Huter Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 Witam :) Od pewnego czasu w wolnych chwilach usiłuje modelować człowieka ... robie połówkę, a druga połówka była kopią zrobioną za pomocą Mirror (instance) ... było ślicznie, zmieniam tu - zmianiam tam ... ale teraz mam problem którego nie pojmuje ... wczoraj zakończyłem pracę i dziś kontynuje, a tu? Kopia instance renderuje się bez MeshSmooth, mimo że ma przypisany ten modyfikator i w podglądzie jest wygładzona, ale nie w renderu, w przeciwieństwie do oryginału który renderuje się z modyfikatorem ... kasowałem kopie myśląc że coś się zwaliło ... ale nowe kopie zachowują się tak samo :( ... zmienie co chce, zmieniają się to w 2 elementach, ale tylko jeden renderuje się bez modyfikatora :( ... czemu?
Huter Napisano 13 Październik 2004 Autor Napisano 13 Październik 2004 Problem rozwiązany ... aż dziw że zapomniałem o tym :( ... ale jak się dwa razy na miesiąć robi to może się to przytrafić ... :(
vilmar Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 ja mam inny problem robie 2 połowe modyfikatorem Symetry i ta 1 ma mesh smotsha a kiedy go wlacze to mi sie obie oddzielnie generują i na scodku powstaje rów
kozioo Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 przesun gizmo modyfikatora symmetry i powinno byc dobrze PS: jakim cudem trzasnales po sobie 3 takie same posty? :| przeciez vB (teoretycznie) blokuje taką mozliwośc...
illy Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 dla nieswiadomego nie ma zabezpieczen ktorych nie mozna zlamac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się