Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

 

Od pewnego czasu w wolnych chwilach usiłuje modelować człowieka ... robie połówkę, a druga połówka była kopią zrobioną za pomocą Mirror (instance) ... było ślicznie, zmieniam tu - zmianiam tam ... ale teraz mam problem którego nie pojmuje ... wczoraj zakończyłem pracę i dziś kontynuje, a tu? Kopia instance renderuje się bez MeshSmooth, mimo że ma przypisany ten modyfikator i w podglądzie jest wygładzona, ale nie w renderu, w przeciwieństwie do oryginału który renderuje się z modyfikatorem ... kasowałem kopie myśląc że coś się zwaliło ... ale nowe kopie zachowują się tak samo :( ... zmienie co chce, zmieniają się to w 2 elementach, ale tylko jeden renderuje się bez modyfikatora :( ... czemu?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 970
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Problem rozwiązany ... aż dziw że zapomniałem o tym :( ... ale jak się dwa razy na miesiąć robi to może się to przytrafić ... :(

Napisano

ja mam inny problem robie 2 połowe modyfikatorem Symetry i ta 1 ma mesh smotsha a kiedy go wlacze to mi sie obie oddzielnie generują i na scodku powstaje rów

Napisano

przesun gizmo modyfikatora symmetry i powinno byc dobrze

PS: jakim cudem trzasnales po sobie 3 takie same posty? :| przeciez vB (teoretycznie) blokuje taką mozliwośc...

Napisano

dla nieswiadomego nie ma zabezpieczen ktorych nie mozna zlamac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności