Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej wszystkim,

 

Potrzebuje małej pomocy. Chciałbym zmodyfikować trochę projekt zamieszczony na stronie: http://www.logicalside.com/MIDI_based_animation_3D. W projekcie wczytujemy plik MIDI, który następnie jest parsowany i przypisywane są odpowiednie klatki dla poszczególnych klawiszy. Wynikiem jest animacja naciskania odpowiednich klawiszy.

Moja idea jest taka, aby do tego projektu stworzyć dodatkowy skrypt, poprzez który palce dłoni automatycznie będą się zginać/naciskać w momencie gdy dany klawisz zostanie naciśnięty w animacji. Czyli cały skrypt działał by w oparciu o pierwotny i klatki byłyby automatycznie przypisane dla poszczególnych palców dłoni. Chyba, że ktoś ma inny pomysł, jak można by było się za to zabrać. Nie potrzebuję skomplikowanych rzeczy, chodzi o samą ideę naciskania palców (mogą to być nawet cuby). Rozumiem, że kombinacji jest mnóstwo, którym palcem naciśnięte mają być klawisze, ale nie musi to być bardzo realistyczne.

 

Pozdrawiam,

Maciek

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Raczej jest to awykonalne/gra nie warta świeczki żeby podpinać rigi do MIDI via skrypt, musiałbyś uderzyć do pythonowców, może komuś sie nudzi i lubi wznawia.

Napisano

Witajcie

 

Podczepię się do kolegi wyżej bo (mniej więcej) to samo ostatnio otrzymałem do wykonania

 

 

Przypuszczam że takiego pytania nie powinienem zadawać na forum o 3dmax lecz innym programie Autodesku. Jakim jeszcze nie wiem dlatego piszę aby skrócić czas poszukiwań

 

 

Opiszę co potrzebuję zrobić

1. zrobić zgrubny model np: palca (z prostym Bone) - mam

2. za pomocą czujnika odczytać pozycje XYZ - mam - wypisują się do tabeli w Excel

3. stworzyć interakcje między jednym a drugim.

Tak aby w czasie rzeczywistym odczytywane współrzędne wpisywane były w pozycje XYZ kości (bone).

Na sztywno jest to do zrobienia ale w czasie rzeczywistym ożywić w ten sposób model hmm?

W jakim programie proponujecie to wykonać. Dzięki z góry za pomoc

 

 

P.S a może 3dmax ma jakieś skrypty?

Jest możliwe aby w blenderze było to do zrobienia? Jeden koleszka uznał że tak, hmm. Zaproponowałem mu aby pokazał ale odp że ma inny projekt.

Napisano

Rzuciłem okiem na ten projekt który podesłałeś, wygląda na to że masz tam wszystko czego potrzeba. Wystarczy zmodyfikować to tak żeby zamiast kolorować klawisze zmieniało rotację kostek dłoni. Carry on ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności