demenu Napisano 22 Lipiec 2015 Napisano 22 Lipiec 2015 (edytowane) Witam państwa. Postanowiłem wreszcie dodać coś swojego, już od przeszło roku lurkuje wasze forum i do tej pory nie miałem odwagi. Od grudnia wróciłem po długiej przerwie do digital paintingu, pracy mam mało więc szlifuje rysunek i malarstwo. Wrzucam małą część tego co udało mi się zrobić, większość szkicy czeka na swój moment. Jeśli będzie zainteresowanie to wrzuce na dniach coś jeszcze. Cheers Edytowane 27 Wrzesień 2017 przez demenu
BartLight Napisano 23 Lipiec 2015 Napisano 23 Lipiec 2015 Ten pierwszy robi najwieksze wrażenie. Ta teksturke włókna moznaby było podmalować, ogólnie malujesz szybko, warto czasami zwolnić tępa i domalować troche bardziej detal.
demenu Napisano 24 Lipiec 2015 Autor Napisano 24 Lipiec 2015 Ten pierwszy robi najwieksze wrażenie. Ta teksturke włókna moznaby było podmalować, ogólnie malujesz szybko, warto czasami zwolnić tępa i domalować troche bardziej detal. Dziekuje za post, co do szybkości malowania to faktycznie ostatnimi czasy trochę przyspieszyłem, postanowiłem najpierw się skupić na caloksztalcie niż na detalu, wcześniej mialem tendencje do ślęczenia nad obrazem olejnym po kilkanaście godzin. Na dniach postaram się coś jeszcze wrzucic
demenu Napisano 16 Listopad 2015 Autor Napisano 16 Listopad 2015 Taka sobie ta praca, chyba coś z perspektywą nie leży ale wrzucam. Ostatnio więcej czasu poświęcam na 3DS Max i mniej mam czasu na malowanie w PS. Cheers
demenu Napisano 16 Lipiec 2017 Autor Napisano 16 Lipiec 2017 Dawno nic nie wrzucałem. Trochę prac z różnego okresu, ostatnio wróciłem do digital paintingu po dłuższej przerwie. Nadal zmagam się z kończeniem prac.
demenu Napisano 17 Lipiec 2017 Autor Napisano 17 Lipiec 2017 Nie wiem czemu ale postać wyszła bardziej pulchna niż oczekiwałem. Nadal się zmagam by zbytnio nie rozmazywać koloru.
SlawomirWolicki Napisano 17 Lipiec 2017 Napisano 17 Lipiec 2017 Ostatnia Pani zapowiada się fajnie, widzę że lubisz pędzelek rozmiar 45? Pewno znasz ale jak nie to Jama ma świetne tutki jak między innymi wykorzystać go do maksa.
demenu Napisano 17 Lipiec 2017 Autor Napisano 17 Lipiec 2017 Ostatnia Pani zapowiada się fajnie, widzę że lubisz pędzelek rozmiar 45? Pewno znasz ale jak nie to Jama ma świetne tutki jak między innymi wykorzystać go do maksa. Lubię, pozwala mi na dosyć dynamiczną pracę z formą i dosyć często rysuje tylko przez kontrast wymazując światło. Chętnie zobaczę jakieś tutoriale od Jamy jeśli masz pod ręką.
SlawomirWolicki Napisano 17 Lipiec 2017 Napisano 17 Lipiec 2017 https://gumroad.com/jamajurabaev po 7 i 5 USD po wielokroć warte swojej ceny.
demenu Napisano 26 Lipiec 2017 Autor Napisano 26 Lipiec 2017 Trochę zmieniłem zamysł ostatniej pracy, chyba wygląda trochę lepiej. Niżej jeszcze dwie nowe prace.
Zurluk Napisano 4 Sierpień 2017 Napisano 4 Sierpień 2017 ta ostatnia praca wrzucona najlepsza ze wszystkich. Duży progress według mnie
WaxTheFox Napisano 5 Sierpień 2017 Napisano 5 Sierpień 2017 hej (: wpadam tu już któryś raz i w końcu udało mi się pozbierać myśli.. zacznę od tego, że masz niesamowitą rękę do gestu i intuicję malarską. Strasznie mi się twoje szkice podobają, szczególnie te kadry filmowe? storyboard? to jak prosto oddałeś emocje, klimat - miazga. Jak dla mnie w tej chwili nie powinieneś skupiać się na wykańczaniu prac w sensie wylizania każdego szczegółu, bo widać, że to cię męczy i niewiele z tego wyciągasz. Zamiast tego wykorzystaj potencjał tych szkiców, szybkich podmalówek.. wybierz jeden fragment takiej pracy, który będzie przyciągał wzrok i wykończ go. Zmniejsz pędzelek, dodaj odrobinę detalu.. Tak jak te dekoracje na budynku z ostatniej pracy (wyczuwam tu zdjęcie, tak też możesz dodawać szczegółu), pięknie to wygląda, a te niedopowiedziane bagna i lasy zupełnie nie psują efektu. Zrobiłam 2 overy żeby lepiej to wszystko opisać: Twoja ostatnia praca przyciąga wzrok, natomiast chciałabym zwrócić twoją uwagę na parę rzeczy: nie wiadomo, co jest głównym punktem pracy, budynek czy poroże jelenia? Poroże skupia najwięcej uwagi, ponieważ jest to najbardziej kontrastowy punkt pracy, ale sama uważam, że praca więcej zyskuje, gdy to budynek dominuje. Przyciemniłam trochę niebo i dodałam światło w górnej części obiektu, sugerując, że źródłem światła jest wstające słońce w mglisty poranek. Zmienia to odrobinę klimat pracy, ale budynek zyskał na znaczeniu; nawet rogi, na które również padają już pierwsze promienie, przyciągają wzrok na całą przyciemnioną sylwetę jelenia, który znów kieruje uwagę na tajemnicze zabudowanie. Powiększyłam czarne bloki zwężające pracę.. każdy element powinien mieć jakąś funkcję, a cieńsze bloki nie miały dla mnie większego znaczenia i wyrzucenie ich nie zrobiło różnicy. Pogrubiłam bloki, ponieważ chciałam optycznie zwęzić pracę i skierować wzrok na jej środek, na której to linii znajduje się głowa jelonka. Usunęłam czarne gałęzie na pierwszym planie.. rozpraszały i nie były niezbędne dla kompozycji. No i stylistycznie odcinały się od reszty pracy. Tylko one i rogi miały twarde krawędzie. Drugi over zrobiłam jako eksperyment, może zauważysz to co ja - istnieje parę rzeczy w świecie sztuki, które automatycznie przyciągają nasz wzrok: kontrast, mocne kolory, w animacji gwałtowny ruch. A także oczy, szczególnie, jeśli należą do ładnej osoby (; a w twojej pracy, choć genialnie zasnaczyłeś je światłem, to warsztatowo zostały potraktowane bardzo, hm, topornie. Dlatego rozmazałam na chama całą pracę i wyciągnęłam detalem tylko ten jeden element. Wiem, że być może praca straciła trochę ze swojej opowieści, więc nie wiem czy ostatecznie zyskała na tym czy nie.. ale chyba warto zastanowić się nad takim wykończaniem. mam nadzieję, że jakoś pomogłam, ale jeśli uważasz, że to wszystko BS, złam wszystkie te zasady i szukaj własnej drogi. Dobrze ci idzie (:
demenu Napisano 6 Sierpień 2017 Autor Napisano 6 Sierpień 2017 ta ostatnia praca wrzucona najlepsza ze wszystkich. Duży progress według mnie Dziękuje, cieszy mnie że ci się podoba :) hej (: wpadam tu już któryś raz i w końcu udało mi się pozbierać myśli.. zacznę od tego, że masz niesamowitą rękę do gestu i intuicję malarską. Strasznie mi się twoje szkice podobają, szczególnie te kadry filmowe? storyboard? to jak prosto oddałeś emocje, klimat - miazga. Jak dla mnie w tej chwili nie powinieneś skupiać się na wykańczaniu prac w sensie wylizania każdego szczegółu, bo widać, że to cię męczy i niewiele z tego wyciągasz. Zamiast tego wykorzystaj potencjał tych szkiców, szybkich podmalówek.. wybierz jeden fragment takiej pracy, który będzie przyciągał wzrok i wykończ go. Zmniejsz pędzelek, dodaj odrobinę detalu.. Tak jak te dekoracje na budynku z ostatniej pracy (wyczuwam tu zdjęcie, tak też możesz dodawać szczegółu), pięknie to wygląda, a te niedopowiedziane bagna i lasy zupełnie nie psują efektu. Zrobiłam 2 overy żeby lepiej to wszystko opisać: Twoja ostatnia praca przyciąga wzrok, natomiast chciałabym zwrócić twoją uwagę na parę rzeczy: nie wiadomo, co jest głównym punktem pracy, budynek czy poroże jelenia? Poroże skupia najwięcej uwagi, ponieważ jest to najbardziej kontrastowy punkt pracy, ale sama uważam, że praca więcej zyskuje, gdy to budynek dominuje. Przyciemniłam trochę niebo i dodałam światło w górnej części obiektu, sugerując, że źródłem światła jest wstające słońce w mglisty poranek. Zmienia to odrobinę klimat pracy, ale budynek zyskał na znaczeniu; nawet rogi, na które również padają już pierwsze promienie, przyciągają wzrok na całą przyciemnioną sylwetę jelenia, który znów kieruje uwagę na tajemnicze zabudowanie. Powiększyłam czarne bloki zwężające pracę.. każdy element powinien mieć jakąś funkcję, a cieńsze bloki nie miały dla mnie większego znaczenia i wyrzucenie ich nie zrobiło różnicy. Pogrubiłam bloki, ponieważ chciałam optycznie zwęzić pracę i skierować wzrok na jej środek, na której to linii znajduje się głowa jelonka. Usunęłam czarne gałęzie na pierwszym planie.. rozpraszały i nie były niezbędne dla kompozycji. No i stylistycznie odcinały się od reszty pracy. Tylko one i rogi miały twarde krawędzie. Drugi over zrobiłam jako eksperyment, może zauważysz to co ja - istnieje parę rzeczy w świecie sztuki, które automatycznie przyciągają nasz wzrok: kontrast, mocne kolory, w animacji gwałtowny ruch. A także oczy, szczególnie, jeśli należą do ładnej osoby (; a w twojej pracy, choć genialnie zasnaczyłeś je światłem, to warsztatowo zostały potraktowane bardzo, hm, topornie. Dlatego rozmazałam na chama całą pracę i wyciągnęłam detalem tylko ten jeden element. Wiem, że być może praca straciła trochę ze swojej opowieści, więc nie wiem czy ostatecznie zyskała na tym czy nie.. ale chyba warto zastanowić się nad takim wykończaniem. mam nadzieję, że jakoś pomogłam, ale jeśli uważasz, że to wszystko BS, złam wszystkie te zasady i szukaj własnej drogi. Dobrze ci idzie (: Dziękuje za tak szczegółowy komentarz, nie pamiętam żebym kiedykolwiek otrzymał tak rozbudowaną korektę. Co do pracy z jeleniem masz w wielu punktach rację, w szczególności z porożem, bardzo podoba mi się twoja wersja. Prawda jest taka że zwierzę zostało wprowadzone w późnej fazie malowania i długo błądziłem aby nie niszczył reszty pracy. Co do gałązek to był to zabieg kończący, brakowało mi pierwszego planu który nadałby większej głębi całej pracy dlatego właśnie tak odstają od reszty. Prawdopodobnie gdybym dał sobie jeszcze godzinę to nie byłoby ich wcale lub namalowałbym jakiś substytut. Nie jestem do końca pewien odcieniu nieba które wybrałaś ale oświetlenie budynku było we wcześniejszej wersji bliźniacze do twojej propozycji, sam nie jestem pewien dlaczego z niego zrezygnowałem. Co do drugiej pracy to znów się zgodzę, osadzenie oczu na