Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, wersja programu 3ds Max 2013. Tworze w programie robota który układa np. worki na palety.

Mam problem z Link Constraint gdyż nie działa jak powinno, mianowicie zamiast stałego przytwierdzenia worka do części chwytającej wspomniany worek lata za tym chwytakiem. Link Constraint używam w następujący sposób - ustawiam w pierwszym kluczu na worku Link to World później w następnym kluczu Add Link i linkuje worek z chwytakiem i w kolejnym kluczy gdy chce żeby chwytak puścił ten worek znowu Link to World, a wygląda to tak:

http://robot.paletyzujacy.patrz.pl

 

Jak ktoś wie jak to zrobić żeby to działało normalnie to proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Teraz zauważyłem, że to coś z tym Auto Key'em, np. robię tak, że od 20 do 25 klatki zamykam szczęki daje Add Link w 25'tej i od 25'tej do 35'tej podnoszę ramię robota, a to mi przestawia podnoszenie tego ramienia na klatkę 20'stą i wygląda właśnie jak by było opóźnienie. Mogę wtedy przestawić ręcznie klatkę z linkiem na 20'sta i wygląda to dobrze ale chyba tak nie powinno się samo przestawiać ... Dzięki satach za zainteresowanie się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności