Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim, problemów z animacją ciąg dalszy :) Po wstępnym riggowaniu chciałem przystąpić do testu animacji. Już na dzień dobry zrobiło się mały Wietnam w kościach - oto część głowy postaci w normalnym porządku:

6amRaud.jpg

 

 

Jednak gdy przesunę suwak czasu na osi animacji (nawet bez animowania niczego, samo przesunięcie w czasie) dzieje się... to:

 

94ksWrW.jpg

 

różnica w kościach:

 

tUVMu6E.jpg

 

i...

 

YqVk9EI.jpg

 

Próbowałem zablokować rotację i skalę (zarówno kości jak i ich kontrolerów) w Hierarchy/link info, ale nic to nie dało. Na osi czasu nie mam żadnych klatek kluczowych, więc o żadnej animacji nie może być mowy.

 

Dodatkowo zauważyłem, że kiedy już zrobi się sajgon, to żadne ctrl+z nie pomaga, ustawianie suwaka z powrotem na 0 także.

 

Problem pewnie banalny, ale pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia, wskutek czego kompletnie nie wiem co się dzieje. Co się dzieje? :D

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, udało mi się znaleźć (a właściwie wyśnić :D) rozwiązanie. Problem faktycznie był bardzo banalny - wystarczyło odlinkować wszystkie kości które się obracały/skalowały (czyli te naokoło oczu) w czasie kiedy jeszcze były ok, i podlinkować je z powrotem do kontrolerów które je animuj ą, czyli widocznych na screenach czerwonych bądź niebieskich sfer.

 

Nadal jednak nie mam pojęcia co było przyczyną, ale to już sprawa całkowicie poboczna, ważne że działa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności