Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Duzo jest na sieci tutoriali odnosnie render elements and compositing-Gorzej gdy chce sie osobno wyrenderowac niektore obiekty dodatkowo.Mam dosyc zlozona scene i chcialbym osobno wyrenderowac obiekty w wyzszej jakosci jako fly through+Osobno zadrzewienia jako fly through i osobno ludzi ktorzy sie poruszaja.Doszedlem juz do tego,zeby jedne obiekty zaslanialy inne wowczas nazezy zmienic ustawienia Matte Object na -1.przykadowo renderujac zadrzewienia,pytanie czy da sie to zrobic w after effect korzystajac tylko z Alpha Channel passu a moze inna metoda?Bo jesli obiekty sa jako matte object wciaz sa renderowalne i wydluzaja czas renderingu a drzewa sa na tyle daleko i za budynkiem,ze nie potrzebuje zeby sie odbijaly wolalbym renderujac drzewa wszystkie inne obiekty miec schowane i w after effect korzystajac np z Alpha Channel budynkow zaslaniac drzewa w tej czesci gdzie znajduja sie budynki,czy mozna tak?

I odnosnie renderingu samego,czy obliczajac Light Chache i Irridiance Map zrobic to raz do budynkow i drzew czy osobno do budyznkow i osobno do drzew jesli chce te dwa obiekty renderowac osobno(Ludzie sie poruszaja wiec wiem ze osobno+teren na ktorym sie poruszaja pewnie musi byc ustawiony jako matte object zeby miec prawidlowy pass cienia?

Scena jest renderowana z tlem z drona,tracking zrobiony w boujou

PS.Wgralem zalaczniki prostej sceny zeby pokazac o co mi chodzi

Pass1 wyrenderowany budynek z terenem

Pass2 obiekty razem przed i za budynkiem

Pass3 Te same obiekty co pass2 ale budynek i teren w matte ustawione alpha na -1

I teraz czy jedynym sposobem jest renderowanie jak w pass3 wiec budynek wciaz musi byc renderowany co wydluza czas renderingu,czy mozna urzywajac maski alpha channel z pass1 powiedziec ktore obiekty sa przed i za budynkeim w pass2

Dziekuje za pomoc,chcialbym ten projekt skonczyc i nauczyc sie czegos nowego przy okazji

Pozdrawiam

Edytowane przez drobcio

  • Wyświetleń 892
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.