Skocz do zawartości

Kaustyka problem


paperboy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

te plamki tak rozrzedzone to zapewne odbite fotony od powierzchni szkła, możesz to usunąć ustawiająć kolor "transparency" (we własciwościacj photon shadera) na biały wtedy wszystkie fotony będą przechodziły przez szkło, nie będą odbijane.

Ale jeśli chcesz by fotony były też odbite, no to niestety drastycznie musisz zwiększyć liczbe fotonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności