Jump to content

Rotcore

Members
  • Content Count

    1,341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Rotcore last won the day on November 11

Rotcore had the most liked content!

Community Reputation

283 Excellent

About Rotcore

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Szczecin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. POE 2 jaram się godna odpowiedź na diablo 4, don't You think?
  2. Rotcore

    GWP Queen

    Ilustracja zrobiona dla właścicielki marki Girls Watch Porn. 100% Personalizowana Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
  3. WOW, namówiłeś mnie @KLICEK na kolejną apkę z grami 😉 Będzie na później! Obecnie nachrzaniam w The Division 2, a wcześniej trochę w ESO bo mega wciąga także rekreacyjnie bez pośpiechu na 1-2h sobie wpadam co jakiś czas. Jestem też zagorzałym fanem Path of Exile, które mega pochłonęło ilość wolnego czasu dlatego wywaliłem przed nowym sezonem bo trzeba też trochę pożyć i pomalować 😉
  4. Rotcore

    Bloody knight

    Włosy... moja osobista zmora, z którą walczę przy każdej postaci... Staraj się traktować włosy jako bryłę, warstwy nachodzące na siebie jak zaspy śnieżne. Tutaj zabrakło bryły, a już weszły detale w postaci pojedynczych włosków i kosmyków (WRONG). Kolejna rzecz to zróżnicowanie materiału. Staraj się używać różnych pędzli i faktur do skóry, zbroi, materiału, włosów, itd. To nie jest łatwa scena bo światło kierunkowe bardzo mocno podkreśla bryłę i tutaj wyszły braki 😉 Unikałbym też takiego obrysowywania ust i oczu, w rzeczywistości jest to subtelniejsze 😉 Powodzenia
  5. Rotcore

    IMP

    Mega linia i ten dymek/chmurki miodzio! Chętnie poznałbym Twój workflow i techniczne aspekty (soft, czy lineart robisz ołówkiem i potem skan + lineart w digitalu, itd)
  6. Rotcore

    Melee

    Słuszna uwaga od kolegi Jamroza. Najlepiej odwrotnie, zrobić ciemniejszy walor postaciom pierwszo-planowym w tym przypadku. Wzmocnić kontrast na metalowych elementach. Zrobiłem szybki over samym lassem i suwakami także wiadomo, że tam gdzie wyszły czarne dziury trzeba by było rozjaśnić walor i detal. Przyciąłem też trochę z lewej kompozycję i dałem u góry, logo przesunąłem (można by jeszcze zmniejszyć w sumie skibkę). Wzmocniłem kontrast, itd.
  7. No mi szczerze brakuje takiej rywalizacji bo też moja kariera poszła nieco w innym kierunku i digital painting pozostał jedynie (po godzinach, po pracy). Mówiąc konkretnie: tak, wezmę udział!
  8. Głównie na tym polegał max, że Ci lepsi dawali konstruktywną krytykę (czasem bolesną) i motywowali amatorów do dalszej pracy nad sobą. Aktualnie wchodzę, patrzę co mi się podoba, zostawiam like i spadam 😉 Pisanie pod świetną pracą, że jest świetna mimo zostawienia like jest zbędna... a jak się pojawia krytyka, wytykanie błędów, overpainting, itd to trochę się ożywia wątek 😉 Tak na szybko przeglądając wrzutki z 2d to krytyka również wjeżdża od bardzo aktywnego Olafa 😉 także coś tam się dzieje powoli. Speedpainting albo jakieś tematyczne bitwy pewnie mogłyby spowodować większy ruch. Zależy też co miałoby zachęcić do uczestnictwa 😉 (nie mam na myśli materialnych nagród, ale wiadomo coś musi kusić jak nawet w grach na każdym kroku musi być jakiś achivment mini nagroda za to że Ci się chce grać) Od siebie mogę postarać się o feedback w pracach 2d gdzie dostrzegam błędy techniczne i wynikające z braku wiedzy... tylko ten "czas" jest dzisiaj największym bólem 😉
  9. Rotcore

    Come to Daddy

    Ilustracja z prywatnej serii Animal head. Technika mieszana: rysunek, tusz, digital painting
  10. Rotcore

    Frank Castle

    Fan art serialowego Punishera z Netflixa. Technika mieszana: rysunek, digital painting
  11. Rotcore

    Blade Runner

    Fan art. Głównie maziany na tablecie.
  12. Witajcie, trochę czasu minęło... praca, życie, ;)... wrzucam kilka swoich najnowszych projektów żeby odświeżyć nieco teczkę, porównać ze starociami, może widać jaki progress ;) pozdrawiam i zapraszam Seria Nessuno - docelowo ma być 6 portretów, nr5 na wykończeniu, nr6 jeszcze szkic także nie pokazuję... Nessuno to pseudonim mojej znajomej zajmującej się biżuterią. Cykl powstawał z myślą o ekspozycji w jej sklepie, stąd pojawia się motyw projektowanej przez nią biżuterii, ale sporo się zmieniło w jej życiu i nie ma już tego sklepu/galerii. Nie porzuciłem projektu, za dużo czasu włożyłem, robię do 6. Nr 1 i 2 łączą się ze sobą jako dyptyk (obecnie wydrukowane w dobrej jakości na płótnie 50 x 70), docelowo również pozostałe będą drukowane na płótnie. Nessuno 1 Nessuno 2 Nessuno 3 Nessuno 4 Seria bardziej prywatna, na razie w planie jeszcze wilk i zając... połączenie technik tradycyjnych, tusz, ołówek i digital paintingu... docelowo wydruk na papierze 310g format 50 x 70 lub większy "Hot Spot" "Too much talk" Dwa luźniejsze, mniej "wymachane"... kocur jako gift wydrukowany na papierze Hahnemuhle german etching 310g, format 50 x 60. "Wielki Różowy Króliczek" "Kici Lajla" Nie siedzę w gamedevie, smoków, rycerzy, efekciarskiego sci-fi niestety tutaj nie zobaczycie... ale może takie inne ilustracje również Was zaciekawią ;P Głównie wrzucam rzeczy na fanpage na FB jak ktoś chce zobaczyć więcej...
  13. stylistycznie i kolorystycznie bardzo fajne, ale dziwnie leży czapa na jej głowie, nie ma tego wrażenia, że leży na jej głowie tylko jakby wisiała i do tego ona ma inne ułożenie głowy względem czapki (jak w czapce pochylimy głowę to ona pochyla się razem z nami + ma pasek, który dodatkowo usztywnia tę relację), pozdro
  14. Strasznie irytuje mnie brak głębi w tych pracach, umiesz wymodzić detal, ale co z tego jak niemal wszystko jest tak samo ostre i wyraźne, nie czuć przestrzeni, tak jakbyś się bał pewne rzeczy ukryć, wygładzić, bardziej zgasić, szkicowo potraktować... bo teraz wszystko stara się wybić na pierwszy plan... wg mnie Twoje prace mogłyby sporo zyskać, na pewno nie odwrotnie... to tyle co mógłbym doradzić, natomiast trzeba przyznać, że niezłe historie Ci wychodzą, mroczna dusza ;) pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy