Skocz do zawartości

Zbrush - Obcinanie UV przy wypalaniu map.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

szukam co trzeba odhaczyć by przy eksporcie map nie ucinało mi UV. Efekt wygląda tak jakby przy przechodzeniu pomiędzy kolejnymi stopniami subDiv zbrush pomijał odznaczone 'Subdivide Smooth Modifier'.

 

Obrazki poglądowe:

Z1yjDwB.jpg

 

kxgkXE0.jpg

 

I ustawienia:

Z2FAtPj.png

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności