Jump to content

ActualRobot

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

71 Excellent

1 Follower

About ActualRobot

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/07/1986

City (optional)

  • Miasto
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ActualRobot

    ActualRobot_album

    Czyli jak zostanę koncepciarzem!
  2. Dołączam się do poprzednich uwag, na plus na pewno przemyślenie konstrukcji- mnie zawsze takie koncepty jarają jeśli mają znamiona funkcjonalności, prezentacja też spoko szczególnie uwzględnienie kokpitu (chyba przy czymś takim to będzie mostek się nazywało), no i świetny pomysł ze sterowcem "płynącym" w chmurach. Gdybym musiał się do czegoś przyczepić, to IMHO na rzucie 3/4 perspektywa się nie zgadza (aż nie mam pewności gdzie przebiega środek poszycia "balonu"), ale to jest mega trudny kształt do rozrysowania w perpektywie więc mało ważne 😉 Dobra robota IMHO.
  3. Meh, mi trailer nie podszedł ani trochę. Poza postacią samego wiedźmina reszta wcale nie przywodzi na myśl tamtego uniwersum. Przy okazji poprawiona wersja: EDIT: Aha, nie mogłem się powstrzymać od razu kiedy po raz pierwszy zobaczyłem:
  4. Dziękuję! Kiedyś chyba zrobie jakiś render, ale to było robione do portfolio jako przykład lineartu- w FZD radzą zrobić jedną taką mega żmudną pracę w linearcie żeby pokazać że się ma cierpliwość do takich akcji. Także raczej nie dzisiaj i nie jutro :P Pozdrawiam!
  5. Meh, update forum usunął parę postów- zniknęły bardzo cenne komentarze i mniej cenne prace. Te ostatnie przetrwały 😉
  6. Witam po dłuższej przerwie :) Miałem teraz nareszcie trochę czasu coś zrobić. Następny będzie też mech, ale w kompletnie innej stylistyce!
  7. Witaj! Pierwszy plan wygląda na prawdę bardzo fajnie, drugi nieźle, ale trochę brakuje jakichś detali, szczególnie ziemii. Jakiś chodnik, drewniana dróżka, cokolwiek ;) Trzeci plan spoko, ale bez perspektywy powietrznej bije "sztucznością" (szczególnie ten większy budynek po prawej). Ogólnie bardzo fajny początek, ale jak już było wcześniej wspomniane zacząłeś od bardzo skomplikowanej scenki, moim zdaniem biorąc to pod uwagę możesz być z siebie zadowolony :) Największy minus to chyba właśnie ta "sztuczność", ale to bardzo często występuje w pracach opartych na 3D.
  8. Meh, dawno mnie nie było, trochę się masakra zrobiła w robocie i ciężko znaleźć czas na rysowanie ;) W każdym razie dostałem zielone światło od Digitar Imaginary Studios i zamieszczam zrobione dla nich koncepty architektoniczne. Na szczęście od jutra będę miał więcej czasu żeby działać ^^
  9. @rymin No 3p wygląda dużo lepiej, ale zawsze jest pokusa pozostania przy 2p i używania shifta do linii pionowych :P Co do skali masz jak najbardziej rację, tzn. zamysł był taki, że to są właśnie takie "lujskie" rury żeby właśnie pokazywały ogrom tego wszystkiego, ale poprawiłem trochę statek bo rzeczywiście słabo ten statek wyglądał. Jeśli chodzi o 3D- próbowałem, ale to nie moja bajka. Zero zabawy mam z tego, a poza tym już mam na tyle opanowaną perspektywę, że dużo szybciej mi się projektuje w 2D. Wiem, że bardzo się ograniczam w ten sposób, ale no nie potrafię się zmusić ;) Jeszcze raz dzięki za komentarz!!!! Dzisiaj skończyłem jakiś tam render tego wszystkiego, podchodziłem kilka razy do tego wszystkiego bo trochę się nadal tego malowania boję. Linia idzie szybko, ale praca walorem i kolorem idzie jak krew z nosa. Na pewno nauczyłem się bardzo dużo, więc są jakieś pozytywy! większy res: http://i.imgur.com/zfn2LMZ.jpg tutaj lineart który odrobinę dalej posunąłem, ale nie jest to w sumie ważne: http://postimg.org/image/eiehfdibl/ W skrócie było ciężko, rezultat średnio z minusem, szczególnie ten u góry, ale na pewno będą trzaskać więcej enwiro bo jest fajne ^^
  10. :) Dziękuję bardzo. Ja mam ogólnie mały problem z samooceną no i to się przekłada na koncepty, takie opinie jak Twoja dają paliwo na siedzenie po nocach! Ponieważ brakuje enviro, a zawsze się bałem lokacji postanowiłem się za to zabrać w końcu. Pierwsze pare minut trochę stresu, ale z czasem stwierdzam, że to nie tylko nie jest takie straszne, ale wręcz może i łatwiejsze niż np. samochody. Można być mniej dokładnym, no i lokacje mnie zawsze najbardziej chyba kręciły :) Dzisiaj skończyłem na tym, pojutrze zabieram się dalej cisnąć temat.
  11. Tak, 3 dni temu. Brak odpowiedzi, także od poniedziałku szukam dalej, a szkoda bo wysyłałem do Huckleberry z Poznania, chciałem przy Edengradzie pracować :(
  12. Prześwietne wszystko. Podoba mi się Twój zmysł designerski, na prawdę fajne kształty. Renderowanie to już w ogóle inna liga, szacun. A perspektywa i lineart to są te rzeczy które bardzo lubię oglądać, Twoja teczka nigdy nie zawodzi :) Czekam na więcej!
  13. Hahahaha, dzięki XD Jeśli szukasz dobrego lineartu, to znaczy że dawno nie sprawdzałeś swojej teczki ;)
  14. Witam! No, to muszę zwrócić się do Was z "tym" pytaniem :) Postanowiłem, że nadszedł czas uderzyć z portfolio gdzie trzeba, mam małego stracha jeśli chodzi o kwestie finansowe związane z pracą w concept designie w Polsce. Profesjonalistów na pewno wiąże kwestia NDA, ale może ktoś uchyli rąbka tajemnicy o jakich kwotach jest mowa w przypadku rodzimych firm? Dotychczas jedyne wiarygodne informacje jakie posiadam pochodzą z USA i dotyczą generalnie studiów AAA, nie mam pojęcia jak ugryźć nasz rynek. Bardzo mi zależy na wybadaniu ile zarabia koncepciarz powiedzmy w statystycznym studiu indie, a ile w Techlandzie, czy u Redów. Nie mam zielonego pojęcia jak odpowiedzieć na pytanie o oczekiwania finansowe... Z pewnym wahaniem daję linka do mojego portfolio, bo nie chcę być posądzony o spam, ale muszę jakoś określić swój poziom, bo zarobki na pewno będą od niego również uzależnione. Na prawdę będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje w temacie. Myślę, że sprawa będzie też interesować wiele innych osób które są/ będą w mojej sytuacji. Portfolio: http://actualrobot.cgsociety.org/ Dzięki!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy