Juzwa Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Hej, Max slynie z tego ze podglad w viewporcie proceduralnych textur to kompletna masakra. Nie raz czeka sie na reakcje viewportu po kilkanascie sekund. Przynajmniej ja tak mialem na kazym sprzecie na ktorym pracowalem. Ale zdarzylo mi sie widziec filmiki jak ktos pracuje i reakcja viewportu na zmiane texturek byla wlasciwie realtime. Wiec mysle sobie ze moze da sie to jakos ustawic? Moze chodzi o karte graficzna? A moze to kwestia wersji maxa, ze kiedys to smigalo, a teraz wszystko zamula? Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Wrzuć jakiś przykładowy plik, sprawdzę u mnie z ciekawości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juzwa Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Generalnie to nie jest skomplikowane i mozna to zrobic w dwie minuty. Sferka, narzucasz material, w diffuse composite (zeby dodatkowo obciazyc) i w obu slotach jakas proceduralna texturke, np cellular (chips, fractal, iteracje na 8). I u mnie juz na jakakolwiek reakcje w zmianie texturki czekam kilka dobrych sekund. A zeby to potem zanimowac i zrobic playblasta, to jakis hardkor. No ale niech bedzie, tutaj scenka: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22676624/procedural.max Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 (edited) Hej. Właśnie sprawdzałem bez composite i było ok;). Na twoim materiale masakra, tak samo beznadziejnie wolno i w maxie 2013 i 2015. Po przełączeniu z nitrous na stary direct 3d lepiej ale podgląd się robi skopany.Starszego niestety nie mam. Spróbuj napisać na forum Area, ciekawe co odpiszą geniusze z autodeska;) Edit: W menu w viewporcie, display performance zjedź procedural baked maps na 128 albo jeszcze niżej jak będzie trzeba i śmiga:). Wygląda troche gorzej ale da się pracować. Edited March 31, 2015 by diabelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now