zbyszko Napisano 28 Sierpień 2015 Napisano 28 Sierpień 2015 Postać robiona w wolnych chwilach do portfolia.
wujek_kane Napisano 28 Sierpień 2015 Napisano 28 Sierpień 2015 Śliczna, świetna sprawa z podglądem w przeglądarce. Tylko takie pytanie: czy akurat do tej postaci, utrzymanej w tym stylu potrzebny był aż tak szczegółowy model HP?
rice Napisano 28 Sierpień 2015 Napisano 28 Sierpień 2015 lekko podchmielony przesadziłeś z piegami taka trochę nijaka ta panna trochę zbyt płasko?? jeżeli można tak powiedzieć, jakis gradient od dołu do góry + blue channel z object space normal mapy napewno by pomógł kolorystyka ze sobą nie współgra, zółty zielony niebieski czerwony, za dużo tego ( ale to moze byc kwestia gustu, moze w borderlands taka kolorstyka jest ok) ogólnie bardzo bardzo spoko' @edit, :D
sylwek9990 Napisano 3 Wrzesień 2015 Napisano 3 Wrzesień 2015 Trochę za dużo intensywnych barw i faktycznie za dużo piegów...
Sebazx6r Napisano 3 Wrzesień 2015 Napisano 3 Wrzesień 2015 OJ prawie niechcacy kliknalem minus a praca fajna. A z tymi kolorami to prawda fajnie by bylo jakby jeden kolor dominowal nad reszta bo troche meczy wzrok.
zbyszko Napisano 3 Wrzesień 2015 Autor Napisano 3 Wrzesień 2015 Na polycount są odmiennego zdania chcieli by więcej kolorów , przebarwień. Paleta jakiej Użyłem to split complementary colors zauważyłem że postacie z Borderlands mają ten typ palety.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się