Napisano 6 Październik 200420 l Zrobilem sobie scenke i nalozylem na obiekt material szkla, wlaczylem kaustyke no i wyglada to tak Tylko co to sa te kropki, skad sie biora (fizycznie mowiac), i jak je wylaczyc. Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac.
Napisano 6 Październik 200420 l Hejka! a sprobuj zwiekszyc liczbe fotonow i sampli dla kaustyki...i to jesli sie nie myle powinno pomoc
Napisano 6 Październik 200420 l te plamki tak rozrzedzone to zapewne odbite fotony od powierzchni szkła, możesz to usunąć ustawiająć kolor "transparency" (we własciwościacj photon shadera) na biały wtedy wszystkie fotony będą przechodziły przez szkło, nie będą odbijane. Ale jeśli chcesz by fotony były też odbite, no to niestety drastycznie musisz zwiększyć liczbe fotonów.
Napisano 6 Październik 200420 l Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac. Dlatego tworząc materiały lepiej jest opierać się wyłącznie* na Mental`owskich ® *) Pod warunkiem, że render ma być wykonany >wyłącznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto