróbuj czasem coś pokazać w ciekawszej perspektywie. ;)
August 9, 201212 yr Author Ok dzięki za rady, posiedzę przy walorze i jeszcze poszukam jakiś refek .Pozdrawiam P.S "Przy tej okazji jeszcze jedną rzecz zauważyłem, wszystko rysujesz jakbyś rzutował na płasko, każdą elewację, każdy budynek. Spróbuj czasem coś pokazać w ciekawszej perspektywie. ;)" Staram się to zmienić... no ale tak jakoś się ustawiam zawsze na wprost, czas to zmienić bo śmierdzi monotonia :D tu mam trochę staroci z inna perspektywa ale dalej to nie jest to :P no i jeszcze trochę ołówka dokończone stare szkice i nowe ćwiczenia postać i faktura skał + strumień wody (masakra) niestety nie bylem w stanie nic wygumkować bo szkice byle pokrywane lakierem do włosów dla utrwalenia.stad te błędy ale tutaj chciałem za pomocą paru kresek odświeżyć te pomysły Edited August 25, 201212 yr by Kalberos
August 10, 201212 yr Dalej obstaje przy martwej, powinieneś jeszcze dużo na niej się nauczyć. Pozdrawiam
August 10, 201212 yr nowa teczka a tyle w niej staroci... :P to jest fajne: http://th02.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/198/4/d/the_real_beauty_of_a_woman_by_kalberoos-d57houp.jpg
August 10, 201212 yr Author Świeży ucze sie caly czas Telthona nie wszystkie to starocie, nie pamiętam które były w tamtej teczce ale w większość to nowe prace
August 14, 201212 yr Author Telthona tu masz coś nowego widzimisię kolegi na plecy, ale na tym etapie narazie zostaje muszę odpocząć, "co za dużo to nie zdrowo" Edited August 15, 201212 yr by Kalberos
August 17, 201212 yr Na temat lwa już Ci pisałem na fb jak rozmawialiśmy, co do oczu polecałbym jeszcze wiele ćwiczeń, rysuj ich masakrycznie dużo ale znudzi Ci się rysowanie tylko tego co widzisz i zaczniesz analizować bardziej, osobiście jeszcze nie czuje tego oka. Co do postaci, kreska jest okropna, fajne wrażenie "prawie" ruchu bo jednak drogą sztuczki, przeciwstawnie lewa ręka mogłaby się wysunąć do przodu. Pozdrawiam
August 20, 201212 yr Author Wiem stary ze te linie SA okropne muszę piórko naprawić bo coś się kurwi i gania kursor nieraz po całym monitorze jak byś myszka napi..dalal, ale jakoś daje rady może uda się nowy tablet zakupić .CO do tej postaci wiem zjebałem w tym miejscu ale to jest do poprawy . dzisiejszy wypad nad rzeczkę Edited September 3, 201212 yr by Kalberos
September 16, 201212 yr Fajnie jak zwykle klimatycznie i hm widać że wkładasz w te prace swoje uczucia. Jedyne czego mi brakuje jeszcze solidnej pracy nad warsztatem. ;) Pozdrawiam
September 21, 201212 yr Dwie kolumny z przodu jakoś mi tak nie pasują w kompozycji, robią jakąś taką sztuczną ramkę, (tzn mogły by być, ale są jakoś tak zbyt symetrycznie rozmieszczone). Jest płasko, walory na bliższych planach są takie same jak na dalszych. Jest światło słońca, ale brakuje jakiegoś światła dopełniającego z drugiej strony (np. błekit nieba), wydobyłoby to bryłę. Nie wiem czy ten chłop na skraju po prawej jest tam najszczęśliwiej umieszczony. Mógłby być bliżej i stanowić plan zero. Ale kolory mi sie podobają, na niebie całkiem fajna faktura malarska. pzdr
September 21, 201212 yr Nie wiem czemu, ale na pierwszy rzut oka najbardziej przyciągnęła mnie lewa strona. Dopiero po jakimś czasie zobaczyłem assasina po prawej stronie który moim zdaniem nijako się tam prezentuje.
September 21, 201212 yr Ogółem całkiem fajna pracka. ;) lewo z pewnością zbyt się zlewa, i za mała różnica pomiędzy walorem w pierwszym planie i następnym. Efekt słońca super, ale ogólnie kompozycja trochę mnie nie przekonuje, kolumny dużo zasłaniają w stosunku do całości pracy. Pozdrawiam ;)
September 22, 201212 yr Author dzięki chlopcy znajdę czas to postaram się to jakoś uratować, każda uwaga na wagę złota i przede-wszystkim mile widziana cenna na tym etapie .Z walorem na planach moze to wina tych filtrów które próbowałem ale mogę się mylić jeszcze raz dzieki biorę sie za robote
September 22, 201212 yr rysunek ma potencjał :) moze bardziej w tą strone troche bardziej oklepane ale lepiej sie czyta :)
September 23, 201212 yr Author na początku tak miało być ale nie aż tak duży :P no ale postanowiłem ze będzie dodatkiem tylko do krajobrazu
September 23, 201212 yr na początku tak miało być ale nie aż tak duży :P no ale postanowiłem ze będzie dodatkiem tylko do krajobrazu jesli tak to niestety zabieg ten nie wypalil, gdyz chcac nie chcac jest on jakims punktem uwagi, ktory podswiadomie jest wazniejszy niz 2 duze kolumny. Tutaj masz przyklad, jak mozna zrobic dokladnie taki sam zabieg bez wiekszego zwracania uwagi widza na postaci, a skupiajac ja na krajobrazie/architekturze, jako definitywnie pierwszej/wazniejszej.
September 23, 201212 yr Author no teraz to widzę jak czarne na białym PS Pracka piękna i przejrzysta jeszcze jak było bez koloru i tych zmian :
September 24, 201212 yr Author Dziesiejsze 30 minut w ciekawym programiku Artweaver.Niestety przy wersji darmowej nie da sie zapisac wiec tylko screen sie dalo zrobić zastanawiam sie czy teog nie pociagnac dalej albo dorobic jakas historie i rozne kadry
September 24, 201212 yr Zaczynasz wiazac petle na szubienicy swojego kreatywnego rozwoju serwujac kolejny obrazek z zakapturzona postacia. Wiem, iz assasins creeed jest dla Ciebie ogromna inspiracja, ale na dluzsza mete nie tedy droga. Wytlumacze to w prosty sposob, jesli przez rok czasu bedziesz rysowal koty, a po tym okresie ktos poprosi cie o narysowanie robota, to zgadnij co ten robot bedzie przypominal? ;)
September 24, 201212 yr Author WIem ICE masz racje Staram się juz tych kapturów nie rysować :P, no ale nie tylko te kaptury rysuje... zawsze mogę ten kaptur jej "sciagnac " jeśli ma to być lepsze dla mnie jak i dla pracy .Porownanie ciekawe i powiem ci co by wyszło kot w wygladajacy jak konserwa :D Edit : proszę Ice kaptur sciągniety :D Edited September 24, 201212 yr by Kalberos
September 24, 201212 yr Ja tu ciągle widzę kaptur :) Coś w tym jest - masywna fryzurka ;) poza tym ręka z płomieniem do poprawy, nie wszystkie palce w dłoni są jednakowe :) Ogólnie trochę do roboty jeszcze tutaj jest, ale kolor się trzyma w klimacie. Może nieco przyciemnić tło w gamie ultramaryny po krawędziach kadru? Pozdro.
September 24, 201212 yr nie ma co poprawiać leć dalej. Druga sprawa, że dopiero po Twoim komentarzu zajarzyłem, że to kobieta ;)
September 24, 201212 yr Author no dzięki chłopcy, ale pogrzebie jeszcze przy tej pracy:) bo chce sprawdzić jeszcze ten programik . Wiem że te błędy sie tam znajdują ale jak to sie nazywaaa ...eee ...no czyste lenistwo tak, szukanie refek staram się to zmienić.Dzieki za cenne rady i uwagi Pozdrawiam
September 25, 201212 yr Hm no w sumie nie da się powiedzieć że same kaptury są tu u Ciebie, być może przeważają w pracach bardziej autorskich i zapewne osoby dostrzegające taką prawidłowość mają tu rację. Ważne żebyś skupił się na możliwościach, a nie na np. "nie rysowaniu kapturów i omijaniu ich szerokim łukiem" bo utracisz coś co lubisz i to nie będzie fajne. Po prostu musiałbyś złapać dystans do swojej zajawki i poszukać także innych elementów które będą równie dla Ciebie interesujące, poszerzając swoje horyzonty bo przecież w perspektywie, kompozycji, kolorze, symbolach, we wszystkim można znaleźć coś maksymalnie ekscytującego nas, no i zawsze kaptury dzięki temu wszystkiemu będą lepsze, heh taki joke. ;D Jedziesz ziomek dalej z tematem. Pozdrawiam ;)
September 26, 201212 yr Author Macie racje Panowie , widzę swoje błędy jestem ich świadom . Staram się wszystkiego po trochu rysować no ale jak widać laski i kolesie w kapturach to moja mania ale nie przy każdej pracy tak jest no ale to się rzuca widocznie najbardziej w oczy.Ostatnio siedzę głownie przy martwej ,ze szkicownikiem nawet przy piwie siedzę i coś kreślę sobie .Wiem tez ze większość moich prac jest jak by były " niewykończone" ale to przez pospiech(nie posiadam własnego komputera) co tez wpływa na to by jak najszybciej skończyć i zacząć coś nowego przy czym bawię się i eksperymentuje .Maksymalny czas jaki poświeciłem pracy to 9 godz
September 26, 201212 yr Author Dlaszy Etap Speed-a wersja z kapturem i bez zostalo jeszcze wyciągnąć lewy rekaw z tej płaszczyzny
September 26, 201212 yr Ten galeon świetny, podoba mi się jaka różnica jest między paletą w galeonie i w postaci. Fajnie się dzieje. ;)
September 26, 201212 yr Wszystko fajnie, pięknie, ale ta postać taka nijaka. Co ona w ogóle ma zamiar robić? Tylko tak stać? Za sztywno, nie uważasz? ;D
September 28, 201212 yr Author Wiem zauważyłem to sam ale na późniejszym etapie pracy :P za bardzo skupiłem się na kolorze i na testowaniu nowego programiku.Kolejne Podejście wygląda tak ale to nie jest ostateczne Edited September 28, 201212 yr by Kalberos
September 28, 201212 yr Statek ma prześwietną kolorystykę- robi klimat. Przyjemnie się ogląda. Co do zakapturzonej postaci, to pokusiłabym się o dodanie koloru do stroju, więcej attachmentów, bo jest zbyt jednolity. Większe oddziaływanie światła niebieskiego i pomarańczowo- żółtego. Tło: uspokoiłabym pewne rzeczy lassem. Pozdrawiam :)
September 28, 201212 yr Zmiana pozy odpada? Ta ręka z płomieniem jest tak na siłę zrobiona... Spróbuj w jej sytuacji trzymać rękę z ognistą kulą w ten sposób ;p Nie za długie to przedramię, tak btw? Gdzie się kończy ten łokieć?
September 28, 201212 yr Author sprawdzam rożne możliwe opcje, teraz chce przy tym troche dłużej posiedzieć no ale najpierw musze obiad zrobic .Pozniej moge sie bawic i eksperymentowac:D .Jak masz chwilke czasu to zrób overa :D
September 28, 201212 yr Author Piret: przy galeonie wyciskałem ostatnie poty 9 godzin przeszło . Staralem się to jak najlepiej odwzorować także ciesze sie ze sie podoba :D no i dzieki za drobne wskazówki No to chyba tyle... nie wiem czy jest sens jeszcze ta prace męczyć, wole się zabrać za ćwiczenia kompozycja i perspektywa. kazda sugestia mile widziana .Pozdrawiam Edited September 30, 201212 yr by Kalberos
September 28, 201212 yr Coś mi z balansem kadru nie gra. Masz 2 ważne elementy obrazka po lewej i kluczowy na środku. Ja bym wywalił ramię niewidocznego człowieka przed planem,a w ogóle to do takiego tematu najlepszy by był poziomy kadr. Ładnie wytłumaczone: http://www.ctrlpaint.com/principles-of-design-balance/ Edited September 28, 201212 yr by Lucek
September 29, 201212 yr no no dzieje się, jak ogarniesz bazowe tematy to potem już tylko z refkami działać. ;)
Create an account or sign in to comment