Jump to content

Featured Replies

Posted

Nie ma sensu tworzyć oddzielnych tematów na wszystko, tak więc zakładam teczkę 3d, do której mam nadzieję, uda mi się dość często wrzucać nowe rzeczy - choć prawdę powiedziawszy z tym mogą być trochę problemy :P

 

Dzisiaj wykonany miecz świetlny (powiedzmy, że w 90% wzorowany na modelu Obi Wana):

lightsaber_obiwan.jpg

 

I dwa troszeczkę starsze modele (Nikkor 35mm/1.8 oraz zegar):

Nikkor_35_1.8.jpg

 

zegar_01.jpg

Edited by Araiel

  • Replies 233
  • Views 52.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Amazon wrzucił kilka nowych rzeczy odnośnie tego mojego artbooka z Batmana, tak więc mogę na forum zamieścić to co oni mają u siebie - okładka i kilka stron z moimi renderami. Mam nadzieję, że niedług

  • W końcu mogłem zrobić album z renderami z artbooka - Batmobile Manual 😉    

  • Wrzucam ten wydrukowany i pomalowany pistolecik Miss Fortune. @Mortom, dla Ciebie znalazłem jedną fotkę ze wcześniejszej sesji 😜 Ogólnie będziemy ten strój robić jeszcze raz we wrześniu. Od nowa b

Posted Images

  • Author

Kolejny miecz świetlny - tym razem bazujący na modelu hrabiego Dooku:

 

dooku_lightsaber_02.jpg

super mieczyk, model git, ale shadery już trochę gorzej... pokazał byś siatkę tego ostatniego mieczyka ? :)

 

salut.

Hmm model pierwszego wzorowany na Obiego... Miałem swojego czasu kopię jego drugiego miecza na biurku...

W czym robisz?

  • Author

DanielKusak, drugą wersję też mam zamiar zrobić :) W ogóle ostatnio strasznie mnie naszło na Gwiezdne Wojny i jak mi starczy cierpliwości to chciałbym wykonać większość broni, pojazdów i trochę lokacji z tego uniwersum. Na postacie też mam chęć, ale to musiałbym trochę skilla podciągnąć, bo na chwilę obecną to raczej mało wykonalne dla mnie jest.

 

Co do softu, to 3d Studio Max + Vray.

No to będę kibicował. Co do umiejętności to postacie hmm... zrobiłem 1, Skłodowską, i jedyne czego się nauczyłem to nie miotać przedmiotami, ulegają destrukcji.

Ładnie wyszedł materiał tego ciepłego aluminium (wybacz nie pamiętam już nazw z SW;)

To teraz może coś większego?

  • Author

DanielKusak, nie wiem czy będę się zabierał w chwili obecnej za jakąś większą pracę - chyba jeszcze poziom motywacji nie załadował mi się do odpowiedniej wartości, hehe.

 

Drugi z mieczy Mace'a Windu:

lightsaber_windu_02b.jpg

 

Ilustracje do kolekcjonerskiej gry karcianej "Orindell":

 

stalowy_miecz.jpg

 

visarie.jpg

  • Author

plasti, może niedługo wykonam jakiś pojazd. Przymierzam się do TIE Fightera (zapewne tego, z którego korzystał Darth Vader).

 

A tutaj kilka nowości:

 

3d_34.jpg

 

3d_37.jpg

 

3d_38.jpg

  • Author

Wrzucam moje pierwsze wypociny wykonane w ZBrushu (znaczy projekt jest jeszcze w trakcie tworzenia). Ogólnie to praca robiona jest na podstawie video tutka http://eat3d.com/zbrush35_intro, ale w trakcie i tak model wyszedł mi trochę inny, więc robię go po swojemu, a z filmu biorę pod uwagę narzędzia, które używa autor. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie znośny chociaż w niewielkim stopniu :P

 

01_zb.jpg

  • Author

Chwilowa przerwa od nauki Zbrush'a i kolejna praca - wizualizacja sofy w pomieszczeniu oraz w "studio":

 

final_render_edgar.jpg

 

edgar_studio.jpg

  • Author

Dwie nowe:

 

1. Enviro (czyli taki test rzeźbienia skał w ZBrushu). Renderowane w 3ds Maxie i potem post pro w Photoshopie.

exterior_03.jpg

 

2. Interior (przy pomocy modeli z viscorbel.com)

interior_05.jpg

Edited by Araiel

Sofa w studio wyglada fajnie za to w pomieszczeniu juz nie bardzo. Ostatni render fajny poza obiciem na fotelach :) faj jakis bum normalke czy cos :). z fotografia bym cos pokombinowal.. i Zwoje na oziomej czesci ramki moze obrocic o 90 stopni?

 

Fajne prace :) rysunki 3d :) git.

  • Author

Sebazx6r, no tak ta rama jest do poprawy. Jakoś umknęło mi to mapowanie... Z fotelami też można by się dłużej pobawić, ale jeszcze nie mam wprawy w tego typu meblach. Musiałbym dłużej nad nimi posiedzieć. I oczywiście dzięki za komentarz :)

 

I takie coś nowego, do większego projektu w klimatach orientalnych:

3d_09.jpg

Edited by Araiel

Bardzo ładne.

Pokazuj też siatki jeśli to nie problem.

Domek fajnie wyszedł, ma taki słoneczny klimat - możesz napisać ciut jak oświetlałeś?

Czy takie drzewa dodawane są jako zdjęcie czy jako odrębny model?

  • Author

Spoko, postaram się od tej pory wrzucać też siatki wszystkich obiektów, a jak znajdę więcej wolnego, to zamieszczę też do tych obiektów, które wcześniej wykonałem.

 

Jeśli chodzi o oświetlenie domu, to jest to po prostu Vray Sun + Sky. Potem w ps'ie tylko podmieniłem niebo. Drzewka to modele 3d - choć w sumie jak teraz na tą pracę patrzę to szybciej i prościej byłoby chyba je wkleić.

  • Author

Taka ścianka do wcześniej wspomnianego projektu orientalnego oraz bonusowe siatki (ścianki oraz szafki - przy tym pierwszym niestety nie wiem gdzie zapodział mi się obiekt wewnętrznych "ornamentów" bez turbo smootha, a w tym pliku miałem tylko taki po przekonwertowaniu modyfikatorów do editable poly).

 

scianka_01.jpg

 

scianka_wire.jpg

 

szafka_wire.jpg

  • Author

Dwie tekstury zrobione w ramach oswajania się z nDo2 oraz dDo.

 

Soft: Photoshop, nDo2, dDo beta, Marmoset

 

tex_01.jpg

 

preview_01.jpg

 

 

tex_02.jpg

 

preview_02.jpg

  • Author

Kolejny model do większej fotomanipulacji:

skrzynie.jpg

 

I dodatkowo w wolnej chwili zrobiłem zbiorczy render, kiedyś wykonanych mieczy świetlnych (niedługo postaram się zrobić ich nową "podniszczoną" wersję):

sabers.jpg

  • Author

Wizka siłowni/klubu fitness (jak będę mieć czas, to może wrzucę coś jeszcze z tego projektu):

 

render_01.jpg

  • Author

Zacząłem od nowa "walczyć" z ZBrushem, czego efektem jest poniższa tekstura. Dodatkowo wrzucam też screena ze sculptu:

 

dxu9.jpg

 

6fh4.jpg

  • Author

Na chwilę obecną z wnętrzem daję sobie spokój. Ewentualne poprawki dojdą potem, gdy będę to łączyć z modelem robota. Znaczy ogólnie najlepiej by było jakby udało mi się zrobić R2D2, C-3PO oraz księżniczkę - ale jest to wariant najbardziej optymistyczny. A znając życie skończy się pewnie na samym R2D2 ;p

 

c9xe.jpg

  • Author

Taki wczesny wip - baza pod późniejsze rzeźbienie w ZBrushu.

 

wip_02.jpg

  • Author

Powoli to idzie, ale najważniejsze, że zawsze to trochę do przodu :P

 

wip_03.jpg

  • Author

Zacząłem robić to logo w ZBrushu. Powiedzmy, że połowa sculptu już za mną.

 

wip_06.jpg

  • Author

Sculpt uznaję za skończony :) Teraz zabieram się za polypaint i późniejsze, dodatkowe teksturowanie w dDo.

 

ZBrush-Document6.jpg

  • Author
Baldur's Gate? :)

Tak, Baldur's Gate :) Ogólnie jeśli wszystko dobrze pójdzie, to chciałbym, żeby to logo było tylko zaczątkiem większego projektu wzorowanego na drugiej części BG. A jak wyjdzie to się zobaczy, ale mam nadzieję, że motywacja do dalszej pracy nie zniknie, a wręcz przeciwnie, będzie jej co raz więcej :)

  • Author

Projekt skończony - nasiedziałem się nad nim sporą ilość godzin, ale myślę, że się opłaciło :) Przy okazji nauczyłem się paru nowych rzeczy, o których wcześniej nie miałem zielonego pojęcia.

 

Ogólnie od początku roku regularnie siedzę nad nauką 3d (dużo tutków przerobiłem), na którą poświęciłem już 200 godzin. Tak więc dodatkowo się cieszę, że wyrobiłem w sobie jakiś nawyk regularnych ćwiczeń :)

 

Tutaj ostatnia praca:

 

render_bglogo_1200.jpg

lowpoly zrobione, normalmapy wypalone?

Wiem, że pewnie pod stilla robiłeś, ale z takim polycountem, to tylko pod stilla, bo ani do gamedev, ani do animacji za bardzo się nie nadaje.

  • Author

Low poly zrobione - znaczy to takie low poly właśnie pod stilla. W Zbrushu wszystkie subtoole miały 40mln poly. W maxie model pod render miał już 1,8mln. Normal mapy robiłem w Xnormal. Potem bazę pod teksturę w dDo i dodatkowo ręcznie podmalowywałem.

  • Author

Taki nowy model, który ma być domyślnie użyty w fotomanipulacji. Więcej się z nim nie bawię, bo i tak będzie na 99% potem podmalowany w Photoshopie.

 

piano_render3.jpg

  • Author

Wrzucam wip'a dwóch scen pod fotomanipulacje. Obie posłużą jako baza pod późniejszy overpainting/photobash. Scena z pianinem jest praktycznie skończona w 3d - tutaj nie będę już nic ruszać. Zaś co do pokóju w klimacie sci-fi, to praktycznie jestem jeszcze na samym początku prac. Dojdzie bardzo dużo różnorakich elementów, tak aby panował tam lekki bałagan.

 

b9305f1892437.5513fe1820b2f.jpg

 

f2a96d1892459.5513ffb12905c.jpg

 

Ps. Sorry za mały rozmiar renderów i ich niską jakość, ale to po prostu takie podglądowe grafiki, żebym się rozeznał czy wszystko jest w miarę ok. Do większych rozdzielczości rendery będę robił później - czyli pewnie przed samą sesją z modelką (której foty też posłużą jako baza pod postać, która się pojawi na ilustracjach).

  • Author

Wróciłem do tematu tej scenki pod fotomanipulację. Zacząłem robić praktycznie wszystko od nowa. To co mam na chwilę obecną wrzucam poniżej. Mam nadzieję, że kolejne modele będą pojawiały się szybko i regularnie :)

 

pianino_podest.jpg

 

kamienie_01.jpg

  • Author

Wrzucam kilka skał, które udało się mi wyrzeźbić i które będę rozrzucać po scenie, aby jakoś wypełnić kadr.

 

screen01.jpg

 

screen02.jpg

 

screen03.jpg

 

screen04.jpg

 

screen05.jpg

 

screen06.jpg

 

screen07.jpg

 

screen08.jpg

 

screen09.jpg

 

screen10.jpg

 

screen11.jpg

 

screen12.jpg

 

screen13.jpg

  • Author

Wrzucam kolejny etap prac - zmieniłem ten środek podestu, rozrzuciłem skałki po scenie i zacząłem robić roślinność.

 

calosc_06a.jpg

 

calosc_06b.jpg

 

screen14.jpg

  • Author

Pora zaktualizować teczkę. Część rzeczy wrzucałem gdzieś na forum w skończonych pracach, ale chyba jednak lepiej jak będzie to zebrane w jednym wątku.

 

#1 Skończony projekt fotograficzno-graficzny z poprzednich postów (to z kamieniami, pianinem itd.).

Sesja zdjęciowa, modele3d, postprodukcja to moja robota. Pozowała: Dorota Alicja Kuna (https://www.instagram.com/ashimonster/)

kadr_02_9001.jpg

 

kadr_03_13001.jpg

 

kadr_01b_13001.jpg

 

#2 Kolejny projekt fotograficzno-graficzny w klimatach Gwiezdnych Wojen. Tak jak poprzednio odpowiadałem za sesję zdjęciową, modele 3d i całą postprodukcję. Pozowała Cristina Romanyk. Wizaż - Anna Parol. Enviro (korytarz statku) wrzucałem już chyba wcześniej w tym temacie.

sw01.jpg

 

sw03.jpg

 

sw02.jpg

 

sw05.jpg

 

sw06.jpg

 

#3 Dodatkowo praca wykonana przy okazji sesji z Dorotą. Takie sci-fi :P Żołnierze wzięci ze stocków.

android_post_9001.jpg

 

#4 Model broszy inspirowanej grupą Podpalaczy mostów z Malazańskiej Księgi Poległych Stevena Eriksona.

brooch.jpg

 

#5 Izometryczna mapa do fanowskiej modyfikacji Baldur's Gate.

AR53PB_fixed.jpg

 

To tyle na razie. Kolejne rzeczy (z nowego projektu związanego z fotografią) i moje próby fotogrametrii wrzucę później :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy