Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Hej,

Max slynie z tego ze podglad w viewporcie proceduralnych textur to kompletna masakra. Nie raz czeka sie na reakcje viewportu po kilkanascie sekund. Przynajmniej ja tak mialem na kazym sprzecie na ktorym pracowalem.

Ale zdarzylo mi sie widziec filmiki jak ktos pracuje i reakcja viewportu na zmiane texturek byla wlasciwie realtime.

Wiec mysle sobie ze moze da sie to jakos ustawic? Moze chodzi o karte graficzna? A moze to kwestia wersji maxa, ze kiedys to smigalo, a teraz wszystko zamula?

  • Odpowiedzi 3
  • Wy艣wietle艅 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Generalnie to nie jest skomplikowane i mozna to zrobic w dwie minuty. Sferka, narzucasz material, w diffuse composite (zeby dodatkowo obciazyc) i w obu slotach jakas proceduralna texturke, np cellular (chips, fractal, iteracje na 8). I u mnie juz na jakakolwiek reakcje w zmianie texturki czekam kilka dobrych sekund. A zeby to potem zanimowac i zrobic playblasta, to jakis hardkor.

No ale niech bedzie, tutaj scenka: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22676624/procedural.max

Napisano

Hej. W艂a艣nie sprawdza艂em bez composite i by艂o ok;). Na twoim materiale masakra, tak samo beznadziejnie wolno i w maxie 2013 i 2015. Po prze艂膮czeniu z nitrous na stary direct 3d lepiej ale podgl膮d si臋 robi skopany.Starszego niestety nie mam. Spr贸buj napisa膰 na forum Area, ciekawe co odpisz膮 geniusze z autodeska;)

Edit: W menu w viewporcie, display performance zjed藕 procedural baked maps na 128 albo jeszcze ni偶ej jak b臋dzie trzeba i 艣miga:). Wygl膮da troche gorzej ale da si臋 pracowa膰.

Edytowane przez diabelt

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci