Jump to content

ActualRobot

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

87 Excellent

1 Follower

About ActualRobot

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/07/1986

City (optional)

  • Miasto
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ActualRobot

    cr_V.jpg

    BARDZO mi się podoba! Ktoś wspomniał wyżej o skali, fakt- można ją różnie zinterpretować; na pierwszy rzut oka wydaje się duży, ale przewody przebiegające przez środek są dość duże i sugerują że całość statku jest jednak mniejsza). Najbardziej podobają mi się te stateczniki na zewnątrz- świetny kształt i fajnie wygląda na nich ta dezygnata ND_X78. EDIT: Aha astep by step- bardzo poprosimy 😉
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Tutaj masz high res tego samego pliku który był wcześniej https://drive.google.com/file/d/10Ob_yQJafv-mv0r7ps4kllzBSZucqf_u/view?usp=sharing jest na tyle wysoka rodzielczość, że brejkdałny też są OK, ale jeśli zależy Tobie na pojedyńczych plikach to znajdę dzisiaj minutkę żeby ogarnąć!
  3. Blendera odpaliłem, ale podobnie jak 3dsmax- nie dla mnie. Sketchup jest do bólu prosty a ponieważ ja używam 3d tylko jako bardzo szybkiego generatora perspektywy, to nie potrzeba nic ponad podstatowe funkcje. W sumie to tutaj jest przykład- Manchester City Hall którego użyłem jako lokacji. Zrobiłem prosty model 3D, ustawiłem kamerę (zarówno w sensie położenia jak i parametrów- chociaż nie mam o tym za bardzo pojęcia), nałożyłem tekstury ze strony internetowej (jest tam opcja "spaceru" po tej hali, więc zrobiłem screenshota i dopasowałem do perspektywy) i na tym sobie zrobiłem sam design.
  4. Właśnie zdałem sobie sprawę jaki temat dyskusji by mnie interesował- kwestie finansowe! Zarówno w pracy w studio jak i freelancerka. Jakie umowy, jak podejść do tematu płatności, np (50% zadatku?) i tak dalej. Dla mnie to jest temat owiany trochę tajemnicą, z drugiej strony jak się za nisko ceni, to się słyszy że ktoś "psuje rynek".
  5. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Niedługo będzie więcej, właśnie badam Sketchupa pod kątem ustawienia kamery i wykorzystania przy generowaniu siatki perspektywy, znalazłem właśnie takie coś jak Advanced Camera Tool czy jakoś tak, można nawet wybrać model kamery o ustawieniu soczewki i innych takich nie wspominając. W następny poniedziałek mam rozmowę na Skype z firmą z Japonii, oni się zajmują bardziej kimenatografią niż grami więc pomyślałem że taka wiedza pokaże mnie w dobrym świetle. Efelty na pewno się pojawią tutaj!
  6. ActualRobot

    Character design - Lady

    Zdecydowanie warto, jest potencjał na jeszcze lepszy efekt stosunkowo małym nakładem pracy!
  7. ActualRobot

    bronie.png

    Bardzo fajnie utrzymujesz wybrany design language na przekroju konceptów. To trudna sztuka, Tobie się udało- czuć, że wszystkie pochodzą z tego samego uniwersum. Na minus w tej kwesii, minimalnie mógłbyś zróżnicować te powtarzające się elementy- no szybko można dostrzeć np. powtarzający się fragment w 5 z 6 konceptach. Mi najbardziej się podoba ten na dole po prawej, od razu przykuwa uwagę. Jestem pasionatem broni, więc trochę nie rozumiem ergonomii (np. jak złożyć chwyt na przynajmniej połowie), ale kto powiedział że to ludzka rasa ma nimi strzelać! Props!
  8. ActualRobot

    Character design - Lady

    U, świetny koncept z charakterem, świetna prezentacja (serio- szacun; ja nigdy nie mam cierpliwości do tego elementu, efektowna ramka, fajnie rozmieszczone poszczególne elementy- super się to ogląda), solidny warsztat. Gdybym MUSIAŁ się do czegoś "doczepić", to parę minut więcej poświęcone na cień- albo ciemniejszy na styku butów z podłożem (coś jak Ambient Occlusion), albo zmiana oświetlenia na generujące cast shadow) zrobiło by robotę. Jej lewa dłoń trochę zlewa się ze zbroją, fajnie było by trochę zdefiniować plany żeby oddzielić ramię od... biodrowej (?- to takie składające się z horyzontalnych elementów)) części zbroi. W sumie to dodanie wspomnianego wcześniej oświetlenia generującego cast shadow na np. padające z góry fajnie by skontrastowało ramię na będące oświetlonym z biodrową częścią zbroi na będące w cieniu (generowanym przez ramię). Jeszcze raz- bardzo fajna praca!
  9. Właśnie chwię spędziłem zastanawiając się nad odpowiedzią; szczerze mówiąc to ciężko wpaść mi na cokolwiek czego bym nie miał na zagranicznych forach (a mi np. jest dużo swobodniej rozmawiać na temat concept designu po angielsku niż po polsku). Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to tak na prawdę jakakolwiek dyskusja z udziałem jakiegoś pro- bo ci są tak samo zajęci na całym świecie i nawet zagraniczne społeczności mają z tym problem. Wspomniane AMA to przykład epickiego pomysłu. Może nagrodą w bitwie byłby np. feedback jakiegoś pro odnośnie portfolio/ wybranej pracy zwycięzcy bitwy co było by fajnym przyczynkiem do dalszej dyskusji z udziałem wszystkich?
  10. Wchodzę na główną i widzę po prawej ostatnie posty, dotychczas raczej dotyczyły one spraw spoza mojego obszaru wiedzy/ zainteresowań, więc nie pisałem na forum. Dla jasności- nie jest to w żadnym wypadku "wina" tej społeczności, to raczej mój problem że nie znam się/ nie interesuję się modelowaniem, nowinkami sprzętowymi itd. EDIT: AMA świetny pomysł btw.
  11. ActualRobot

    ActualRobot_album

    Czyli jak zostanę koncepciarzem!
  12. Dołączam się do poprzednich uwag, na plus na pewno przemyślenie konstrukcji- mnie zawsze takie koncepty jarają jeśli mają znamiona funkcjonalności, prezentacja też spoko szczególnie uwzględnienie kokpitu (chyba przy czymś takim to będzie mostek się nazywało), no i świetny pomysł ze sterowcem "płynącym" w chmurach. Gdybym musiał się do czegoś przyczepić, to IMHO na rzucie 3/4 perspektywa się nie zgadza (aż nie mam pewności gdzie przebiega środek poszycia "balonu"), ale to jest mega trudny kształt do rozrysowania w perpektywie więc mało ważne 😉 Dobra robota IMHO.
  13. Meh, mi trailer nie podszedł ani trochę. Poza postacią samego wiedźmina reszta wcale nie przywodzi na myśl tamtego uniwersum. Przy okazji poprawiona wersja: EDIT: Aha, nie mogłem się powstrzymać od razu kiedy po raz pierwszy zobaczyłem:
  14. Dziękuję! Kiedyś chyba zrobie jakiś render, ale to było robione do portfolio jako przykład lineartu- w FZD radzą zrobić jedną taką mega żmudną pracę w linearcie żeby pokazać że się ma cierpliwość do takich akcji. Także raczej nie dzisiaj i nie jutro :P Pozdrawiam!
  15. Meh, update forum usunął parę postów- zniknęły bardzo cenne komentarze i mniej cenne prace. Te ostatnie przetrwały 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy