Mkermit Napisano 29 Maj 2015 Napisano 29 Maj 2015 Hej mam pytanko zrobiłem model hipoly w zbrush, potem zrobiłem retopo, wypaliłem wszystkie mapki z modelu hipoly (textura, normal, displacement, ambient occlusion, cavity. Całość postanowiłem poskładać w Maxie, czyli zaimportowałem modelik lowpoly, zmontowałem texturę, normal, displacement... wszystko wygląda świetnie, ale nie mam pomysłu jak wpiąć 2 ostatnie mapy (ambient occlusion, cavity) jak to powinno wyglądać w material edytorze? proszę o pomoc z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się