Szczepenson Napisano 30 Maj 2015 Napisano 30 Maj 2015 Cześć wszystkim, problemów z animacją ciąg dalszy :) Po wstępnym riggowaniu chciałem przystąpić do testu animacji. Już na dzień dobry zrobiło się mały Wietnam w kościach - oto część głowy postaci w normalnym porządku: Jednak gdy przesunę suwak czasu na osi animacji (nawet bez animowania niczego, samo przesunięcie w czasie) dzieje się... to: różnica w kościach: i... Próbowałem zablokować rotację i skalę (zarówno kości jak i ich kontrolerów) w Hierarchy/link info, ale nic to nie dało. Na osi czasu nie mam żadnych klatek kluczowych, więc o żadnej animacji nie może być mowy. Dodatkowo zauważyłem, że kiedy już zrobi się sajgon, to żadne ctrl+z nie pomaga, ustawianie suwaka z powrotem na 0 także. Problem pewnie banalny, ale pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia, wskutek czego kompletnie nie wiem co się dzieje. Co się dzieje? :D
Szczepenson Napisano 31 Maj 2015 Autor Napisano 31 Maj 2015 Ok, udało mi się znaleźć (a właściwie wyśnić :D) rozwiązanie. Problem faktycznie był bardzo banalny - wystarczyło odlinkować wszystkie kości które się obracały/skalowały (czyli te naokoło oczu) w czasie kiedy jeszcze były ok, i podlinkować je z powrotem do kontrolerów które je animuj ą, czyli widocznych na screenach czerwonych bądź niebieskich sfer. Nadal jednak nie mam pojęcia co było przyczyną, ale to już sprawa całkowicie poboczna, ważne że działa :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się