Skocz do zawartości

Problem z wypaleniem normalmapy


kolaborant

Rekomendowane odpowiedzi

Usiłuję wypalić normalmapę grupy obiektów (kamieni) "Selected to active" na (płaski plane).Coś tam udaje mi się wypalić ale nie jestem zadowolony z efektu. Normal mapa wydaje się być bardzo spłaszczona i nie oddaje szczegółów geometrii poszczególnych obiektów. Zerknijcie na grafikę poniżej. Dodatkowo mapa nie wypala się poprawnie (obrazek 3) jeżelikamienie lub plane nie mają odwróconych normali (w stronę przeciwną

 

wiz_.jpg?_subject_uid=201079400&w=AACQ1k4KWHo8wwekL986WgNPNC19lwBe_Wuf6D6VUiBKsw

 

Podgląd pod linkiem:

https://www.dropbox.com/s/92jfrtg0zcry5c9/wiz_.jpg?dl=0

Edytowane przez kolaborant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Bo wypala Ci te normalki od dołu...

jdVobPR.png

 

Nie znam się na interialu. To to nawet nie ma cage'a..

Moze wystarczy przenieść tego plane'a powwyżej zamiast poniżej (tylko nie wiem czy nie bedziesz musial jego normala odrwócić).

Też polecam xNormal'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności