Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, miło widzieć, że jeszcze ktoś korzysta z tak starego tutoriala :) Dawno nie bawiłem się mentalem, więc pewnie sporo informacji w tym tutorialu jest już przedawnionych. Niemniej jednak jeśli chcesz uruchomić panel diagnostic, musisz zmienić "Sampling mode" w zakłądce "Renderer" na "Classic/Raytraced".

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano
hej, miło widzieć, że jeszcze ktoś korzysta z tak starego tutoriala :) Dawno nie bawiłem się mentalem, więc pewnie sporo informacji w tym tutorialu jest już przedawnionych. Niemniej jednak jeśli chcesz uruchomić panel diagnostic, musisz zmienić "Sampling mode" w zakłądce "Renderer" na "Classic/Raytraced".

Pozdrawiam,

SWRSC

 

 

Oo Witam samego autora :)

A no korzystam bo w sumie google nic innego mi nie wypluło - jak masz jakieś inne to chętnie przygarnę.

 

A co do problemu powyżej to hmm moja mapa jest całkowicie niebieska ( ciemny niebieski )

gdy dodam znacznie więcej photonów to robi się zielona ale samo photon emmision trwa 30min...

 

Aktualnie w zasadzie mam scenę całkiem jasną bo korzystam z esposiure controler i sky portal ale chciałem spróbować tego sposobu z Twojego tutoriala.

 

Nie wiem czy coś robie zle czy poprostu exposiure controler jest "lepsze"

 

Dzięki za pomoc :)

Napisano

Sporo się zmieniło i nie jestem w stanie szybko ocenić co jest lepsze a co gorsze - musiałbym się trochę zagłębić w temat.

Problem zbyt długiej emisji photonów może być spowodowany:

- złą (nierealną) skalą sceny;

- emitery photonów "plują" nimi wszędzie tam gdzie nie trzeba, czyli zamiast bardziej do Twojego wnętrza - więcej na zewnątrz. Sprawdź jak masz wstawione fizycznie emitery w scenie.

 

Za wiele nie pomogę - przez te kilka lat silnik ewoluował na tyle, że jestem bardzo do tyłu :)

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano
Sporo się zmieniło i nie jestem w stanie szybko ocenić co jest lepsze a co gorsze - musiałbym się trochę zagłębić w temat.

Problem zbyt długiej emisji photonów może być spowodowany:

- złą (nierealną) skalą sceny;

- emitery photonów "plują" nimi wszędzie tam gdzie nie trzeba, czyli zamiast bardziej do Twojego wnętrza - więcej na zewnątrz. Sprawdź jak masz wstawione fizycznie emitery w scenie.

 

Za wiele nie pomogę - przez te kilka lat silnik ewoluował na tyle, że jestem bardzo do tyłu :)

Pozdrawiam,

SWRSC

 

scena ma dobre rozmiary pokój 4 x 4 x 2,5 m

mam tylko daylighta i sky portala za oknem

 

 

A w czym teraz robisz? bo widzę że portfolio bardzo ładne.

I czemu nie w mental ray'u.

 

A i jak masz jakieś inne tutoriale to ja chętnie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności