Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolejny problem związany z zbrushem.

Wyrzeźbiona twarz, zrobiony polypaint:

 

 

jhvvwi.jpg

 

Morph to UV w Zbrushu wygląda tak:

 

2dbja0z.jpg

 

UVka po wyeksportowaniu (na największym subdivie, prawie 3mlnpoli):

8zl0lf.jpg

 

Ktoś ma jakiś pomysł jak temu zaradzić?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może materiał w viewporcie w zbrushu ci przekłamuje, a może co innego. Może masz jakąś korekte kolorów albo gamma tam gdzie oglądasz wyexportowaną tex. Albo coś się sypie w Z. Najlepiej jakbyś właśnie udostępnił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności