paperboy Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Zrobilem sobie scenke i nalozylem na obiekt material szkla, wlaczylem kaustyke no i wyglada to tak Tylko co to sa te kropki, skad sie biora (fizycznie mowiac), i jak je wylaczyc. Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac.
Gość DarkShadow Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Hejka! a sprobuj zwiekszyc liczbe fotonow i sampli dla kaustyki...i to jesli sie nie myle powinno pomoc
martez Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 te plamki tak rozrzedzone to zapewne odbite fotony od powierzchni szkła, możesz to usunąć ustawiająć kolor "transparency" (we własciwościacj photon shadera) na biały wtedy wszystkie fotony będą przechodziły przez szkło, nie będą odbijane. Ale jeśli chcesz by fotony były też odbite, no to niestety drastycznie musisz zwiększyć liczbe fotonów.
greg_jg Napisano 6 Październik 2004 Napisano 6 Październik 2004 Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac. Dlatego tworząc materiały lepiej jest opierać się wyłącznie* na Mental`owskich ® *) Pod warunkiem, że render ma być wykonany >wyłącznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się