postaci i późniejsze ich wykończenie to moja pięta achillesowa, chyba będę musiał się cofnąć i to postudiować. Bardzo mi się podoba dodany blik na gałce, kompletnie mi umknęło że można by je tak oświetlić. Głównym problemem przy malowaniu tej pracy był brak określonego kierunku i zmienianie koncepcji w późnej fazie twórczej. Z początku miało być to zwykłe studium portretu ale po wstępnym szkicu zdecydowałem się wzorować na oświetleniu innej twarzy w innej pozycji i perspektywie co dało z początku niepożądany efekt. Późniejsza przeróbka na coś bardziej ze świata cyberpunku była zaledwie próbą ratowania ciekawego klimatu którego nie chciałem wyrzucać do kosza. Co do twojej propozycji to samemu osobiście boję się trochę stosowania miękkiego światła i rozmywania zbytnio kolorów, swędzą mnie rączki aby zacząć w tej pracy wybierać mocniejszy kontur :) Jeszcze raz dziękuje za korektę, na codzień mam minimalną styczność z innymi artystami i twoje świeże spojrzenie pozwoli mi na obranie lepszej drogi w przyszłości. Dzisiaj wrzucam jeszcze trzy prace z czego dwóch jestem średnio zadowolony a trzecia to studium. Mało czasu i chęci, to chyba od tych upałów ;) Pierwsza praca to szybki szkic kolorystyczny, być może oprę się o nią przy malowaniu kolejnej. Nad drugą siedziałem chwilę dłużej ale sam nie jestem pewien tematu. Pozostawiam resztę do waszej oceny. Studium kilku kadrów z "Lśnienia" Stanleya Kubricka. Mam poważną obsesję związaną z tym filmem i prawdopodobnie w przyszłości jeszcze będę malował jakieś kadry. 1
theSZ Napisano 23 Luty 2018 Napisano 23 Luty 2018 Hejka - to ja posłodzę trochę, bo rad na tym poziomie nie mam :d. Fajna teczka, różnorodna. Dwa ostatnie portrety miodzio - zwłaszcza na ostatni lecę ^^ Ale stille z Lśnienia mają super klimat! pzdr!
demenu Napisano 31 Marzec 2018 Autor Napisano 31 Marzec 2018 Hejka - to ja posłodzę trochę, bo rad na tym poziomie nie mam :d. Fajna teczka, różnorodna. Dwa ostatnie portrety miodzio - zwłaszcza na ostatni lecę ^^ Ale stille z Lśnienia mają super klimat! pzdr!Dziękuje za miłe słowa :) Ostatnio walczę sam ze sobą, nie czuje żadnego progresu. Nadal próbuje malować nowe rzeczy ale mam wrażenie jakbym stał w miejscu. Wrzucam trochę studiów i obrazów malowanych z głowy, większość przebranych bo mało rzeczy się nadawało do teczki. 2
demenu Napisano 15 Marzec 2020 Autor Napisano 15 Marzec 2020 Dawno nic nie wrzucałem, ostatni rok miałem bardzo mało produktywny - pewnie ze względu na pracę. Być może ktoś rzuci na to okiem. Cheers 5
demenu Napisano 12 Październik 2021 Autor Napisano 12 Październik 2021 Mała wrzutka z dwiema pracami, pewnie na dniach dodam coś więcej. Uczę się ostatnio blendera żeby wykorzystywać elemnty 3D w obrazach. Krytyka mile widziana. 3
KLICEK Napisano 12 Październik 2021 Napisano 12 Październik 2021 fajne obrazeczki 🙂 jak cos to ja tu tylko wpadlem dac znac, ze mozna wrzucac obrazki bezposrednio na forum 🙂 chyba ze wolisz trzymac wszytko na imgurze 😉
demenu Napisano 12 Październik 2021 Autor Napisano 12 Październik 2021 3 minuty temu, KLICEK napisał: fajne obrazeczki 🙂 jak cos to ja tu tylko wpadlem dac znac, ze mozna wrzucac obrazki bezposrednio na forum 🙂 chyba ze wolisz trzymac wszytko na imgurze 😉 Z przyzwyczajenia już wrzucam. Z tego co widzę moje stare prace nadal są dostępne więc nie chciałem naprawiać czegoś co nie jest zepsute ale na przyszłość zapamiętam że jest taka opcja. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się