mowok Napisano 20 Lipiec 2015 Napisano 20 Lipiec 2015 (edytowane) Wrzucam kilka ujęć, które powstały w trakcie nauki i prób z Coroną. Proszę o jakąś konstruktywną krytykę. 3dmax, Corona, ps. Edytowane 20 Lipiec 2015 przez mowok brak jednego ujecia
skalpel3d Napisano 22 Lipiec 2015 Napisano 22 Lipiec 2015 - dopracuj shadery częsty błąd wielu osób używacie konwertera vray->corona i niema potem korekcji po konwersacji - porenderuj sobie przed finalnym renderem, regionem miejsca gdzie nie masz pewności czy ci szumy znikną dowiesz się ile pasów potrzebujesz i czy przypadkiem nie trzeba zmniejszyć parametru GI/AA - czepie się do samej sceny szczególnie pierwszej za dużo tego, ona jest mało czytelna, dwa jakiś jeden styl temu nadaj - najbardziej pod względem klimatu i oświetlenia i stylu wyszło ci ujęcia nr 2, jeśli dopracujesz shadery będzie mały majstersztyk bo na razie pod tym względem jest plastikowo - trzecie ujecie pominę po prostu nie wyszło :) - w czwartym skąd podchodzi światło :) dlaczego te lampy nie emitują światła skoro to od nich ono pochodzi, materiał coronalight imo jest fantastycznym materiałem jak się go porównuje z vrayem ( nie wiem jak teraz po nowym up bo jeszcze go nie testowałem) ale corona pod tym względem ewidentnie biła vraya. Dwa brakuje tu cieniowania od kształtu lampy, ogólnie jest ona zbyt równomiernie oświetlona jak na usytuowanie źródła światła - ostania uwaga skoro się na razie uczysz nie dodawaj postprodukcji albo wrzucaj także czyste rendery :)
mowok Napisano 27 Lipiec 2015 Autor Napisano 27 Lipiec 2015 Dzięki skalpel. Rendery były robione na defaultowych ustawieniach corony a po początkowym zachwycie tym silnikiem z czasem trochę się zawiodłem. Brak mi takiej opcji jak vrayowskie podkręcanie subdivsów dla poszczególnych materiałów, w disp. nie mogę znaleźć opcji kontynuacji, w ogóle materiały jakoś lepiej tworzy mi się w vrayu. Są jakieś może making of dla corony?
Rekomendowane odpowiedzi