Sidre Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 (edited) CZeść!. Pozamieszczam tu swoje wypociny ... Pozdr. [ATTACH=CONFIG]85768[/ATTACH] Edited July 30, 2018 by Sidre
miriam Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 Witam na forum. Ciekawe prace, nie za wiele by coś napisać, aczkolwiek pierwszy z 3 podoba mi się najbardziej, 2 motyw już nieco oklepany, 3 dobry, brak określonej bryły, przez co obraz się "wypłaszcza", poza tym nie widzi mi się jego lewa ręka i lewa stopa. //Pozdr.
Sidre Posted January 2, 2009 Author Posted January 2, 2009 dzięk, za koment .No to jadę dalej... poniższe prace zrobione przy użyciu farb w sprayu, aerografu, i akryli 200cmX300cm.
miriam Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 MOC, szczerze mówiąc te mi osobiście bardziej do gustu przemawiają ;). //Pozdr.
Sidre Posted January 11, 2009 Author Posted January 11, 2009 (edited) System dla kopytnych... to wynik mojej chorej głowy. I Zippo. Z Tutoriala powiem szczerze.i to dawno... Nie wiem co te prace wnoszą, ale wkrótce więcej... czekam na kommenty. Pozdrawiam. Edited January 11, 2009 by Sidre
telthona Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 te komiksowe panienki troche wynaturzone, ale generalnie przyjemne dla oka :) myślę ze powinieneś iść w komiks. super przygotowane te szkice swoją drogą. podmalowywanie ołówka w PS fajnie wyszło. co do designu tego ostatniego potwora to jest przekombinowany na maksa. decyduj się co ma być mocną stroną designu: czy dziwna anatomia, czy dziwne proporcje, czy dziwne kończyny czy dziwne części mechaniczne zamiast kończyn. jak wybierasz wszystko na raz to wychodzi takie dziwne coś.
Sidre Posted July 1, 2011 Author Posted July 1, 2011 (edited) dzięki za Twoje uwagi. edit: aczkolwiek muszę się przyprotestować przeciwko takiemu postrzeganiu designu. Mianowicie jeśli wybieram , kolumnę kamienną zamiast ręki to stwór nie może miec dziwnych proporcji? jeśli ma dziwne proporcje to nie może być z kamienia? takie postrzeganie ogranicza pole działania i nie mozna stworzyć czegoś nowego. A przecież prjektujemy twór wyobraźni - oczywiście powinien trzymać się zasad nas otaczających żeby był wiarygodny. Co do tego konkretnego przypadku to właśni zmieniam w nim kilka rzeczy - zobaczymy co wyjdzie. I dzięki za wskazanie kierunku w którym powiniennem iść ;) Edited July 2, 2011 by Sidre
Rotcore Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 jaaa ale szybkie, ale szybko to wykonałeś.. hell yeah!!! Na poważnie to ostatnie jest obiecujące i najbardziej czyste kolorystycznie, jakbyś w tą stronę właśnie poszedł, nawet na miniaturce się dobrze prezentuje w przeciwieństwie do poprzednich gdzie jest kejos (czyt. chaos) kolorystyczny... pozdro
slabiak Posted April 9, 2012 Posted April 9, 2012 smietnisko najfajniejsze ;) troche nie w skali, bo wychodzi ze ten pojazd jest wysokosi niecale 2metry,
Sidre Posted April 11, 2012 Author Posted April 11, 2012 (edited) @slabiak dzieki - racja te pojazdy ze złomowiska zaburzają skalę transportera. a tu taki wip, co to teraz nad nim siedze. i kolejny... pierwsze muchy i komary w sezonie w jeden dzien?! Edited April 12, 2012 by Sidre
Sidre Posted April 18, 2012 Author Posted April 18, 2012 (edited) Edited April 18, 2012 by Sidre osioła dodałem
Sidre Posted April 23, 2012 Author Posted April 23, 2012 poranny speed. synek spi rano maxymalnie 2 godziny i wtedy mam czas . dzisiaj sie udało w 1h
kontur Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Na tej czaszce zupełnie nie potrzebnie dałeś te kawałki tekstury. Jeśli to speed to najważniejsze jest zaobserwować bryłę, światło i wzajemne relacje między obiektami. Jak na godzinę, to musiałeś nieźle zasuwać - fajnie wyszło (to chyba najlepsza z Twoich prac tutaj). Powodzenia dalej.
Sidre Posted May 13, 2012 Author Posted May 13, 2012 dzieki kontur tu kolejne speedy koncert było słychać wszedzie i tak sobie posłuchałem. to po obejzeniu głębinowych potworasów . Dobra inspiracja - polecam. i tsp w temacie. pozdrawiam
Sidre Posted May 16, 2012 Author Posted May 16, 2012 (edited) Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim. Edited May 16, 2012 by Sidre
takashmen Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Łapię sie na tym, że około połowy pociągnięć pędzlem jest zupełnie nie przemyślana i bardzo chaotycznie to wygląda. Jak zaczynam to już chce skończyc, nie mam cierpliwości, ogólnie sie wkur&%waim na te rysunki, z jednej strony kocham a z drugiej nienawidze tego że nie umim. to bardzo dobrze że masz takie nastawienie, bo ono będzie cię zmuszać do dalszego dynamicznego rozwoju, tak trzymaj
mysz Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 ten tunel/kopalnia fajnacko całkiem wyszedł. używaj więcej textur, zdecydowanie lepsze efekty wtedy uzyskujesz ;d jak nie masz cierpliwości to dużo eksperymentuj, staraj się jak najszybciej skończyć z jak najlepszym efektem - to też jest droga, ja w ten sposób bardzo długo operowałem, wiele się nauczyłem a cierpliwość sama przyszła w końcu ;d
Sidre Posted July 11, 2012 Author Posted July 11, 2012 dzięki koledzy, kilka screenów z gry która niebawem. takie podmalowywanie 3d, w sumie rzemieślnicze. i takie rózne inne posemaniacs 30s. i jeszcze bazgroły takie
Sidre Posted August 22, 2012 Author Posted August 22, 2012 Cześć dziewczyny i chopaki to moze powinno poleciec do osobnej teczki do działu 3d - ale wydaje mi sie ze takie lepienie w sculptrisie ma wiecej wspólnego z poznawaniem kształtu i formy niz z vertexami, w każdym razie wrzucam pierwsze plasteliny. i taki szkic nad którym sobie posiedzę generalnie szukam, wciąż szukam , wydaje mi się ze się kręcę w kółko. Pozdro
polka dot Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 nie przejmuj się - każdy kręci się w kółko, wkrótce dostrzeżesz przełom. bardzo fajne szkice twarzy i szybkie pozy
Coyote Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 zwracaj większą uwagę na proporcje jak malujesz :) każdy ma dołki i mysli ze błądzi po omacku czasem warto zmienić medium popróbować nowych rzeczy, przede wszystkim cisnąć dalej szukać i myśleć o tym problemy same sie nie rozwiążą a rysowanie/design to "problem solving" ;)
COR Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Fajne rzeczy tutaj widzę, co prawda jak już mówił Coyote są braki w proporcjach, za to fajnie działa ekspetymenty z technikami, i luz krechy.
Sidre Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Dziekuje Wam bardzo za odpowiedzi. Tym razem chciał bym zwrócić Waszą uwagę na ogłoszenie które potencjalnie może zainteresować każdego z Was. Zapraszam http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=85504&p=1122087#post1122087 no i szkicyk
ICE Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Wiesz co mnie drazni w twoich pracach? Bardzo czesto naduzywasz wyostrzania, przez co za duzo elementow na pracy "walczy" o uwage widza.
Sidre Posted September 24, 2012 Author Posted September 24, 2012 Dzieki ICE, mam nadzieje że za bardzo się nie rozdrażniłeś bo wrzucam tego więcej. Tak serio to masz racje i wiem ze to błąd ale czasami tak szkoda coś ukryć , zeby coś pokoazać - chciało by sie tak wszystko naraz uwydatnić. Powinno przejść mi z czasem. ...tymczasem. Pobojowisko koleżka w lesie i koniki wraz z wariacjami na ich temat
kamesanin Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 koleżka daje radę:) koniki też... tylko ten ostatni przez tą grzywę wygląda jak by miał gigantyczny łeb, ale ja się na ssakach kopytnych nie znam:)
ICE Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Wiesz co, tutaj po prostu pasuje stare haslo: co za duzo, to nie zdrowo, bo samo wyostrzanie jest fajnym trickiem. Stworz sobie na sam koniec nowa warstwe ze wszytskimi poprzednimis calonymi ( ctrl+alt+shift+e ) uzyj na nim wyostrzenia, stworz maske i "zamaluj" miejsca ktore nie powinny skupiac uwagi. Ciao ragazzo.
Sidre Posted October 9, 2012 Author Posted October 9, 2012 (edited) Dzieki. Wrzucam taki obrazek zainspirowany jednym z dzieł Mayk'a, oczywiscie nie ma co porównywac nie ma tu tej lekkosci i troche sie zamotałem czasami glownie z kolorami, ale wrzucam. Dzieki za inspirację ! Edited October 9, 2012 by Sidre
Pegazord Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 Fajnie naszkicowany wrak ale wydaje mi się, że brakuje jakiejś wyraźnej perspektywy powietrznej przez co nie czuć głębi. Niby jest blur ale zobacz, że drzewa na pierwszym planie nie różnią się wcale od tych w tle. No i na twoim miejscu zrezygnowałbymz tych efektów i ostrych tekstur i bardziej jechał plamami tak np jak masz w pierwszej stronie teczki na ostatniej pracy. Nie spiesz się z wrzucaniem, korzystaj z refek. Nie wiem w sumie co tam więcej. pozdron
Sidre Posted October 31, 2012 Author Posted October 31, 2012 (edited) Dzieki Pegazord za rade choć pacząc na poniższy przykład widać ze nie bardzo przełożyłem Twoją radę na działanie... toporny umysł mam ja, ale jade dalej (prace dedykuje serwisowi cgtextures.com :D )Pozdr Edited October 31, 2012 by Sidre
gutekfiutek Posted November 1, 2012 Posted November 1, 2012 Tekstury teksturami poganiają, fotki poprzeklejane - ja bym na twoim miejscu odpuścił sobie tego typu pracę na później, jak będziesz miał terminy i dedlajny. Teraz usiądź i uczciwie coś narysuj - jak ci nie wyjdzie to znaczy że musisz się nauczyć. Zdjęciami na obrazku oszukujesz głównie siebie.
Sidre Posted November 11, 2012 Author Posted November 11, 2012 Dzięki gutekfiutek, masz rację. Sprałem sobie głowę tutorialami wspomnianego na forum Shadiego, który ma świetne podejście do całej sprawy - nieco wywrotowe jak dla mnie ale .... odnalazłem spokoj - ide za nim :D pierwsza "praca domowa"
WojtekFus Posted November 11, 2012 Posted November 11, 2012 Też go pokochałem za te tutoriale :D Ostatnia praca, bardzo na plus. Nie ma już problemu z brudnym kolorem (pewnie dlatego, że dobry underpainting zrobiłeś). Trochę jeszcze gdzieniegdzie ginie forma np. na pierwszym planie. Sama skała najbardziej smakowita. Też muszę trzasnąć jakieś studium na bazie jego tutków :)
Sidre Posted November 13, 2012 Author Posted November 13, 2012 Dzieki Wojtku, zazdroszcze Ci motywacji i rytmu pracy. jadimy z martwą butelką po ochydnej nestea green
Sidre Posted November 13, 2012 Author Posted November 13, 2012 (edited) Edited November 20, 2012 by Sidre
WojtekFus Posted November 13, 2012 Posted November 13, 2012 Super. Wygląda lepiej od poprzedniego, ładnie dopracowałeś focal point i lepiej okiełznałeś brushe. Może troszeczkę za miękko potraktowałeś chmury i trochę odstają od reszty. W każdym razie, dobry kierunek. Mogę zapytać skąd bierzesz refki? Pssst. Mamy piątą część :D
Sidre Posted November 14, 2012 Author Posted November 14, 2012 Dzieki :D no własnie obejrzałem. W 6 będą cuda. a refki od shadiego, a jaak!! http://www.shaddyconceptart.com/category/blogs/ai-class po kolei robie . Pozdr
WojtekFus Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Oj, będą, będą. O widzisz, nigdy tej strony u niego nie przewinąłem do końca. Świetne rzeczy :D Oj jutro sobie pomaluję, dzięki!
karola-j Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Moim zdaniem odmienne potraktowanie chmur dodaje im realizmu. Ile razy zdarza się, że chmury na żywo wyglądają na rozmyte, niemal jak potraktowane blurem? :D http://delimiter.com.au/wp-content/uploads/2011/04/clouds.jpg http://www.imgbase.info/images/safe-wallpapers/photography/sky/2538-photography_clouds_wallpaper.jpg http://www.climate4you.com/images/Clouds%20CirrusAboveFolldal%2020060922.jpg http://www.freefoto.com/images/46/03/46_03_1---Clouds_web.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Clouds_sicily.JPG Do reszty się zgadzam, ładnie operujesz pędzlami w tej pracy
WojtekFus Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Broń boże nie traktuję tego Pana jako boga, ale wydaje mi się, że odnośnie sposobu na traktowanie nieba ma rację. Dokładnie wypowiada się na ten sam temat w tym filmiku.
karola-j Posted November 14, 2012 Posted November 14, 2012 Różni artyści mają różne podejście do pracy. Jeden element przez inne osoby może być odbierany i interpretowany na dziesiątki sposobów. Jestem zdania, że chmury w tej pracy wyglądają dobrze i naturalnie, oczywiście Pan Shaddy i ty możecie być odmiennego zdania :) Grunt by nie wpadać w schematy.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now