Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobilem sobie scenke i nalozylem na obiekt material szkla, wlaczylem kaustyke no i wyglada to tak

 

kaustyka.jpg

 

 

Tylko co to sa te kropki, skad sie biora (fizycznie mowiac), i jak je wylaczyc. Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość DarkShadow
Napisano

Hejka!

a sprobuj zwiekszyc liczbe fotonow i sampli dla kaustyki...i to jesli sie nie myle powinno pomoc

Napisano

te plamki tak rozrzedzone to zapewne odbite fotony od powierzchni szkła, możesz to usunąć ustawiająć kolor "transparency" (we własciwościacj photon shadera) na biały wtedy wszystkie fotony będą przechodziły przez szkło, nie będą odbijane.

Ale jeśli chcesz by fotony były też odbite, no to niestety drastycznie musisz zwiększyć liczbe fotonów.

Napisano
Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac.

 

Dlatego tworząc materiały lepiej jest opierać się wyłącznie* na Mental`owskich ®

 

*) Pod warunkiem, że render ma być wykonany >wyłącznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności