gryzon Napisano 6 Październik 2015 Napisano 6 Październik 2015 Czy ktoś z was używa Keyshot'a z mostkiem do ZBrusha i mógłby się tutaj wypowiedzieć. Interesują mnie kwestia wysyłania modeli. Ile czasu to trwa?
revox Napisano 17 Styczeń 2016 Napisano 17 Styczeń 2016 No właśnie, ile trwa. Model 49 mil. przechodzi 80 sekund, inny model 7 mil. 4 godziny i nic. Praktycznie nie da się przesłać, bez względu na ustawienie wartości max faces. I niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi. Procesor Xeon 3,47 GHz 6 rdzeni, 12 GB ramu.
gryzon Napisano 18 Styczeń 2016 Autor Napisano 18 Styczeń 2016 Miałem zamiar zakupić by móc robić ładne i szybkie prevki do wglądu dla pracodawców, ale po tym co czytam to trochę mój zapał stygnie. Możesz napisać czy miałeś więcej takich problemów? To może byc jakiś bug.
revox Napisano 18 Styczeń 2016 Napisano 18 Styczeń 2016 To połączenie programów zachowuje się dość dziwnie, jak wcześniej pisałem. Wprawdzie podczas przesyłania do Keyshota za dużego pliku pokazuje komunikat że ma za mało ramu i system może być nie stabilny, ale po zamknięciu komunikatu leci dalej, czasem. Ale dla czego mniejszego modelu - sama postać - nie mogę przepchać skoro wielokrotnie większy plik - postać na brukowanej drodze wśród traw z fibermesha - przechodzi bez problemu. Jeszcze inny numer, sama postać nie przechodzi, kiedy dodałem czapkę przeszła. Gdzieś znalazłem że gościowi który ma 32 gb ramu też w tym samym momencie (80% przejścia) wyświetla że mało ramu. Czyli ne tylko mój problem. Było coś że siatki bardziej podzielone przechodza lepiej. Ten program dzieli model , przenosi po kawałku i potem składa, a zatem może coś w tym jest. I jeszcze jeden problem, czasem zdarza się że mogę tylko trzy razy poprawiać i przesyłać potem przestaje przechodzić, a więc zamknięcie Keyshota i ponowne odpalenie i nastepne trzy razy. Mam wersję próbną jeszcze do 22 stycznia, jak zdążę to zbiorę 24 gb i zobaczę co będzie. Trochę się napaliłem bo to co widzę to dla mnie odlot. Realizm fotograficzny, szczególnie oświetlenie. Bez UV, retopologii, tekstur osobno malowanych, itp. Po prostu tekstura namalowana z lightboxa na kosmicznie gęstym modelu i bez problemu render. Jak przejdzie :) Z początku trochę dziwne oświetlanie obrazkami HDR ale da się, tym bardziej że można zaimportować obiekty, nadać im funkcję świecenia i używać jak reflektorów. Wprawdzie od roku mam Zbrusha i zacząłem zabawę w 3D, ale dopiero Keyshot pozwolił mi docenić Zbrusha. Pomimo wszystko, jeśli zwiększenie ramu choć trochę poprawi sytuację to go kupię i to weresję pro ze względu na narzędzie do edycji HDR w czasie rzeczywistym, jako podstawy oświetlana,. No, ale to moje zdanie.
revox Napisano 23 Styczeń 2016 Napisano 23 Styczeń 2016 Od wczoraj mam Keyshota. Wersja kupiona działa prawidłowo, po kupieniu trzeba pobrać inną wersję i usunąć demo. Wszystko ze Zbrusha przechodzi, nawet to co nie chciało wcześniej przejść w wersji demo. Bez komunikatów że mało RAM u. Obiekt 56mil. Przechodzi ok 2 min. Pracuje się na pełnym ekranie a nie na okrojonym wycinku. Ponadto po kupnie można korzystać z "biblioteki w chmurze", jest tam trochę obrazków i tekstur ale można bez tego żyć. W odróżnieniu od demo nie można bezpośrednio importować plików OBI, można tylko przez Zbrusha. Świecącymi obiektami można realizować najdziwniejsze pomysły na tyle skutecznie że nie ma potrzeby używania obrazków HDRI więc i edytora HDRI z wersji PRO.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się