Jump to content

Rotcore

Members
  • Content Count

    1,356
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Rotcore last won the day on April 30

Rotcore had the most liked content!

Community Reputation

321 Excellent

1 Follower

About Rotcore

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Szczecin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękówa Klicek! Frajda przy tym była świetna może mi się kiedyś uda do gamedevu na dłużej😜 Tymczasem dorzucam nowość do serii animal head w stylu łączącym moje ostatnie "kobiety" cell shading z gradientami i malowaniem jak w "zwierzakach"... może kolejne zrobię podobną techniką.
  2. Rotcore

    Hiena - Gag ball

    Autorska ilustracja wykonana w wolnej chwili.
  3. Dzięki za opinię! Nad animalhead właśnie pracuję żeby wznowić 😜 Swego czasu miałem przyjemność namalowania kilku ilustracji tła do gry. Chodzi o *remaster gry przygodowej typu point & click "Edna & Harvey: The Breakout" z 2008 r. niemieckiego studia Daedalic Entertainment. *Remaster, czyli odświeżenie grafiki, przeniesienie na nowsze systemy i dostosowanie do jakości HD, UHD i 4K. Zmianie uległa cała szata graficzna, animacje, interfejs, itd. Podwykonawcą całego projektu było Wrocławskie studio "The Knight of Unity" i to z nimi współpracowałem wykonując ilustracje. Otrzymywałem line arty (czyli rysunki czarną linią na białym tle jak na obrazku nr2) i wg odgórnie ustalonego stylu malowałem je ze światłocieniem budując cały klimat danej lokacji w grze. Ponad to miałem też swój udział przy malowaniu obiektów na poszczególne lokacje (czyli przedmioty, które dało się zebrać do ekwipunku lub kliknąć wywołując jakąś interakcję). W większości było to uzupełnienie do lokacji malowanych przez kogoś innego więc jako przykład podałem tylko to co w 100% ja wykonałem na obrazku nr4. Na obrazku nr1 jest pokazany przykład lokacji sprzed remastera (ciekawscy mogą sobie wyszukać na youtube jak wyglądała ta gierka) Mega przyjemne zlecenie i współpraca. 1. To była moja lokacja testowa, po której otrzymałem pozostałe do zrobienia. 2. Dostawałem takie line arty do pokolorowania 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  4. Część! Swego czasu miałem przyjemność namalowania kilku ilustracji tła do gry. Chodzi o *remaster gry przygodowej typu point & click "Edna & Harvey: The Breakout" z 2008 r. niemieckiego studia Daedalic Entertainment. *Remaster, czyli odświeżenie grafiki, przeniesienie na nowsze systemy i dostosowanie do jakości HD, UHD i 4K. Zmianie uległa cała szata graficzna, animacje, interfejs, itd. Podwykonawcą całego projektu było Wrocławskie studio "The Knight of Unity" i to z nimi współpracowałem wykonując ilustracje. Otrzymywałem line arty (czyli rysunki czarną linią na białym tle jak na obrazku nr2) i wg odgórnie ustalonego stylu malowałem je ze światłocieniem budując cały klimat danej lokacji w grze. Ponad to miałem też swój udział przy malowaniu obiektów na poszczególne lokacje (czyli przedmioty, które dało się zebrać do ekwipunku lub kliknąć wywołując jakąś interakcję). W większości było to uzupełnienie do lokacji malowanych przez kogoś innego więc jako przykład podałem tylko to co w 100% ja wykonałem na obrazku nr4. Na obrazku nr1 jest pokazany przykład lokacji sprzed remastera (ciekawscy mogą sobie wyszukać na youtube jak wyglądała ta gierka) Mega przyjemne zlecenie i współpraca.
  5. Odkurzam 😜 Od najnowszych od góry 😉 Bunny Marthy - spersonalizowana ilustracja na zamówienie GWP Queen - spersonalizowana ilustracja na zamówienie Prywatna ilustracja Animalhead series - Come to Daddy Animalhead series - Born to be wild Animalhead series - POV Animalhead series - Rabbit Hole Fanart Punishera Fanart Blade Runnera W następnej wrzucie ilustracje jakie wykonałem do gry typu point'n click CHEERS!
  6. Rotcore

    Bunny Marthy

    Ilustracja zrobiona na zamówienie. 100% Personalizowana. Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
  7. POE 2 jaram się godna odpowiedź na diablo 4, don't You think?
  8. Rotcore

    GWP Queen

    Ilustracja zrobiona dla właścicielki marki Girls Watch Porn. 100% Personalizowana Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
  9. WOW, namówiłeś mnie @KLICEK na kolejną apkę z grami 😉 Będzie na później! Obecnie nachrzaniam w The Division 2, a wcześniej trochę w ESO bo mega wciąga także rekreacyjnie bez pośpiechu na 1-2h sobie wpadam co jakiś czas. Jestem też zagorzałym fanem Path of Exile, które mega pochłonęło ilość wolnego czasu dlatego wywaliłem przed nowym sezonem bo trzeba też trochę pożyć i pomalować 😉
  10. Rotcore

    Bloody knight

    Włosy... moja osobista zmora, z którą walczę przy każdej postaci... Staraj się traktować włosy jako bryłę, warstwy nachodzące na siebie jak zaspy śnieżne. Tutaj zabrakło bryły, a już weszły detale w postaci pojedynczych włosków i kosmyków (WRONG). Kolejna rzecz to zróżnicowanie materiału. Staraj się używać różnych pędzli i faktur do skóry, zbroi, materiału, włosów, itd. To nie jest łatwa scena bo światło kierunkowe bardzo mocno podkreśla bryłę i tutaj wyszły braki 😉 Unikałbym też takiego obrysowywania ust i oczu, w rzeczywistości jest to subtelniejsze 😉 Powodzenia
  11. Rotcore

    IMP

    Mega linia i ten dymek/chmurki miodzio! Chętnie poznałbym Twój workflow i techniczne aspekty (soft, czy lineart robisz ołówkiem i potem skan + lineart w digitalu, itd)
  12. Rotcore

    Melee

    Słuszna uwaga od kolegi Jamroza. Najlepiej odwrotnie, zrobić ciemniejszy walor postaciom pierwszo-planowym w tym przypadku. Wzmocnić kontrast na metalowych elementach. Zrobiłem szybki over samym lassem i suwakami także wiadomo, że tam gdzie wyszły czarne dziury trzeba by było rozjaśnić walor i detal. Przyciąłem też trochę z lewej kompozycję i dałem u góry, logo przesunąłem (można by jeszcze zmniejszyć w sumie skibkę). Wzmocniłem kontrast, itd.
  13. No mi szczerze brakuje takiej rywalizacji bo też moja kariera poszła nieco w innym kierunku i digital painting pozostał jedynie (po godzinach, po pracy). Mówiąc konkretnie: tak, wezmę udział!
  14. Głównie na tym polegał max, że Ci lepsi dawali konstruktywną krytykę (czasem bolesną) i motywowali amatorów do dalszej pracy nad sobą. Aktualnie wchodzę, patrzę co mi się podoba, zostawiam like i spadam 😉 Pisanie pod świetną pracą, że jest świetna mimo zostawienia like jest zbędna... a jak się pojawia krytyka, wytykanie błędów, overpainting, itd to trochę się ożywia wątek 😉 Tak na szybko przeglądając wrzutki z 2d to krytyka również wjeżdża od bardzo aktywnego Olafa 😉 także coś tam się dzieje powoli. Speedpainting albo jakieś tematyczne bitwy pewnie mogłyby spowodować większy ruch. Zależy też co miałoby zachęcić do uczestnictwa 😉 (nie mam na myśli materialnych nagród, ale wiadomo coś musi kusić jak nawet w grach na każdym kroku musi być jakiś achivment mini nagroda za to że Ci się chce grać) Od siebie mogę postarać się o feedback w pracach 2d gdzie dostrzegam błędy techniczne i wynikające z braku wiedzy... tylko ten "czas" jest dzisiaj największym bólem 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy