Skocz do zawartości

Viewport, proceduralne textury


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

Max slynie z tego ze podglad w viewporcie proceduralnych textur to kompletna masakra. Nie raz czeka sie na reakcje viewportu po kilkanascie sekund. Przynajmniej ja tak mialem na kazym sprzecie na ktorym pracowalem.

 

Ale zdarzylo mi sie widziec filmiki jak ktos pracuje i reakcja viewportu na zmiane texturek byla wlasciwie realtime.

 

Wiec mysle sobie ze moze da sie to jakos ustawic? Moze chodzi o karte graficzna? A moze to kwestia wersji maxa, ze kiedys to smigalo, a teraz wszystko zamula?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Generalnie to nie jest skomplikowane i mozna to zrobic w dwie minuty. Sferka, narzucasz material, w diffuse composite (zeby dodatkowo obciazyc) i w obu slotach jakas proceduralna texturke, np cellular (chips, fractal, iteracje na 8). I u mnie juz na jakakolwiek reakcje w zmianie texturki czekam kilka dobrych sekund. A zeby to potem zanimowac i zrobic playblasta, to jakis hardkor.

 

No ale niech bedzie, tutaj scenka: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22676624/procedural.max

Napisano (edytowane)

Hej. Właśnie sprawdzałem bez composite i było ok;). Na twoim materiale masakra, tak samo beznadziejnie wolno i w maxie 2013 i 2015. Po przełączeniu z nitrous na stary direct 3d lepiej ale podgląd się robi skopany.Starszego niestety nie mam. Spróbuj napisać na forum Area, ciekawe co odpiszą geniusze z autodeska;)

 

Edit: W menu w viewporcie, display performance zjedź procedural baked maps na 128 albo jeszcze niżej jak będzie trzeba i śmiga:). Wygląda troche gorzej ale da się pracować.

Edytowane przez diabelt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności