Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pojawiła się długo wyczekiwana druga wersja ACS-a dla Modo.

Jest to zestaw "gotowców" (presets) i narzędzi usprawniających rigowanie i animowanie postaci humanoidów w Modo. Domyślny rig ACS-a jest elastyczny i można go przypisać do postaci właściwie w ciągu kilku minut.

 

Łukasz Pazera wykonał kawał świetnej roboty przy tym dodatku. Ne tylko drastycznie ułatwia i przyśpiesza pracę, ale jest to również chyba najlepiej udokumentowany plugin do Modo:

http://autocharactersetup.com/acs2manual/

 

ACS2 w pełni wspiera retargeting, umożliwia szybkie odbicia lustrzane pozy / wag, pracę z bazą póz, IK/FK , zapisywanie zrzutów ustawienia postaci do osobnej siatki ... można by tak jeszcze sporo wrzucić. Generalnie myślę, że każdy pracujący na humanoidach w Modo bardzo szybko ACS-a doceni. Osoby pracujące przy postaciach do gier na pewno ucieszy możliwość importu riga i wag z Mixamo, oraz szybkie uproszczenie i eksport do Unity / Unreal .

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Łukasz napisał tego pluga z 8 lat temu do LW, choć widzę, że do Modo jest znacznie bardziej rozbudowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności