Posted January 9, 201213 yr Nie ma sensu tworzyć oddzielnych tematów na wszystko, tak więc zakładam teczkę 3d, do której mam nadzieję, uda mi się dość często wrzucać nowe rzeczy - choć prawdę powiedziawszy z tym mogą być trochę problemy :P Dzisiaj wykonany miecz świetlny (powiedzmy, że w 90% wzorowany na modelu Obi Wana): I dwa troszeczkę starsze modele (Nikkor 35mm/1.8 oraz zegar): Edited July 17, 20186 yr by Araiel
January 16, 201213 yr super mieczyk, model git, ale shadery już trochę gorzej... pokazał byś siatkę tego ostatniego mieczyka ? :) salut.
January 16, 201213 yr Hmm model pierwszego wzorowany na Obiego... Miałem swojego czasu kopię jego drugiego miecza na biurku... W czym robisz?
January 16, 201213 yr Author DanielKusak, drugą wersję też mam zamiar zrobić :) W ogóle ostatnio strasznie mnie naszło na Gwiezdne Wojny i jak mi starczy cierpliwości to chciałbym wykonać większość broni, pojazdów i trochę lokacji z tego uniwersum. Na postacie też mam chęć, ale to musiałbym trochę skilla podciągnąć, bo na chwilę obecną to raczej mało wykonalne dla mnie jest. Co do softu, to 3d Studio Max + Vray.
January 16, 201213 yr No to będę kibicował. Co do umiejętności to postacie hmm... zrobiłem 1, Skłodowską, i jedyne czego się nauczyłem to nie miotać przedmiotami, ulegają destrukcji.
January 23, 201213 yr Ładnie wyszedł materiał tego ciepłego aluminium (wybacz nie pamiętam już nazw z SW;) To teraz może coś większego?
January 28, 201213 yr Author DanielKusak, nie wiem czy będę się zabierał w chwili obecnej za jakąś większą pracę - chyba jeszcze poziom motywacji nie załadował mi się do odpowiedniej wartości, hehe. Drugi z mieczy Mace'a Windu: Ilustracje do kolekcjonerskiej gry karcianej "Orindell":
February 14, 201213 yr Author plasti, może niedługo wykonam jakiś pojazd. Przymierzam się do TIE Fightera (zapewne tego, z którego korzystał Darth Vader). A tutaj kilka nowości:
February 18, 201213 yr Author Wrzucam moje pierwsze wypociny wykonane w ZBrushu (znaczy projekt jest jeszcze w trakcie tworzenia). Ogólnie to praca robiona jest na podstawie video tutka http://eat3d.com/zbrush35_intro, ale w trakcie i tak model wyszedł mi trochę inny, więc robię go po swojemu, a z filmu biorę pod uwagę narzędzia, które używa autor. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie znośny chociaż w niewielkim stopniu :P
February 26, 201213 yr Author Chwilowa przerwa od nauki Zbrush'a i kolejna praca - wizualizacja sofy w pomieszczeniu oraz w "studio":
March 25, 201213 yr Author Dwie nowe: 1. Enviro (czyli taki test rzeźbienia skał w ZBrushu). Renderowane w 3ds Maxie i potem post pro w Photoshopie. 2. Interior (przy pomocy modeli z viscorbel.com) Edited April 16, 201312 yr by Araiel
March 26, 201213 yr Sofa w studio wyglada fajnie za to w pomieszczeniu juz nie bardzo. Ostatni render fajny poza obiciem na fotelach :) faj jakis bum normalke czy cos :). z fotografia bym cos pokombinowal.. i Zwoje na oziomej czesci ramki moze obrocic o 90 stopni? Fajne prace :) rysunki 3d :) git.
March 27, 201213 yr Author Sebazx6r, no tak ta rama jest do poprawy. Jakoś umknęło mi to mapowanie... Z fotelami też można by się dłużej pobawić, ale jeszcze nie mam wprawy w tego typu meblach. Musiałbym dłużej nad nimi posiedzieć. I oczywiście dzięki za komentarz :) I takie coś nowego, do większego projektu w klimatach orientalnych: Edited April 16, 201312 yr by Araiel
March 27, 201213 yr Bardzo ładne. Pokazuj też siatki jeśli to nie problem. Domek fajnie wyszedł, ma taki słoneczny klimat - możesz napisać ciut jak oświetlałeś? Czy takie drzewa dodawane są jako zdjęcie czy jako odrębny model?
March 27, 201213 yr Author Spoko, postaram się od tej pory wrzucać też siatki wszystkich obiektów, a jak znajdę więcej wolnego, to zamieszczę też do tych obiektów, które wcześniej wykonałem. Jeśli chodzi o oświetlenie domu, to jest to po prostu Vray Sun + Sky. Potem w ps'ie tylko podmieniłem niebo. Drzewka to modele 3d - choć w sumie jak teraz na tą pracę patrzę to szybciej i prościej byłoby chyba je wkleić.
March 31, 201213 yr Author Taka ścianka do wcześniej wspomnianego projektu orientalnego oraz bonusowe siatki (ścianki oraz szafki - przy tym pierwszym niestety nie wiem gdzie zapodział mi się obiekt wewnętrznych "ornamentów" bez turbo smootha, a w tym pliku miałem tylko taki po przekonwertowaniu modyfikatorów do editable poly).
December 8, 201212 yr Author Dwie tekstury zrobione w ramach oswajania się z nDo2 oraz dDo. Soft: Photoshop, nDo2, dDo beta, Marmoset
January 16, 201312 yr Author Kolejny model do większej fotomanipulacji: I dodatkowo w wolnej chwili zrobiłem zbiorczy render, kiedyś wykonanych mieczy świetlnych (niedługo postaram się zrobić ich nową "podniszczoną" wersję):
February 17, 201312 yr Author Wizka siłowni/klubu fitness (jak będę mieć czas, to może wrzucę coś jeszcze z tego projektu):
August 20, 201311 yr Author Zacząłem od nowa "walczyć" z ZBrushem, czego efektem jest poniższa tekstura. Dodatkowo wrzucam też screena ze sculptu:
February 8, 201411 yr Author Na chwilę obecną z wnętrzem daję sobie spokój. Ewentualne poprawki dojdą potem, gdy będę to łączyć z modelem robota. Znaczy ogólnie najlepiej by było jakby udało mi się zrobić R2D2, C-3PO oraz księżniczkę - ale jest to wariant najbardziej optymistyczny. A znając życie skończy się pewnie na samym R2D2 ;p
February 28, 201510 yr Author Zacząłem robić to logo w ZBrushu. Powiedzmy, że połowa sculptu już za mną.
March 3, 201510 yr Author Sculpt uznaję za skończony :) Teraz zabieram się za polypaint i późniejsze, dodatkowe teksturowanie w dDo.
March 4, 201510 yr Author Baldur's Gate? :) Tak, Baldur's Gate :) Ogólnie jeśli wszystko dobrze pójdzie, to chciałbym, żeby to logo było tylko zaczątkiem większego projektu wzorowanego na drugiej części BG. A jak wyjdzie to się zobaczy, ale mam nadzieję, że motywacja do dalszej pracy nie zniknie, a wręcz przeciwnie, będzie jej co raz więcej :)
March 5, 201510 yr Author Projekt skończony - nasiedziałem się nad nim sporą ilość godzin, ale myślę, że się opłaciło :) Przy okazji nauczyłem się paru nowych rzeczy, o których wcześniej nie miałem zielonego pojęcia. Ogólnie od początku roku regularnie siedzę nad nauką 3d (dużo tutków przerobiłem), na którą poświęciłem już 200 godzin. Tak więc dodatkowo się cieszę, że wyrobiłem w sobie jakiś nawyk regularnych ćwiczeń :) Tutaj ostatnia praca:
March 6, 201510 yr lowpoly zrobione, normalmapy wypalone? Wiem, że pewnie pod stilla robiłeś, ale z takim polycountem, to tylko pod stilla, bo ani do gamedev, ani do animacji za bardzo się nie nadaje.
March 6, 201510 yr Author Low poly zrobione - znaczy to takie low poly właśnie pod stilla. W Zbrushu wszystkie subtoole miały 40mln poly. W maxie model pod render miał już 1,8mln. Normal mapy robiłem w Xnormal. Potem bazę pod teksturę w dDo i dodatkowo ręcznie podmalowywałem.
March 18, 201510 yr Author Taki nowy model, który ma być domyślnie użyty w fotomanipulacji. Więcej się z nim nie bawię, bo i tak będzie na 99% potem podmalowany w Photoshopie.
March 26, 201510 yr Author Wrzucam wip'a dwóch scen pod fotomanipulacje. Obie posłużą jako baza pod późniejszy overpainting/photobash. Scena z pianinem jest praktycznie skończona w 3d - tutaj nie będę już nic ruszać. Zaś co do pokóju w klimacie sci-fi, to praktycznie jestem jeszcze na samym początku prac. Dojdzie bardzo dużo różnorakich elementów, tak aby panował tam lekki bałagan. Ps. Sorry za mały rozmiar renderów i ich niską jakość, ale to po prostu takie podglądowe grafiki, żebym się rozeznał czy wszystko jest w miarę ok. Do większych rozdzielczości rendery będę robił później - czyli pewnie przed samą sesją z modelką (której foty też posłużą jako baza pod postać, która się pojawi na ilustracjach).
August 23, 20159 yr Author Wróciłem do tematu tej scenki pod fotomanipulację. Zacząłem robić praktycznie wszystko od nowa. To co mam na chwilę obecną wrzucam poniżej. Mam nadzieję, że kolejne modele będą pojawiały się szybko i regularnie :)
September 10, 20159 yr Author Wrzucam kilka skał, które udało się mi wyrzeźbić i które będę rozrzucać po scenie, aby jakoś wypełnić kadr.
September 12, 20159 yr Author Wrzucam kolejny etap prac - zmieniłem ten środek podestu, rozrzuciłem skałki po scenie i zacząłem robić roślinność.
November 15, 20168 yr Author Pora zaktualizować teczkę. Część rzeczy wrzucałem gdzieś na forum w skończonych pracach, ale chyba jednak lepiej jak będzie to zebrane w jednym wątku. #1 Skończony projekt fotograficzno-graficzny z poprzednich postów (to z kamieniami, pianinem itd.). Sesja zdjęciowa, modele3d, postprodukcja to moja robota. Pozowała: Dorota Alicja Kuna (https://www.instagram.com/ashimonster/) #2 Kolejny projekt fotograficzno-graficzny w klimatach Gwiezdnych Wojen. Tak jak poprzednio odpowiadałem za sesję zdjęciową, modele 3d i całą postprodukcję. Pozowała Cristina Romanyk. Wizaż - Anna Parol. Enviro (korytarz statku) wrzucałem już chyba wcześniej w tym temacie. #3 Dodatkowo praca wykonana przy okazji sesji z Dorotą. Takie sci-fi :P Żołnierze wzięci ze stocków. #4 Model broszy inspirowanej grupą Podpalaczy mostów z Malazańskiej Księgi Poległych Stevena Eriksona. #5 Izometryczna mapa do fanowskiej modyfikacji Baldur's Gate. To tyle na razie. Kolejne rzeczy (z nowego projektu związanego z fotografią) i moje próby fotogrametrii wrzucę później :)
Create an account or sign in to comment