piotrkujko Napisano 1 Sierpień 2015 Napisano 1 Sierpień 2015 Kolejny problem związany z zbrushem. Wyrzeźbiona twarz, zrobiony polypaint: Morph to UV w Zbrushu wygląda tak: UVka po wyeksportowaniu (na największym subdivie, prawie 3mlnpoli): Ktoś ma jakiś pomysł jak temu zaradzić?
adrianprzetocki Napisano 4 Sierpień 2015 Napisano 4 Sierpień 2015 Możesz podesłać mi projekt, ewentualnie samą mapę, zobaczymy!
diabelt Napisano 4 Sierpień 2015 Napisano 4 Sierpień 2015 Może materiał w viewporcie w zbrushu ci przekłamuje, a może co innego. Może masz jakąś korekte kolorów albo gamma tam gdzie oglądasz wyexportowaną tex. Albo coś się sypie w Z. Najlepiej jakbyś właśnie udostępnił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się