Jump to content

ActualRobot

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ActualRobot last won the day on August 20

ActualRobot had the most liked content!

Community Reputation

102 Excellent

1 Follower

About ActualRobot

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/07/1986

City (optional)

  • Miasto
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Postanowiłem się na kolorze nie skupiać, mój mózg ledwo ogarnia obliczanie waloru, kolor jest poza moim zasięgiem; nie dam rady zrobić nic ponad tą podkolorowaną wersję którą zamieściłem TT
  2. Wow, nie wiem- nie widziałem powiadomień z jakiegoś powodu; dziękuję za miłe słowa! @takashmen Na prawdę dziękuję za ten post, bardzo dużo mi wyjaśniłeś, mega mi się też podoba overpaint, w szczególności to jak fajnie pokazałeś jak kierować "okiem". Szczerze mówiąc, to dopiero od niedawna zacząłem odnajdywać frajdę w renderowaniu, stąd rozłam między poziomiem lineartu a renderu- chociaż tutaj to akurat słaby przykład, bo lineart był w większości bardzo niedbały, wiedziałem od początku, że nie będę na nim kończyć. Z resztą lineartu też nie mam jakiegoś super, po prostu mało osób go ćwiczy i może dlatego takie może sprawiać wrażenie na tle osób które nie przykładają do niego wagi. Myślę, że wychodzi po prostu tutaj fakt, że ja nie jestem utalentowany artystycznie, muszę to wszystko... nie wiem- obliczać jak komputer, bo inaczej nie potrafię ogarnąć waloru. Stąd tak jak napisałeś takie "obszarowy" ten światłocień 😞 Niby znam teorię- pierwszy plan- niski kontrast, zakres waloru bardzo ciemny, drugi plan- drugi, główny, duży kontrast, szeroki zakres waloru, trzeci plan znowu niski kontrast i wysoki walor. Ale o ile powiedzmy potrafię zrenderować samego mecha, czy cokolwiek, to już enviroment leży TT Nic, będę dalej ćwiczyć. Mam w planie zrobienie paru konceptów fantasy dla odmiany, na początek charaktersy zrobię, bo nigdy za nimi nie przepadałem, ale potem właśnie będę rzeźbić lokacje- mam nadzieję, że się czegoś nauczę (co będzie łatwiejsze o Twoje wskazówki). Dzięki jeszcze raz!
  3. ActualRobot

    ActualRobot_album

    Czyli jak zostanę koncepciarzem!
  4. OK, staram się robić progress w renderowaniu, bo to jest zdecydowanie najsłabszy mój punkt TT
  5. ActualRobot

    cr_V.jpg

    BARDZO mi się podoba! Ktoś wspomniał wyżej o skali, fakt- można ją różnie zinterpretować; na pierwszy rzut oka wydaje się duży, ale przewody przebiegające przez środek są dość duże i sugerują że całość statku jest jednak mniejsza). Najbardziej podobają mi się te stateczniki na zewnątrz- świetny kształt i fajnie wygląda na nich ta dezygnata ND_X78. EDIT: Aha astep by step- bardzo poprosimy 😉
  6. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Tutaj masz high res tego samego pliku który był wcześniej https://drive.google.com/file/d/10Ob_yQJafv-mv0r7ps4kllzBSZucqf_u/view?usp=sharing jest na tyle wysoka rodzielczość, że brejkdałny też są OK, ale jeśli zależy Tobie na pojedyńczych plikach to znajdę dzisiaj minutkę żeby ogarnąć!
  7. Blendera odpaliłem, ale podobnie jak 3dsmax- nie dla mnie. Sketchup jest do bólu prosty a ponieważ ja używam 3d tylko jako bardzo szybkiego generatora perspektywy, to nie potrzeba nic ponad podstatowe funkcje. W sumie to tutaj jest przykład- Manchester City Hall którego użyłem jako lokacji. Zrobiłem prosty model 3D, ustawiłem kamerę (zarówno w sensie położenia jak i parametrów- chociaż nie mam o tym za bardzo pojęcia), nałożyłem tekstury ze strony internetowej (jest tam opcja "spaceru" po tej hali, więc zrobiłem screenshota i dopasowałem do perspektywy) i na tym sobie zrobiłem sam design.
  8. Właśnie zdałem sobie sprawę jaki temat dyskusji by mnie interesował- kwestie finansowe! Zarówno w pracy w studio jak i freelancerka. Jakie umowy, jak podejść do tematu płatności, np (50% zadatku?) i tak dalej. Dla mnie to jest temat owiany trochę tajemnicą, z drugiej strony jak się za nisko ceni, to się słyszy że ktoś "psuje rynek".
  9. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Niedługo będzie więcej, właśnie badam Sketchupa pod kątem ustawienia kamery i wykorzystania przy generowaniu siatki perspektywy, znalazłem właśnie takie coś jak Advanced Camera Tool czy jakoś tak, można nawet wybrać model kamery o ustawieniu soczewki i innych takich nie wspominając. W następny poniedziałek mam rozmowę na Skype z firmą z Japonii, oni się zajmują bardziej kimenatografią niż grami więc pomyślałem że taka wiedza pokaże mnie w dobrym świetle. Efelty na pewno się pojawią tutaj!
  10. ActualRobot

    Character design - Lady

    Zdecydowanie warto, jest potencjał na jeszcze lepszy efekt stosunkowo małym nakładem pracy!
  11. ActualRobot

    bronie.png

    Bardzo fajnie utrzymujesz wybrany design language na przekroju konceptów. To trudna sztuka, Tobie się udało- czuć, że wszystkie pochodzą z tego samego uniwersum. Na minus w tej kwesii, minimalnie mógłbyś zróżnicować te powtarzające się elementy- no szybko można dostrzeć np. powtarzający się fragment w 5 z 6 konceptach. Mi najbardziej się podoba ten na dole po prawej, od razu przykuwa uwagę. Jestem pasionatem broni, więc trochę nie rozumiem ergonomii (np. jak złożyć chwyt na przynajmniej połowie), ale kto powiedział że to ludzka rasa ma nimi strzelać! Props!
  12. ActualRobot

    Character design - Lady

    U, świetny koncept z charakterem, świetna prezentacja (serio- szacun; ja nigdy nie mam cierpliwości do tego elementu, efektowna ramka, fajnie rozmieszczone poszczególne elementy- super się to ogląda), solidny warsztat. Gdybym MUSIAŁ się do czegoś "doczepić", to parę minut więcej poświęcone na cień- albo ciemniejszy na styku butów z podłożem (coś jak Ambient Occlusion), albo zmiana oświetlenia na generujące cast shadow) zrobiło by robotę. Jej lewa dłoń trochę zlewa się ze zbroją, fajnie było by trochę zdefiniować plany żeby oddzielić ramię od... biodrowej (?- to takie składające się z horyzontalnych elementów)) części zbroi. W sumie to dodanie wspomnianego wcześniej oświetlenia generującego cast shadow na np. padające z góry fajnie by skontrastowało ramię na będące oświetlonym z biodrową częścią zbroi na będące w cieniu (generowanym przez ramię). Jeszcze raz- bardzo fajna praca!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy