Jump to content

telthona

Members
  • Content Count

    1,782
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

486 Excellent

About telthona

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/25/1989

City (optional)

  • Miasto
    Londyn

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. telthona

    Max3D 2019 - Reanimacja

    Jak Kalberos mnie poinformował że Max sie reanimuje to myślałam że mnie troluje 😛 Ja tu zaglądam i faktycznie! Newsy hulają, arty wrzucane.. ❤️ Dramy na Maxie były znacznie bardziej angażujące niż te na FB xD Więc na bank będę zaglądać - i może nawet odgrzebię swoją teczkę... :P? Jakby nie było: gratsy Adek, trzymam kciuki! Żeby faktycznie forum odżyło! xD PS: Klicek, wygląda na to że nieoficjalnie zostałeś Ambasadorem Max3d - Adek jak forum odżyje to trzeba dać temu panu medal xD PS2: Jest jeszcze gdzieś tutaj Dziadek? 😛
  2. Creative Assembly poszukuje Lead Concept Artysty do pracy nad Total War: Arena Zachęcam do aplikowania szczególnie koncepciarzy którzy znają się i lubią historię :) Jeśli ktoś jest zainteresowany, więcej info znajdziecie >> TUTAJ
  3. Hej! Juz dawno nie mialam czegos dobrego do poczytania, a tu prosze!!! Czaki, pisz wieeceej! :D Super sie to czyta! I super dyskusja, Bhai, olaf, w ogóle jesteśmy trochę na etapie kiedy internet dojrzewa, i wlaśnie stoimy przed wielkim ekonomicznym skokiem, podobnego do tego, kiedy TV wyparło Radio. Z tym że teraz to Internet wypiera TV. To co się dzieje teraz w social mediach jest naprawdę niesamowitym zjawiskiem, i wydaje mi się, że wszyscy biedni artyści, z romantycznym podejściem do swojego procesu tworzenia i analogowej dystrybucji swojej sztuki niebezpiecznie zostają w tyle. Ja sama byłam ogromnym sceptykiem Facebooka i Instagrama i mimo że obie platformy były oryginalnie używane do szerowania zdjęć kotów i selfies to obie platformy dojrzaly i teraz zmienily sie na najwieksze sceny biznesowe dzisiejszego internetu, i tej ogromnej zmiany żaden artysta/twórca/kreator nie powinien ignorować. Mam wrażenie, że to co się dzieje w internecie, fale nowych aplikacji i nowych rozwiązań, sukcesy nowych młodych mediów społecznościowych (jak "snapchat" czy "medium"), i "starzenie się" innych (jak np twitter który powoli schodzi ze sceny czy deviantart który również powoli umiera) naprawdę daje do myślenia. Dzisiejsi artyści powinni być elastyczni i próbować wszelkich sposobów dystrybucji swojej twórczości i nie zatrzymywać się na jednym kanale, bo te kanały z czasem wysychają i uwaga widzów skacze na nowe miejsce. Szczególnie freelancerzy powinni ładować energię i czas w promowanie się i marketing wszędzie gdzie się da. Troche zboczyłam z tematu, ale właśnie ten koncept z artykułu, że czasy się zmieniają i technologia steruje rozwojem sztuki, biznesu, marketigniem i jest istotnym czynnikiem, o którym naprawde niewiele ludzi myśli, bo nie mają konktekstu, dopóki sami nie zauważą tych zmian na własnej skórze. Dlatego warto pogrzebać w internecie i się doedukować, żeby nie wypaść z obiegu. W ogóle to ja polecam obejrzeć sobie trochę filmików Garego Vee, który ładnie o tych zmianach w internecie mówi.
  4. widzialam tego fanarta ze stranger things chyba na tumblu czy gdzies :D chyba viralowo sie rozszedl :D swietna rzecz :D
  5. To bardzo fajne: http://i103.photobucket.com/albums/m136/shy4_2006/sketch%20a%20day132_zps3wsbsis9.jpg
  6. od razu lepiej te buteleczki wygladaja ^^ te osmiorniczki i rybki tez swietnie sie prezentuja. kurde, to takie fajne jak ktos zaczyna nagle byc tak hiperaktywny kreatywnie. to troche tak jakbys nagle mega przyspieszyla z tym rozwojem :D
  7. Hej! Bardzo fajny pomysł ze zrobieniem własnego bestiariusza, i totalnie rozumiem założenia stylu. Myślę, że znajdziesz to czego szukasz, jeśli sam postawisz się w "roli" takiego podróżnika, szkicującego w notatniku. Więc bierz notes, długopis i ołówek i rusz się na jakąś wieś poszkicować owce, krowy i kozy (zoo też może być) i zobaczysz jak trudno się szkicuje zwierzęta które non stop są w ruchu. Praktykując takie właśnie rysowanie prawdopodobnie metodą prób i błędów utworzysz styl, który jest zarówno informacyjny jak i luźny. Możesz też pobawić się w botanika i zbierać liście i rośliny ze sobą do domu, i starać się je dokładnie przerysować. W ten sposób zobaczysz jak odmienny jest rysunek botaniczny od szkicowania zwierząt i rysowania ze zdjęć. Styl rysunkowy sam Ci się przy tym uformuuje.
  8. zmiana ułożenia nóg dużo by pomogła :D bo teraz ten pan skacze jak jakaś typowa niewiasta. no i jeśli tarcza jest metalowa, to raczej strzały się nie powinny w nią wbić (to zdaje się była jedna z głównych zalet że metalowe tarcze "odbijały" co było w nie kierowane), a jeśli już by się wbiły, to by przebiły tarczę na wylot (czyli przebiły się przez tarczę i "zacieły by się" w niej z grotami po drugiej stronie) Taki "jeż" z tarczy jest możliwy raczej jeśli tarcza jest drewniana, dlatego warto by było żebyś zasugerował teksture drewna od spodu tarczy, i jeśli faktycznie to są wbite strzały, to one nie powinny wejść w drewno zbyt głęboko, czyli same strzały powinny być ze dwa razy dłuższe. No chyba że to są bełty z kuszy, ale bełty mają zupełnie inny kształt, szczególnie lotki z tyłu.
  9. motyl - jeśli chcesz "zobaczyć" jakie masz granice umiejętności w renderowaniu to polecam robić bardzo realistyczne kopie zdjęć martwych natur, zwierząt, pejzaży i portretów. tylko kopiowanie udowodni Ci, że jesteś w stanie namalować "wszystko" i ładnie to wyrenderować. Takie rzeczy raczej nie powinny trafić do portfolio, ale na bloga czy teczke na maxie jak najbardziej. To po prostu kwestia udowodnienia sobie poziomu swojego warsztatu.
  10. ... XD well.. Star Wars oficjalnie uchodzi za space opere, a space opery mają elementy fantasy :D :P
  11. 3 dni to nie tragedia :) daj im tydzień. Czasem zanim info o kandydacie trafi do odpowiedzialnych za zatrudnienie ludzi to tygodnie mijają :) także się nie zniechęcaj :) ale faktycznie w międzyczasie możesz rozsyłać dalej, gdzie się da. zawsze to zwiększa szanse na ewentualną prace w studio lub zlecenia. Myślę, że spokojnie jesteś już na takim poziomie, że dałbyś radę większości wyzwaniom :) także ślij gdzie popadnie.
  12. Mysz - jak najbardziej się zgadzam z artykułem :) mam nadzieję, że mój poprzedni komentarz nie wyglądał tak jakbym sugerowała motylowi się ograniczać xD po prostu jeśli motyl chciałby rozwijać folio pod koncept art to lepiej się skupić na designie samym w sobie niż na "malunach" :) a ponieważ lineart jest najbardziej funkcjonalnym przedstawieniem designu, i widać że motyl sie fajnie w nim odnajduje to sugerowałam jeszcze poeksplorować temat :)
  13. motyl - zamiast "cisnąć" maluny, idź może w cell shading i skup się na designie samym w sobie niż na efekciarskich ilustracjach. wydaje mi się że lepiej sie w tym odnajdziesz. jest pełno świetnych artbookow na rynku, szczególnie mój ulubiony od monster hutnera, który pokazuje że można całą grę zakonceptować jedynie linią i wypełnieniem koloru.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy